NACHTRIT

Gestart door Hengeveld, 27-10-2009 23:11:42

Vorige topic - Volgende topic

Bouke

Marcel hoe laat vertrek je, kunnen we misschien samen oprijden ;)

elianmars

Citaat van: Bouke op 14-11-2009 12:13:29
Marcel hoe laat vertrek je, kunnen we misschien samen oprijden ;)

Ik ga mijn vrouw ophalen van haar werk in Gouda. Hoop dat ze kan regelen dat ze om ca. 17.00 uur klaar staat.

Bouke

Het is 1,5 uur rijden en we worden om 1800 uur verwacht .Dan zie ik je daar ;)

jan piet

Zo, nog even een zaklamp gescoord, knijpkatje met led doe je tenslotte niet veel mee.  :eusa_snooty: Veerpootbrug gemonteerd, maar da's niet echt voor de nachtrit :eusa_think:. Straks even naar't stort met een berg afvalhout, nog even wat schilderen, douchen en m'n broer rond 16.30 ophalen in Benthuizen.
Ben er dus bijna klaar voor  ;D
gr, JP 8)

mark71

Ik ga nog  ff de auto wassen en dan gaan we  :eusa_dance: :eusa_dance:

gr

Spin!

Ik rij ook zo weg  :eusa_dance:

www.vm-parts.nl

elianmars

Sbv

Emiel

1615 proberen we hier te vertrekken, eerst nog een Mc plunderen. :-X

Bouke

Wij gaan ± 1630 uur rijden  :eusa_dance: tot straks iedereen ;D

Ludo

Veel plezier allemaal.  :D

martijn.

veel plezier.

Persoonlijk vind ik de nachtrit de leukste rit.

Helaas lukt het me niet om erbij te zijn :eusa_wall:

UserID6342

Veel plezier allemaal en we lezen morgen wel hoe het allemaal gegaan is :)

knoopie

het zou een stunt zijn het hele spul bij wegmisbruikers....... :police:
inderdaad ben  benieuwd hoe ze het heben.

veel plezier  ;)

elianmars

Zo. Roetmobiel staat weer op z'n plek  ;D

't Was weer leuk!

Bij aankomst in het hotel/restaurant vielen we met onze neus in de boter, of beter gezegd, soep met lekkere broodjes. Dat was voor mij en m'n vrouw een verrassing, maar blijkbaar wist de rest het wel. Weer eens niet goed gelezen op de clubsite  ;D

Ik had thuis boterhammen gesmeerd voor onderweg. Die zitten nu nog steeds in de tas.

Gelukkig waren we niet de enigen die niet op de hoogte van de lekkernijen waren. Emiel en navigator hadden net hun buik gevuld met Mac Drek voedsel  ;D

De rit zelf ging niet helemaal zoals de bedoeling was. Bij het vertrek vanaf het parkeerterrein reed ik al de verkeerde kant op  :eusa_doh:
Direct ontving ik een sms-je van Jens, die het in de gaten had. Gelukkig was Sander ook verkeerd gereden en kwam achter me aan.

Na wat zoeken uiteindelijk toch de goede kant op gegaan en de rit begonnen.
We zijn uiteraard nog wel een paar keer verkeerd gereden.
Een poging van Rutger, die inmiddels achter me reed, om me de verkeerde kant op te sturen, mislukte. Om hem af te straffen, heb ik de voorkant van zijn CY even op een roetwolkje getrakteerd  :evil:

De antwoorden van de vragen die gesteld waren, onderweg opgezocht op Google, zoals bijna iedereen heeft gedaan  ;D
Blijkbaar niet helemaal goed gezocht, want we hadden toch nog één fout antwoord, dus helaas mochten we niet meedingen naar een prijs  :eusa_wall:

Na afloop nog even aan tafel gezeten met o.a. JP, die mijn schoonvader blijkt te kennen  ;D

Al met al was het een leuke avond, waarbij Roetmobiel zich keurig heeft gedragen.

Dank aan de organisatoren!  :eusa_clap:

Oh ja, we hebben ook nog een rode S850 T-5R gespot!!!  8) 8)