Restart: Zakelijk genieten in een gereanimeerde ouwe 20 kleppert op gas..

Gestart door jan piet, 12-10-2009 13:52:43

Vorige topic - Volgende topic

wouter1220

Denk eerder dat een oude 2CV de beste remedie is...

Zelfs een 2.0 10V loopt ook met redelijk gemak rijbewijskwijtrakende snelheden ;)

jan piet

Citaat van: wouter1220 op 08-08-2010 12:46:23
Denk eerder dat een oude 2CV de beste remedie is...

Zelfs een 2.0 10V loopt ook met redelijk gemak rijbewijskwijtrakende snelheden ;)

Ben bang dat zelfs een 2CV mij niet redt deze keer  :-\
Maar gewoon 'ns een jaartje rustig aan doen is niet slecht voor mij en de auto  :angel: :eusa_whistle:

)()()sT

Gewoon zelfbeheersing. Ik heb ook pas een prent met de R gehad voor 56 km/u op een snelweg waar je normaal 100 mag, maar waar door een kapot wegdek een limiet was.

[Knock knock] ;D

Mooi te lezen dat ie nu lekker loopt!

mehn

Citaat van: Vulk op 08-08-2010 12:37:02
2.0 10V kopen?

Fiets lijkt me verstandiger...

Ik ben niet iemand die gauw mensen van afstand beoordeelt, maar jan piet doet toch echt iets verkeerd:

Citaat van: jan piet op 08-08-2010 12:09:38
Deze week 4 enveloppen, heb ze nog maar even niet opengemaakt, komt dinsdag wel.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Wout309t

Ben ik het wel een beetje mee eens. Dan zou ik toch wel minder gas gaan geven. Alle enveloppen op je dashboard plakken werkt misschien preventief??
Is het voor jou niks om een circuitauto te bouwen en daar af en toe helemaal op los te gaan? Denk dat je een leuke auto kan kopen van je boetepotje... ;D
2011 V70 2.0T R-Design MT

jan piet

Citaat van: Wout309t op 08-08-2010 17:25:58
Ben ik het wel een beetje mee eens. Dan zou ik toch wel minder gas gaan geven. Alle enveloppen op je dashboard plakken werkt misschien preventief??
Is het voor jou niks om een circuitauto te bouwen en daar af en toe helemaal op los te gaan? Denk dat je een leuke auto kan kopen van je boetepotje... ;D

De oplossing is erg simpel: gewoon normaal doen met gasgeven. En qua circuitauto: ik ben net gestopt met racen omdat het lijf wat oud wordt...

elianmars

Citaat van: jan piet op 08-08-2010 20:40:34
ik ben net gestopt met racen omdat het lijf wat oud wordt...

Citaat van: jan piet op 08-08-2010 12:09:38
Deze week 4 enveloppen

Weet je zeker dat je gestopt bent met racen?  :eusa_think:

Jij krijgt er wel érg veel binnen, hè. Ik weet dat je veel kilometers rijdt, maar hoe krijg je 't voor elkaar dat ze je telkens weer pakken?

Alaindjie

JP, wat goed te horen dat je met minder dan EUR 600,- weer helemaal mobiel bent. Nu dus genieten van de auto en hopelijk blijft je voorlopig wat post uit Leeuwarden bespaard ......
Blij dat je nu ook eGENIET

Snellebaksteen

Ik ben geen moraal ridder, verre van dat, sterker nog, als de blauwe petten gisteren of eergisteren of in de afgelopen 31 weken, een beetje opgelet hadden zat ik nu zonder rijbewijs te typen maar ondanks de 35dkm die ik op de motor per jaar afleg scoor ik niet zoveel als jij. En op een motor gaat alles heel veel gemakkelijker heel veel sneller dan in een ouwe estate.
Ik neem aan dat je met 1 oog op de berm gericht rijdt.
Doen je remmen het wel?  :eusa_shifty:
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

razorx

Citaat van: Dirk342 op 07-08-2010 23:24:29
JP, doe mij, Yits en jezelf even een lol.  Kijk even onder het zekeringklepje in de motorruimte (4x torx 25 los) wat voor kleur jouw lichtrelais heeft.  Is dit een witte waar A en E op staat of een gele waar 104/108 opstaat.  Dan kan ik (en Yits ook natuurlijk) je waarschijnlijk zo al zeggen wat er anders is in je VVIS systeem.  Namelijk hetzelfde waar we met Freek ook tegenaan gelopen zijn.
Inderdaad.
Ik moet de verschillende aansturingen nog steeds eens in een mooi 3D grafiekje presenteren b.t.w..

jan piet

Citaat van: razorx op 09-08-2010 21:08:17
Citaat van: Dirk342 op 07-08-2010 23:24:29
JP, doe mij, Yits en jezelf even een lol.  Kijk even onder het zekeringklepje in de motorruimte (4x torx 25 los) wat voor kleur jouw lichtrelais heeft.  Is dit een witte waar A en E op staat of een gele waar 104/108 opstaat.  Dan kan ik (en Yits ook natuurlijk) je waarschijnlijk zo al zeggen wat er anders is in je VVIS systeem.  Namelijk hetzelfde waar we met Freek ook tegenaan gelopen zijn.
Inderdaad.
Ik moet de verschillende aansturingen nog steeds eens in een mooi 3D grafiekje presenteren b.t.w..

Zal het één dezer dagen even doen, ben nu prive / zakelijk even te druk om die 5 minuten daaraan te besteden. Kom er dus tzt even op terug. Sowieso ga ik 'm niet aansluiten tót het pingelsensor probleem is opgelost en voordat mijn schoenzolen op dieet zijn geweest  :angel:

razorx

Freakybaby

Komt goed JP.

Als je een kurk oid nodig hebt om met popnagels onder je pedaal te plaatsen geef je maar een gil.

;D
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

haasje

Ik denk dat hij beter bij marcel een stukje 50x70 kan halen en die eronder kan schroeven.

elianmars

Citaat van: haasje op 10-08-2010 00:09:59
Ik denk dat hij beter bij marcel een stukje 50x70 kan halen en die eronder kan schroeven.

;D

Ik heb zat liggen. En laten we maar gelijk hardhout nemen, want vurenhout trapt JP nog doormidden  :eusa_eh: