Mini meet tbv PNP vervangen en/of automaat spoelen

Gestart door V70geRwin, 22-10-2009 16:11:44

Vorige topic - Volgende topic

V70geRwin

Zo links en rechts op het forum een aantal rijders tegen gekomen die aan vervanging van de PNP schakelaar op de automaat toe zijn. Zelf ben ik ook aan de beurt icm met spoelen van de bak.

Daarom hier even de start met een interesse peiling voor rijders die ook de PNP willen vervangen en/of de automaat willen spoelen.

Als je interesse hebt geef dan even de volgende dingen aan:

-Nickname

Dingen die nog niet bekend zijn of nog geregeld moeten worden:

-datum
-droge werkplek
-evt gezamenlijk inkopen van onderdelen?

Laten we beginnen met de interessepeiling en dan zien we wel of het iets kan worden.
Mocht je zelf je PNP al gewisseld hebben en clubleden willen bijstaan met kennis dan wordt dat zeer gewaardeerd!

gr,
Gerwin

UserID6342

Dirk342                     Nijmegen                     max 100 km.               AT Bakolie compleet vervangen                Afh. van datum

Wally850

Citaat van: Dirk342 op 22-10-2009 16:30:49
Dirk342                     Nijmegen                     max 100 km.               AT Bakolie compleet vervangen                Afh. van datum
Wally850                  Haarlem                       max 100km                 idem               idem

PaulusDeBoskabouter

Citaat van: Wally850 op 24-10-2009 17:43:39
Dirk342                     Nijmegen                     max 100 km.               AT Bakolie compleet vervangen                Afh. van datum
Wally850                  Haarlem                       max 100km                 idem               idem
Turbokabouter         omg. Arnhem                max 100km                 automaat spoelen en PNP-vervangen         idem

V70geRwin

Volgens mij is het nog steeds haalbaar  :eusa_clap:
De locatie zal ergens midden van het land worden is de voorzichtige inschatting..

Iemand die daar ruimte kan regelen gezien het jaargetijde?

Iemand in het bezit van de afsteltool voor de PNP schakelaar of kunnen we die ergens regelen/lenen?

PaulusDeBoskabouter

Als ik een ruimte moet regelen, dan wordt het waarschijnlijk huren. Weet niet of dat de bedoeling is?

V70geRwin

Citaat van: Turbokabouter op 26-10-2009 15:12:49
Als ik een ruimte moet regelen, dan wordt het waarschijnlijk huren. Weet niet of dat de bedoeling is?

beetje afhankelijk van de prijs natuurlijk..

arjenT5R

Ik wil wel komen helpen beunen,
mits ik natuurlijk thuis ben enzo.... ;D
Heb zowiezo een dikke krik en een hoop tools ter beschikking.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

V70geRwin

Citaat van: arjenT5R op 26-10-2009 18:03:11
Ik wil wel komen helpen beunen,
mits ik natuurlijk thuis ben enzo.... ;D
Heb zowiezo een dikke krik en een hoop tools ter beschikking.

super aanbod, en je bent ondertussen aardig op weg als automaatexpert.  :eusa_clap:

ik houd je op de hoogte!

daytonawim

Citaat van: Turbokabouter op 26-10-2009 10:30:48
Citaat van: Wally850 op 24-10-2009 17:43:39
Wally850                  Haarlem                       max 100km                 idem               idem
Turbokabouter         omg. Arnhem                max 100km                 automaat spoelen en PNP-vervangen         idem
Daytonawim             franeker                       maakt niet uit             automaat spoelen                                    afh van datum

sean850

Turbokabouter         omg. Arnhem                max 100km                 automaat spoelen en PNP-vervangen         idem
Daytonawim             franeker                       maakt niet uit             automaat spoelen                                    afh van datum
Sean850                   Harderwijk                   max 100km                 automaat spoelen                                    afh van datum

forestav70

ForestaV70   Amsterdam 100 km  PNP vervangen / Bakolie?

PaulusDeBoskabouter

Al 6 gegadigden. Mooie groep toch?
Ik wil wel op zoek naar een ruimte, maar waar moet die aan voldoen?

V70geRwin

Citaat van: Turbokabouter op 06-11-2009 11:22:19
Al 6 gegadigden. Mooie groep toch?
Ik wil wel op zoek naar een ruimte, maar waar moet die aan voldoen?

idd mooie groep, 7 met mij erbij...

zou mooi zijn als er 2 tegelijk zouden kunnen sleutelen/olie spoelen, anders maar 1 voor 1.
droog en warm?
gezien woonplaatsten van een ieder ergens midden in het land mogelijk?

we moeten ook nog het afstel tooltje voor de PNP schakelaar ergens regelen/lenen oid.

Wally850

Ik weet wel een locatie in de buurt van Amsterdam.... doe-het-zelf garage heining hobbyhal http://www.doehetzelfgaragehobbyhal.nl/sleutel.html

rekenen 7,5 euro/h voor een brug.
Kan je oude olie ook achterlaten

ik weet niet of dit in aanmerking komt.

m.vr.gr.
Wally