Hallo allemaal ik ben nieuw hier!

Gestart door Ruup, 07-10-2009 19:37:00

Vorige topic - Volgende topic

ro~djo

HMMM ben wel erug nieuwsgierig  :-\ hoor

blijft zo stil op het forum :-X

Roffel wordt nog steeds aangeboden :eusa_think:

Ruup

Hey daar ben ik weer sorry voor de late reactie ben een beetje druk. We zijn bij de auto geweest en mijn vader heeft gereden van binnen zag hij er netjes uit en alles werkte. Van buiten had hij wat steenslag op de neus wat een beetje was bijgewerkt. Het onderhoudsboekje was helemaal volgestempeld. De volvo dealer had ook nog een heel boekwerk opgestuurd met reparaties en onderhoud dus dat zat helemaal goed. Tijdens het rijden deed de kickdown raar als je hem intrapte leek het net of de automaat niet wist welke versnelling hij moest pakken. De motor was ook vervangen bij 260k. De motor maakte toen hij koud was een tikkend geluid maar dat verdween na een tijd ook lag er olie op het kleppendeksel. Na ons kwamen nog kijkers ( hadden een garagebedrijf) en die trokken tijdens dat de motor liep het peilstok eruit toen kwam er carterdamp uit volgens hun had hij druk n het carter. Nou is hij nog steeds niet verkocht en hij is van MP gehaald en hij zou ermee naar de garage gaan voor inspectie. Dus waarschijnlijk word het verder zoeken! :azn: maar er staat zat te koop! Gr Ruben

Sbv

Carterventillatie vervangen en een andere automaat scoren en rijden ?

760volvo850

idd, carterventilatie vernieuwen, zoek maar hier op forum, info zat.
automaat.......kabel goed afstellen, olie verversen bv. Ook al eens meegemaakt dat een "bijna" kapotte gasklepstandschakelaar (157 scrabble punten  ;)) het schakelen van de automaat voor de gek houd. Pas toen de automaat echt niet meer schakelde (dus in tractorgangetje naar huis) met nogmaals meten ontdekt dat deze defect was. Nieuwe erin en gaan als een banaan!! :eusa_dance:

succes ermee

R o b

Inderdaad, de kosten van het evrvangen van de AT + carterventilatie van de koopprijs af (als deze al reeel was). En er valt miss nog wel meer te vinden.

Op marktplaats staat nu ook een 854 CY met AT en 277k op de teller. Ook een 855 T-5R gezien met een 2.0 liter 16T turboblok.....niet al te duur en een MT!