Restart: Zakelijk genieten in een gereanimeerde ouwe 20 kleppert op gas..

Gestart door jan piet, 12-10-2009 13:52:43

Vorige topic - Volgende topic

V70geRwin

Citaat van: knoopie op 03-08-2010 11:51:24
CiteerKortom het beste is als je er samen minnelijk uit kan komen 

uiteraard vol komen mee eens gerwin maar als dat niet gaat lukken......
dan is het goed om dit achter de hand te hebben.

;)

zekers, maar gelijk hebben en krijgen zijn nog 2 verschillende dingen  ;)

jan piet

Citaat van: spekkie99 op 03-08-2010 13:10:55
Citaat van: knoopie op 03-08-2010 11:51:24
CiteerKortom het beste is als je er samen minnelijk uit kan komen 

uiteraard vol komen mee eens gerwin maar als dat niet gaat lukken......
dan is het goed om dit achter de hand te hebben.

;)

zekers, maar gelijk hebben en krijgen zijn nog 2 verschillende dingen  ;)

Breek mij de bek niet open, qua gelijk hebben en krijgen.... Heb wel wat geleerd in de afgelopen 20 jaar.... Maar de garage heeft álle mogelijkheden gehad in 3 opvolgende reparaties fouten te herstellen (koppeling, distributie enz. / vervangen koppakking , radiateur enz. / vervangen motor 2e koppakking enz). Men heeft mij bewust willens en wetens weggestuurd met brandende lampjes omdat men niet wist wat hieraan te doen op dat moment. daar is correspondentie over. Kortom: de garage heeft zijn kruit verschoten cq nat gemaakt  ;D

jan piet

Citaat van: Dirk342 op 03-08-2010 11:27:56
Citaat van: jan piet op 03-08-2010 08:13:41

Er hingen nog steeds afgeknipte kabels aan Dirk zoals wij hebben aangeleverd...... :eusa_wall:

Gr,JP
Dat meen je niet joh ??  Hoe is het mogelijk dat het ding idd nog gelopen heeft. Wat een knoeierds zeg :( :(

Er bestaan dus wel wonderen in deze wereld  :angel:

jan piet

Citaat van: Erik_M. op 03-08-2010 12:46:04
Citaat van: jan piet op 03-08-2010 08:24:23
Mijn insteek is aan het einde van de rit elkaar de hand te kunnen schudden en tot nooit te kunnen wensen. Maar dat we elkaar niet in de haren hoeven te vliegen tijdens de VKB oid. Gr,JP

Je hebt groot gelijk JP !, heb bewondering voor je geduld en takt en hoop dat je binnekort echt met een grote  ;D in de ouwe 20 kleppert kan rijden.

Succes en gRoet,
eRik

Die grijns bevind zich nu in de Scimitar, daar heb ik gelukkig érg veel lol aan. Dat maakt het ook allemaal een beetje dragelijker wat dat betreft. Zo dragelijk dat ik alweer aan het bieden ben op een andere Scimitar om die op gas te gaan gooien. Maar ik ga straks genieten in die 855, het enige wat mij nú nog kan gebeuren: dynamo, aircopomp, het vloeistofpotje van de remvloeistof, rembekrachtiger of een aanrijding...
Wie doet mij straks nog wat?!  :eusa_dance:

Erik_M.

Citaat van: jan piet op 03-08-2010 20:11:13
Die grijns bevind zich nu in de Scimitar, daar heb ik gelukkig érg veel lol aan. Dat maakt het ook allemaal een beetje dragelijker wat dat betreft. Zo dragelijk dat ik alweer aan het bieden ben op een andere Scimitar om die op gas te gaan gooien. Maar ik ga straks genieten in die 855, het enige wat mij nú nog kan gebeuren: dynamo, aircopomp, het vloeistofpotje van de remvloeistof, rembekrachtiger of een aanrijding...

Het vervangen van de onderdelein is nog te overzien (alhoewel...), dat laatste wat je noemt moeten we maar niet aan denken...  :eusa_wall:

jan piet

Citaat van: Erik_M. op 04-08-2010 12:29:08
Citaat van: jan piet op 03-08-2010 20:11:13

Het vervangen van de onderdelein is nog te overzien (alhoewel...), dat laatste wat je noemt moeten we maar niet aan denken...  :eusa_wall:

:eusa_silenced: Als ik heel naar droom, zie ik het zo een keer gebeuren.... Ga de Volvo ook écht laten taxeren als het achterscherm aangepakt is ter voorkoming van een aderlating mocht het onverhoopt gebeuren.

Wout309t

Dat achterscherm is wel echt slecht ja. Schade gehad of een keer zijruitje door een beun vervangen??
Laat je hem helemaal overspuiten of dat niet??
2011 V70 2.0T R-Design MT

jan piet

Citaat van: Wout309t op 05-08-2010 10:30:49
Dat achterscherm is wel echt slecht ja. Schade gehad of een keer zijruitje door een beun vervangen??
Laat je hem helemaal overspuiten of dat niet??

Schade op jonge leeftijd met niet originele onderdelen gerepareerd. Althans, ene poging daartoe.... Klep al vervangen, die was hardstikke krokant. Hier is de plamuur verdwenen... Wordt op termijn een nieuw scherm inlassen, het huidige scherm is ook niet netjes ingelast. Ook onder bij de deur aan t bewegen..... Wordt kaalslijpen en vertinnen voor de komende 2-3 jaar en daarna écht vervangen, maar da;s 1 een dure grap, en 2 dan spuit ik tzt de gehele auto opnieuw. Nu dus alleen het scherm.
Gr,JP (Die nu weer op pad gaat en morgen zijn auto gaat halen  :eusa_dance:)

knoopie

het hele weekend niet bereikbaar.....
km inhalen van de afgelopen week die je heb moeten missen in je roffel....
alvast een heeeeeeeeel fijn weekend!

;)

jan piet

Citaat van: knoopie op 05-08-2010 16:29:16
het hele weekend niet bereikbaar.....
km inhalen van de afgelopen week die je heb moeten missen in je roffel....
alvast een heeeeeeeeel fijn weekend!

;)

;D Zaterdagavond / zondagmorgen naar Antwerpen, zaterdagochtend nog iets zien te plannen, zondagmiddag komt wel vol. En voor de LPG rijders onder ons (dus niet Diederick  :evil:) er zal een LPG schaarste ontstaan in NL en België. Zoals er eerst een maand een overschot is geweest  :eusa_whistle:

Freakybaby

Citaat van: jan piet op 05-08-2010 20:14:57
;D Zaterdagavond / zondagmorgen naar Antwerpen, zaterdagochtend nog iets zien te plannen, zondagmiddag komt wel vol. En voor de LPG rijders onder ons (dus niet Diederick  :evil:) er zal een LPG schaarste ontstaan in NL en België. Zoals er eerst een maand een overschot is geweest  :eusa_whistle:

Ahja, zal nog effe aftanken zondagavond ;D prijs was net weer een cent gezakt in Breda
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

UserID6342

elianmars

UserID6342

JP heeft geen tijd om te reageren, die is rondjes rond de kerk aan het rijden met een grote grijns op z'n smoel ;D

razorx