Dieselen met N-allure's

Gestart door knoopie, 24-10-2009 20:25:45

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: knoopie op 15-06-2010 23:44:18

Marcel heeft de vacuumpomp er in gelast en Sander en ik zijn aan de slag gegaan met het interieur.

En wie heeft de voorstoelen er in gezet en de aansluitingen in orde gemaakt?  :eusa_snooty:  ;D

Voor het dashboard hebben Sander en ik gisterenavond nog maar eens geoefend bij zijn wagen, dus dat moet ook wel weer gaan lukken.

Sbv

De rest van de aanpassingen volgen binnenkort.

Mogelijk nog een projectje audio upgrade en dan kan Richard ook aan de V70n omdat deze klaar is  ;D
Ik heb nog een mooie D5 in de aanbieding

knoopie

CiteerEn wie heeft de voorstoelen er in gezet en de aansluitingen in orde gemaakt?   

jij en ik en sander...... ;D

elianmars

Vanavond is Richard even langs geweest om wat onderdelen op te halen, om die morgen te gaan ruilen bij Verwijst.

Ik heb gelijk even de twee automatische zekeringen voor de elektrisch verstelbare stoelen er in geprikt, die Sander nog had liggen en van de week had meegenomen. Kan zijn vrouw ook weer normaal achter het stuur zitten. We hadden de bestuurdersstoel op Richards lengte ingesteld door even de automatische zekering van de elektrische ramen te 'lenen' ;D

Omdat er op de linker stoel een andere hoofdsteun zit dan op de rechter stoel (linker steun is lager), hebben we de hoofdsteun verwijderd, zodat deze geruild kan worden voor een andere.
Omdat zonder steun rijden niet echt veilig is, hadden we het idee om tijdelijk een steun van de 'oude' stoel te monteren.

En dat past dus niet..... De afstand tussen de steunen is heel anders.

De steunen van de my '99 stoelen blijken dus compleet anders te zijn dan van de oudere modellen.

Ik ben bang dat de '98 bestuurdersstoel moet worden omgeruild voor een '99 stoel, om dezelfde hoofdsteunen te krijgen....

Sbv

Hmm nooit op gelet eigenlijk. Richard vertelde het me dat er verschil in zit. Het wordt dan nog even zoeken naar de juiste stoel vrees ik.

Mooi dat het gelukt is met de zekeringen, dan waren ze dus nog goed.

knoopie

CiteerIk heb gelijk even de twee automatische zekeringen voor de elektrisch verstelbare stoelen er in geprikt. Kan zijn vrouw ook weer normaal achter het stuur zitten 

Ja Marcel, ben je zeer dankbaar,als ik moest remmen moest ik m'n hele lijf zo lang mogelijk maken en mijn tenen rekken om op de rem te trappen, ook mijn dochter viel het op en zei: kijk uit mama we gaan botsen!
tnx Mirjam  :eusa_dance:

Chris

Goed bezig Richard! Ben benieuwd hoe het wordt met het R-interieur.. vast erg strak ;D!

Sbv

Citaat van: knoopie op 18-06-2010 23:18:18
CiteerIk heb gelijk even de twee automatische zekeringen voor de elektrisch verstelbare stoelen er in geprikt. Kan zijn vrouw ook weer normaal achter het stuur zitten 

Ja Marcel, ben je zeer dankbaar,als ik moest remmen moest ik m'n hele lijf zo lang mogelijk maken en mijn tenen rekken om op de rem te trappen, ook mijn dochter viel het op en zei: kijk uit mama we gaan botsen!
Ik had nog wat van die speciale zekeringen liggen en ze van de week bij Marcel achtergelaten

knoopie

maandagavond gaan we verder bouwen chris het wordt inderdaad mooi
moeten alleen nog behoorlijk wat doen waar onder het dashbord.

vandaag mijn hele interieur verkocht dus het moet er echt uit werk aan de winkel.....

hopende ook op kort termijn een dyn-speakersysteem er in te gaan bouwen met toebehoren maar dat wordt het volgende project.

elianmars

Citaat van: Sbv op 18-06-2010 23:29:01

Ik had nog wat van die speciale zekeringen liggen en ze van de week bij Marcel achtergelaten

Heb ik in mijn post ge-editdtdt. Jullie zijn te snel met reageren. Ik moet alles typen op m'n telefoontje ;D

Sbv

Citaat van: elianmars op 18-06-2010 23:55:54
Citaat van: Sbv op 18-06-2010 23:29:01

Heb ik in mijn post ge-editdtdt. Jullie zijn te snel met reageren. Ik moet alles typen op m'n telefoontje ;D
Je gaat zelf naar Renesse terwijl je thuis een laptop hebt  ;D
fijn weekend nog daar

)()()sT

Richard... Heb jij ook je achterbak platen en de bekleding van de klep
verkocht?

Chris

Citaat van: knoopie op 18-06-2010 23:36:15
maandagavond gaan we verder bouwen chris het wordt inderdaad mooi
moeten alleen nog behoorlijk wat doen waar onder het dashbord.

vandaag mijn hele interieur verkocht dus het moet er echt uit werk aan de winkel.....

hopende ook op kort termijn een dyn-speakersysteem er in te gaan bouwen met toebehoren maar dat wordt het volgende project.

Succes met klussen dan maar ;)

Als ik dat allemaal zo hoor krijg ik ook zin om wat aan de auto te doen. Jammer dat die S60 al zo compleet is ;D

Toch heb ik toch bedacht iets te gaan doen....

knoopie

CiteerRichard... Heb jij ook je achterbak platen en de bekleding van de klep
verkocht?

ja joost de hele ratteplan heb ik verkocht, had je onderdelen nodig?

CiteerToch heb ik toch bedacht iets te gaan doen....
nieuwsgierigheid is gewekt......
wil je er al over praten chris?

vandaag naar uden geweest naar de firma verwijst samen met sander.
daar hebben we de laatste dingetjes opgehaald voor m'n interieur.
het gedeelte rond de radio met aluminium inleg was helaas niet meer te verkrijgen in een
nederlands versie. het nederlandse deel (de oude van sander) gaan we los maken deze is beschadigd en plaatsen de engelse versie er over heen.deze versie is puntgaaf.
verder een dolby-processor,centerspeakerkabel,daarvoor moesten we het hele bovendashbord los maken, zwarte deurknopjes,afdekkappen bij de stoelbouten en
zwarte randen links en rechts  bij de deuropener,en natuurlijk het belangerijkste van alles de achterbank rugleuning die we vergeten waren bij de eerste keer dat we gingen.

enkele foto's van het autokerkhof..... :o

wordt vervolgd....

elianmars