Headway hoort er ook bij!

Gestart door Headway, 14-10-2009 12:07:55

Vorige topic - Volgende topic

Headway

Hallo allemaal,

Even voorstellen dan maar! Sinds maart ben ik in het bezit van mijn eerste echte Volvo: V70 T5 uit '99 (MY2000)! (km bij aankoop: 184k) Na mijn eerste aanwinst ooit (Astra '99, kuchkuch) is dit toch wel een wonder op wielen (wow)...

Vooral de eerste maanden heel vaak verliefd omgekeken na het parkeren...   :)  Want naast dat het heerlijk rijdt, ziet ie er ook fantastisch uit. OK, hier en daar wat kleine gebruiksspoortjes maar daar kijk ik graag doorheen!

Overtuigd door een bekende (=medeforumlid) heb ik gelijk G3 laten inbouwen, bij Mesman (door de vele aanraders op dit forum). En het bevalt me prima tot nu toe. De tank had nog wat groter mogen zijn (400 km per tank), maar voor ~20 E tanken is ook wel prettig.

Bij de aankoop heb ik wel bedongen dat ik een nieuw/gereviseerd gasklephuis geinstalleerd zou krijgen (lang leve het forum! ;)), aangezien het waarschuwingslampje al brandde. Bij de dealer later wel wat scheve gezichten ("Dat kan nooit goed gaan, zo'n gereviseerde klep"), maar vooralsnog werkt ie prima.

Al met al een tevreden Volvo-rijder erbij! Op dit forum hoop ik mezelf nog verder onder te dompelen in het warme bad dat Volvo heet...  :eusa_sick:  ;)

ro~djo

welkom op het forum,

Heerlijk he die verliefdheid

Heel veel fijne kilometers samen met je roffel

BarT5

welkom, goeie intro, maar je bent een heleboel dingen vergeten.........

sean850

Welkom op het forum mooi verhaal heb je maar we missen eigenlijk nog de foto's.

Zodat we met z'n allen aan je nieuwe aanwinst kunnen verlekkeren  :eusa_drool:

Groeten Sean

walter leever

Citaat van: BarT5 op 14-10-2009 12:29:54
welkom, goeie intro, maar je bent een heleboel dingen vergeten.........

Fotoo's? ;D

Welkom op 't forum je hebt daar een mooie gescoord,zal idd wel iets anders zijn als de astra :evil:

gr,walter

Headway

sean850

UserID6342

Leuke intro en een hele mooie auto heb je.  Welkom op het forum en veel (rij)plezier hier

henry classic v70

Welkom, mooie wagen, netjes hoor
de foto's........ ;)

615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Headway

hmm, volgens mij de [img] vergeten...
thanx henry!

thuur

Mooi hoor!

Tja, what is love?

Gr ;D

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

AlbertJan

Welkom en idd een mooie Roffel, veel plezier maar dat komt vast goed!

Starbuck

Ziet er netjes uit, welkom op het forum!

michielluik

Mooi auto, lijkt wel wat op mijn T5 :)