Vomac 2010 verslag van een poolcirkelreis

Gestart door Taranis, 28-09-2009 22:34:37

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Citaat van: Sbv op 22-02-2010 20:12:17
@Ronald, Museum is dacht ik gewoon te bezoeken op zaterdag. Als dat niet door zou gaan kom ik voor l*l.

Uh ja ok, maar ik ben er al eens geweest. Als ik ga, is dat voor de beloofde blik achter de schermen en voor de gezelligheid met de rest van de club ;)

viking_in_shorts

Citaat van: Taranis op 22-02-2010 20:36:54
@Ronald, Museum is dacht ik gewoon te bezoeken op zaterdag. Als dat niet door zou gaan kom ik voor l*l.

Uh ja ok, maar ik ben er al eens geweest. Als ik ga, is dat voor de beloofde blik achter de schermen en voor de gezelligheid met de rest van de club ;)

Ach - Sander, jij en ik zijn toch al best wel een kluppie, toch? Of is dat niet genoeg voor je?

Sbv

Citaat van: viking_in_shorts op 22-02-2010 20:39:17

Ach - Sander, jij en ik zijn toch al best wel een kluppie, toch? Of is dat niet genoeg voor je?
Denk het niet dan.

Marc O.

En inmiddels is er, naast ET, ook een sponsor voor een tweede banner (http://www.typhone.nl) en zijn er nog enkele andere bedrijven benaderd. Met een beetje geluk kunnen we binnenkort een leuk bedrag overmaken naar Stichting Hoogvliegers.  :eusa_clap: :eusa_dance:
...The Nile isn't just a river in Africa...

Taranis

Citaat van: viking_in_shorts op 22-02-2010 20:39:17

Das ook weer zo :P

Citaat van: Sbv op 22-02-2010 20:40:45
Denk het niet dan.

Tssssk, zegt degene die vindt dat ie 'voor l*l' naar Zweden rijdt als het bezoek niet door zou gaan. Bedankt he  :eusa_snooty:

;D

Sbv

graag gedaan, ben al even naar hotel etc aan het kijken in de omgeving daar. Zal nog even sneeuwkettingen lenen als ik de berg zo zie bij Tim

viking_in_shorts

Citaat van: Sbv op 22-02-2010 21:19:29
graag gedaan, ben al even naar hotel etc aan het kijken in de omgeving daar. Zal nog even sneeuwkettingen lenen als ik de berg zo zie bij Tim

Maak geen haast met die sneeuwkettingen: alle auto's hier (6 stuks) hebben gewone winterbanden zonder spikes. De enige die soms moeite mee heeft met de berg is een erg oude bmw 3 coupé. Maar ik heb het vermoeden dat dat meer ligt aan de staat van de winterbanden en de rij-kunsten van de chauffeur.

Ik heb verder nog nooit iemand met kettingen zien rijden hier ...

Sbv

winterbanden zijn behoorlijk goed nog.

Nog aanraders in de buurt daar ?

viking_in_shorts

Citaat van: Sbv op 22-02-2010 21:31:40
winterbanden zijn behoorlijk goed nog.

Nog aanraders in de buurt daar ?

qua?

Sbv

Eh 1 tip kreeg ik al
Café Karma

verder had ik nog Volvo Museum

viking_in_shorts

Citaat van: Sbv op 22-02-2010 21:41:01
Eh 1 tip kreeg ik al
Café Karma

verder had ik nog Volvo Museum

Ahh .. to-do's ...

Rammberg is leuk om even te zien (als 't open is)
Slottskogen als je tijd hebt bovenop een rondje te lopen
Saluhallen
Avondje stappen (?) op de Avenue
Skärgården -> de eilandjes voor de kust, een aantal kan je alleen met boot komen, een aantal andere kan je met pontje bereiken.

tja ..

waar liggen je interesses?

Vraag anders even aan anderen die hier geweest zijn. Zo 1-2-3 uit m'n hoofd: Johann, Eugene, Taranis, Wijnand, Claudia ...

elianmars

Mán, ik baal dat ik niet weg kan. Lijkt me ontzetten gaaf om eens mee te maken.

Sbv

Citaat van: elianmars op 22-02-2010 21:48:25
Kan je niet een paar dagen(4 dagen) mee dan

elianmars

Citaat van: Sbv op 22-02-2010 21:51:55
Citaat van: elianmars op 22-02-2010 21:48:25
Kan je niet een paar dagen(4 dagen) mee dan

Klus bij La Baraque moet op tijd af zijn, de zaal is voor dat weekend al verhuurd. Als ik twee dagen vrij neem, gaan we dat niet redden.

viking_in_shorts

Het begint dichterbij te komen en ook mijn enthousiastme begint toe te nemen. Zojuist kinderoppas geregeld, twee nieuwe bandjes besteld, tijd geregeld voor montage, extra nachtje hotel geregeld, bezig met scootertochtje, etc etc. Zometeen even een nieuw koplampruitenwisserarmpje kopen & monteren, en beginnen aan een checklijst.

Leuk hoor ...