Damp uit peilstokbuis.

Gestart door basphil, 18-10-2009 10:57:55

Vorige topic - Volgende topic

basphil

Ik heb dat ringetje nu maar over mijn peilstok heen geschoven past precies en toen maar een beetje in mijn peilbuis geperst , maar is dit echt de manier om het te doen dan het zit niet echt super vast waar ik eerder voor werd gewaarschuwd dat je de peilstok stuk trekt?

Groet bas

basphil

Hmmm ik heb volgens mij een ringetje op een verkeerd plekje gestopt wie heeft er een antwoord.
Volgens mij is dat olie keering -tje voor ergens onderin bij de verbinding carter en peilbuis.
Nou ik ben benieuwd of iemand weet of dit de bedoeling is?

Groet bas

Ludo

Citaat van: Sbv op 20-10-2009 19:11:58
Citaat van: basphil op 20-10-2009 16:56:55
Heeft er iemand een onderdeelnr voor mij van dat peilbuis rubber dat is makkelijk met bestellen

Alvast bedankt
:eusa_dance:
Volgens mij 30637865

Citaat van: basphil op 21-10-2009 20:00:37
Volgens mij is dat olie keering -tje voor ergens onderin bij de verbinding carter en peilbuis.

Als het om bovenstaand onderdeelnummer gaat wel ja.
Als je het ringetje bedoeld bovenaan de peilstok, moet je onderdeelnummer 947114 hebben.

basphil

oke ik dacht al dit kan niet de bedoeling zijn ieder geval bedankt voor het corrigeren van dit foutje.
Morgen maar weer even naar de dealer voor het juiste rubbertje wat een grap.

Groet bas. 

Ludo

Citaat van: basphil op 21-10-2009 20:10:28
wat een grap.

Ja, trek Sander maar aan zijn oren.  ;D

Sbv

Hmm, dan zal ik eens goed in mijn lijst kijken, daar ik onlangs wat besteld heb. Hetzelfde ringetje.
Onderstaande dus. Nummer komt van de factuur.

9497550   Pijp   peilstok buis   
9497757   Meetstaaf   peilstok zelf   
30637865 Keerring   Pijpstok rubber   
1275379   Pakking   Olie vul dop   

basphil

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

basphil

vandaag besteld was niet voorradig dus is onder weg hoop dat het wat gaat helpen  :eusa_dance:

Groet Bas

basphil

nou hert nieuwe rubber zit erop ben benieuwd.

groet bas

basphil

Nou vandaag de V70 even fijn uitgelaten op de A7 en er kwamen geen olie geuren me tegemoet, dus waarschijnlijk is dat ringetje een oplossing geweest voor dat geur probleem.
Nu dat vocht nog even uit de olie rijden of misschien wel even nieuwe olie erin.

Ieder geval bedankt.

Groet Bas.

thuur

Citaat van: basphil op 31-10-2009 16:23:21
Nu dat vocht nog even uit de olie rijden of misschien wel even nieuwe olie erin.

Olie en water mengt niet, dus gewoon eruit rijden!

Gr ;D

basphil