Onze Volvobelevenissen met nog maar één 850: Koppakking lek

Gestart door SirRutte, 18-10-2009 18:29:55

Vorige topic - Volgende topic

SirRutte

We zien het wel. Ik moet ook eerst zien dat de schade inderdaad alleen plaat- en paneelwerk is.

Het dak zat onder de sneeuw, wie weet is er door de hitte meer schade aan de carrosserie dan je op het eerste gezicht ziet.

Vulk

razorx

Man oh man, wat moet jij je rot voelen na al dat werk aan je mooie wagen.

Ik wens je heel veel succes met de afwikkeling!

Azirafl

Jemig... Dit is erg triest om te zien...
Succes met de afhandeling...

rogerV701998

Citaat van: SirRutte op 30-01-2012 11:30:07
Citaat van: -D©©©L- op 30-01-2012 11:22:05
De overheid is eigen risico houder.
Wat houdt dat precies in?

De overheid is (in bepaalde gevallen) eigen risicodrager, dit wil zeggen dat ze bepaalde zaken niet verzekerd hebben. Dit doen ze omdat bepaalde zaken nu eenmaal niet te verzekeren zijn of omdat de premiekosten hoger zijn dan het uitkeren/vergoeden van eventuele schades.

Succes met de afhandeling. Je zult er goed "ziek" van zijn... :-\

hathü

Erg zuur dit. Zag de beelden op TV Gelderland. Je auto op TV best leuk, maar niet met zoiets.

jrkalf

Gatverdamme man, dit is echt triest. Heb je net zo'n mooie DOP groene auto, krijg je dit.
Sterkte met de afhandeling.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

SirRutte

Bedankt allemaal voor de reacties, doet me toch goed.

Ben net nog even langsgeweest bij de schadehersteller om de auto even te bekijken en schoon te maken van binnen. Het interieur is er toch erger aan toe dan ik dacht: De stoelen, de matten, het tapijt.. Het is allemaal afgeschreven.

Heb nog wat crappy phonepics:

Morgen weet ik meer..  :-\

grijzev70tdi

Dan zal het dak ook niet mooi meer zijn ben ik bang :-\ Toch heel erg jammer dat het zo gaat, al kan je er niks aan doen. Hoop dat het allemaal goed gaat komen :eusa_pray:
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Mr Rens

Kop op! Schouders er onder, ik help je wel!
B5234T5 Walbro 255lph 395cc injectoren 18T turbo Ferrita 3'' Downpipe met racecat S60R exhaust manifold 3'' JT SuperFlow catback 1 demper 70mm Aluminium Intercooler Reversed Intercooler Piping. HKS SSQV Dumpvalve IPD buizenset HPI Performance Inductie Kit 302mm remmen 960 Gasklephuis GLT Nokkenassen 850 R Clutch Apex verlaagd Rica tuned 330PK 450nm

SirRutte

Gelukkig valt dat mee, er ligt alleen veel vuil op de auto. Met name op kunststof delen zoals die dakspoiler en op de dorpel zie je blazen in de lak. De dakrails zijn ongedeerd, ook het plaatwerk is hoogstens z'n lak kwijt.

Ludo

Jeetje, hier word je niet goed van.
Dit is balen zeg.  :'(
Hopelijk leeft de expert een beetje mee...

antraciet

Robster480

Damn Rutger! Mooi klote zeg :-\ Ik hoop voor je dat het uiteindelijk mee gaat vallen!
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

UserID6342

En hoe erg het er nu uit ziet, zou het allemaal wel eens heel erg mee kunnen vallen als je idd gebruikte onderdelen wilt gebruiken. Even een snelle, heel groffe, rekensom: interieur compl. 350, 2 deuren compl. 100, spuitkosten 500 (zonder bon)