Iemand die me wil helpen met juiste keuze?

Gestart door julles, 15-10-2009 15:43:13

Vorige topic - Volgende topic

julles

Waar zoek ik het beste in het buitenland? Welke sites voor belgie? en voor duitsland?

Starbuck

Citaat van: julles op 15-10-2009 18:36:42
Waar zoek ik het beste in het buitenland? Welke sites voor belgie? en voor duitsland?

Voor Belgie:

www.Vlan.be   www.Kapaza.be   www.Autoscout24.be   www.Hebbes.be   www.tweedehands.be

Dit zijn zowat de voornaamste ;)
Voor Duitsland weet ik het niet, sorry...

V70geRwin

Citaat van: joebar op 15-10-2009 17:55:32
Ik heb net een hele mooie t5 uit belgie gehaald, automaat, alle rek. ter inzage, geheel dealer onderhouden, 270k gelopen....
1200 euro, invoer 500 incl BPM en kenteken, 1900 lpg in laten bouwen , incl keuren , G3 op kenteken dus helemaal klaar voor 3600 euro, dan heb ik een splinternieuwe installatie erin met 2 jr garantie....

heb er heel wat gezien in dld n belgie, dus heb geduld, dan loop je echt tegen een auto aan, waarvan uiteindelijk alles klopt

1900 is een nette prijs voor lpi, waar was dat?

elianmars

)()()sT

Citaat van: spekkie99 op 15-10-2009 19:05:33
Ik heb net een hele mooie t5 uit belgie gehaald, automaat, alle rek. ter inzage, geheel dealer onderhouden, 270k gelopen....
1200 euro, invoer 500 incl BPM en kenteken, 1900 lpg in laten bouwen , incl keuren , G3 op kenteken dus helemaal klaar voor 3600 euro, dan heb ik een splinternieuwe installatie erin met 2 jr garantie....

heb er heel wat gezien in dld n belgie, dus heb geduld, dan loop je echt tegen een auto aan, waarvan uiteindelijk alles klopt

Is het wel LPi?
Misschien wel een optie om een buitenlander te zoeken, in België LPi in laten bouwen en dan invoeren...
Maar goed, als je al een 850 T-5(R) wilt die op LPi moet gaan rijden, en het mag al niet veel kosten, dan....... succes.

;)

V70geRwin

Citaat van: )()()sT op 15-10-2009 20:15:39

Is het wel LPi?

Iets anders dan LPI wil je toch niet in je turbo  ;)

joebar

Citaat van: )()()sT op 15-10-2009 20:15:39

Is het wel LPi?
Misschien wel een optie om een buitenlander te zoeken, in België LPi in laten bouwen en dan invoeren...
Maar goed, als je al een 850 T-5(R) wilt die op LPi moet gaan rijden, en het mag al niet veel kosten, dan....... succes.

;)

Ik heb het systeem van dampgasinjectie, VSI dus, geen LPI, bij mij wordt het gas dampvormig geinjecteerd, maar geheel gestuurd door het orginele motormanagement, en heb nu een tank of 5 leeg gereden, en gaat als een speer, nergens problemen tot nu toe....
is ingebouwd door LETO wijchenen ja echt G3 op het kenteken...

In het buitenland in laten bouwen heb ik overwogen, ( prijsopgave vanuit polen, daar mag je trouwens bij blijven, was 1250 euro voor dezelfde installatie, incl een overnachting in hotel) maar dan krijg je geen G3 op je kenteken, wel wordt de installtie gewoon goedbevonden door RDW, maar als ik de kosten van de reis, 2 dagen, keuring , en het g3 voordeel daar vanaf trek, houdt het niet veel over

)()()sT

Citaat van: spekkie99 op 15-10-2009 20:31:44
Iets anders dan LPI wil je toch niet in je turbo  ;)

Juistem, sorry, maar aan iets anders zou ik niet beginnen  :eusa_hand:
Maar goed, Joebar is tot nu tevreden en da's mooi...

Met buitenland bedoelde ik eigenlijk België. De 854R van Marco en Thijs zijn beide met Vialle LPi ingevoerd.

Turbo-Geek

LPI heb je er zo uit ja, maar reken wel even voor een kleine 3000 euro eerdat je ales achter de rug hebt (inbouwen, evt carterventilatie doen, rit er naar toe, dag vrij, etc.)
Heb je er zo uit maar je moet het wel ff van te voren kunnen ophoesten.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

elianmars

Citaat van: Turbo-Geek op 15-10-2009 21:05:12

:eusa_clap:

ro~djo

Hoi julian,

Onze roffel komt daar ook vandaan en wij zijn zeer te spreken over deze dealer en heel tevreden met onze 850.
Het is een klein bedrijf het zit al jaren in de familie en zit ook nog in een dorp heeft zijn naam hoog te houden.
Ze hebben monteurs in huis die weten waar ze het over hebben en leggen alles uit
wat je wil weten.
Na een week stopte onze kilometerteller er mee  en ook de airco werdt niet koud
wij gebeld naar de eigenaar: oh das niet netjes kom volgende week maar even langs dan kijken we even ... zo gezegd zo gedaan(200km van huis) airco bijgevuld en nieuwe tandwieltjes voor de teller hij zeg nou dat ie toch open leg (het dashboard) zal ik gelijk de lampjes vervangen en oh nou jah boxen op het dashboard ook niet aangesloten zal ik dat ook gelijk voor jullie doen... ff luisteren ..hmmm rechter deur speaker doet het niet .. wacht ff.. hebben een sloper(850) staan, neem daar de speaker wel uit. Nou das toch wel service ... kom je niet vaak tegen. de eigenaar kent het forum ook en de monteur spit hier ook wel eens rond.
Zeker waard om daar is te gaan kijken..

Misha

LPI heb je er zo uit ja, maar reken wel even voor een kleine 3000 euro eerdat je ales achter de rug hebt (inbouwen, evt carterventilatie doen, rit er naar toe, dag vrij, etc.)

Nee joh,  als je het via GasFX doet kun je het in termijnen afbetalen.
Heb ik bij de eerste LPI ook gedaan, wel realistische termijn nemen dus geen looptijden langer dan een jaar.

En ja, ik leef nog en nee, ik heb geen krediet bij DSB. Wel een hypotheek trouwens  :eusa_dance:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

julles

Nou ja mensen ik heb 4000 en als het meezit wel meer over voor de auto. En ik hoef niet meteen een g3 installatie in de auto dat kan ook nog wel een maand of 3 wachten. dus ongeveer 4000 voor aanschaf en later investering in  een g3 systeem. Ik wil alleen maar info he ik wil niet weten wat niet kan ;) Ben allang blij dat jullie me info willen geven!

Ludo

Citaat van: joebar op 15-10-2009 20:33:16
Ik heb het systeem van dampgasinjectie, VSI dus,

???

Citaat van: joebar op 07-10-2009 21:04:30
Ik heb vandaag mijn T5 opgehaald, nadat er een VGI installatie is ingekomen,

Nu ben ik wel benieuwd, dit is even een wereld van verschil.

Ludo

Citaat van: elianmars op 15-10-2009 21:07:56

:eusa_clap:

... *zal wijselijk geen commentaar geven*

;D