Dieselen met N-allure's

Gestart door knoopie, 24-10-2009 20:25:45

Vorige topic - Volgende topic

knoopie

de keuken was slechter dan ik dacht marcel was slecht onderhouden schimmel in de kastjes
weet niet wat ze er mee gedaan hebben ,ben blij dat ze hem opgehaald hebben.
heb er niks voor hoeven doen en ik kon die middag aan de gang met slopen...
en dat is me ook wel een hoop waard.

affin je zult het op kort termijn wel weer allemaal zien....

:)

elianmars

Zo, vandaag, tussen alle drukte door, de nep-Roetmobiel weer eens een beurtje gegeven. Olie ververst, nieuw oliefilter, nieuw interieurfilter, nieuw brandstoffilter en het K&N luchtfilter schoongemaakt.

Brandstoffilter had ik eigenlijk even moeten vullen, maar ik had geen diesel voorhanden. Dus net zo lang doorgestart tot de lucht was verdwenen. Gaf leuke rookwolken in de werkplaats  :o :o
Het bleek dat Richard gewoon een tankje diesel achterin de wagen had staan, maar dat hoorde ik achteraf pas  :eusa_doh: ;D

Ook de winterwielen zijn er onder gegaan. Ziet er, vergeleken met de Comets niet fraai uit, maar ach, het is voor een goed doel  ;)

De radio was er ook mee gestopt. Er was alleen nog geluid uit de centerspeaker. Daardoor had ik het idee dat de versterker het niet deed, maar er was geen kapotte zekering te vinden.
Na de boel doorgemeten te hebben, bleek dat het metaal van de hoofdzekering een beetje gecorrodeerd was. Na dat schoon gemaakt te hebben (en de glaszekering uit elkaar te hebben getrokken  :eusa_wall:) was er weer muziek in de wagen.
Wel handig dat de bijrijdersstoel los gehaald moet worden om bij de versterker te komen, trouwens  :eusa_shifty:

Maar goed, alles is weer gelukt, dus de nepperd kan weer een tijdje vooruit. 't Was weer even gezellig, Richard  :)

knoopie

Citaat van: elianmars op 27-11-2010 17:12:23
Zo, vandaag, tussen alle drukte door, de nep-Roetmobiel weer eens een beurtje gegeven. Olie ververst, nieuw oliefilter, nieuw interieurfilter, nieuw brandstoffilter en het K&N luchtfilter schoongemaakt.

Brandstoffilter had ik eigenlijk even moeten vullen, maar ik had geen diesel voorhanden. Dus net zo lang doorgestart tot de lucht was verdwenen. Gaf leuke rookwolken in de werkplaats  :o :o
Het bleek dat Richard gewoon een tankje diesel achterin de wagen had staan, maar dat hoorde ik achteraf pas  :eusa_doh: ;D

Ook de winterwielen zijn er onder gegaan. Ziet er, vergeleken met de Comets niet fraai uit, maar ach, het is voor een goed doel  ;)

De radio was er ook mee gestopt. Er was alleen nog geluid uit de centerspeaker. Daardoor had ik het idee dat de versterker het niet deed, maar er was geen kapotte zekering te vinden.
Na de boel doorgemeten te hebben, bleek dat het metaal van de hoofdzekering een beetje gecorrodeerd was. Na dat schoon gemaakt te hebben (en de glaszekering uit elkaar te hebben getrokken  :eusa_wall:) was er weer muziek in de wagen.
Wel handig dat de bijrijdersstoel los gehaald moet worden om bij de versterker te komen, trouwens  :eusa_shifty:

Maar goed, alles is weer gelukt, dus de nepperd kan weer een tijdje vooruit. 't Was weer even gezellig, Richard  :)

was zeker wel diep graven om mijn weblog weer boven te krijgen....
inderdaad je merkt zeer zeker dat er weer nieuwe olie in gegaan is,
morgen weer een rondje toeren richting vlissingen kunnen we de olie weer goed warm stoken.  ;D

t'was inderdaad weer gezellig, even was het, alles ging gesmeerd mars niks zat tegen.....
volgende keer weer verder bij sander of bij jou met je grijze aanwinst!

:eusa_hand: jawel het zakje met lekkernij was te klein volgende keer wat aan doen.....

;)

elianmars

Citaat van: knoopie op 28-11-2010 00:17:49

:eusa_hand: jawel het zakje met lekkernij was te klein volgende keer wat aan doen.....

Ja, da's waar. Er zaten er maar vijf in  :eusa_snooty:

Heb je nog een andere zekering kunnen regelen, of doet de uit-elkaar-getrokken-en-weer-in-elkaar-geduwde zekering het nog?

knoopie

ja alles doet het nog, ga maandag wel een nieuwe halen,
heb de bandenspanning gecheckt deze was trouwens nog dik in orde en viel me reuze mee.
je zou zeggen dat de bandenspanning wat afneemt als de banden toch de zomermaanden
in de schuur of loods staan.

ben er wel content mee en blij dat het weer allemaal kon  ;)

knoopie

gisteren heeft de roffel een tik mee gekregen tegen de trekhaak en wat krassen opgelopen
op de achterbumper. trekhaak zodanig schuin dat ik vrees dat er een ander op moet.
morgen eerst maar eens de schade op laten nemen.  :eusa_angel:

mirjam kwam met de schrik vrij, schade aan de andere auto was zodanig groot dat deze
met lekkende radiator opgekrulde moterkap en een hoop gesis weggesleept moest worden

ben benieuwd wat de schade wordt.....

:eusa_think:

Sbv

Citaat van: knoopie op 21-12-2010 02:15:16
gisteren heeft de roffel een tik mee gekregen tegen de trekhaak en wat krassen opgelopen
op de achterbumper. trekhaak zodanig schuin dat ik vrees dat er een ander op moet.

mirjam kwam met de schrik vrij, schade aan de andere auto was zodanig groot dat deze
met lekkende radiator opgekrulde moterkap en een hoop gesis weggesleept moest worden

Ha Richard,

Belangrijkste is dat Mirjam ok is. Aan de andere kant was je trekhaak al wel een raar ding door totaal niet los te willen. Mogelijk is het dan zo opgelost

Chris

Oei balen richard!

Wat Sander zegt, het belangrijkste is dat Mirjam ok is. Succes met de afhandeling, en natuurlijk succes met het loshalen van de trekhaak :eusa_whistle:.

daytonawim

Sjips, nou gelukkig geen persoonlijke schade.

Bouke

Das weer balen Ries het zit je niet mee met al die schades :-\

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

elianmars

Ah, een nieuwe achterbumper voor nop?  :D  ;)

Althans, ik neem aan dat hier niet de schuld van Mirjam was?

knoopie

Citaat van: elianmars op 21-12-2010 23:11:02

Ah, een nieuwe achterbumper voor nop?  :D  ;)

Althans, ik neem aan dat hier niet de schuld van Mirjam was?

inderdaad nieuwe achterbumper voor nop.
vandaag bij hooftman geweest zichtbare schade wordt geschat op 1200,- euro
(bumper overspuiten + nieuwe trekhaak),omdat het boven de 750,- euro is wordt er een schadeexpert
benaderd ben benieuwd wat er nog verder te voorschijn komt aan schade.....

wordt vervolgt.....

knoopie

we zijn weer wat "verder"......

in de tussentijd die verstreken is is er nog meer schade bij gekomen  :-[
auto geparkeerd in middelburg en schade  toegebracht aan het rechter achterportier t.h.v.
de deurstrip........geen briefje!  :evil:

:eusa_hand: vandaar dat hij dinsdag j.l leden bij hooftman stond voor expetische
bijde schade's worden nu mee genomen en is het weer wachten......
dit geval zal wel waarborgfonds worden denk ik......

elianmars

God, wat ben ik blij dat je Roetmobiel niet hebt gekocht. Ik zou gek zijn geworden als-ie zo zou worden toegetakeld  :'( :eusa_shifty: