Nog geen 850 maar toch even voorstellen.

Gestart door zwaluwnaar sander, 01-11-2009 21:14:39

Vorige topic - Volgende topic

zwaluwnaar sander

Hoi allen,

Mijn naam is Sander en ik ben in ernstige overweging over aanschaf van een 850. Ik moet mijn vriendin nog overtuigen, en ik moet het juiste exemplaar nog tegen het lijf lopen. Ik zoek er een op LPG (g3), dit zodat ik het ook qua kosten kan uitleggen waarom het nou zo nodig is.... ;D

Ik woon in de buurt van Breda en alle advies over aanschaf is natuurlijk welkom!

Groeten!

arjen850

Hoi Sander,

welkom op dit gezellige forum,en succes met je zoektocht..
Gewoon de vrouw een stukje mee laten rijden en ze is verkocht :D

gr arjen ;)

FreakControl

Hallo Sander,

Welkom op dit super forum. Ik sluit mij aan bij arjen, als ze er eenmaal mee gereden heeft wil ze niets anders meer.  :eusa_dance:

Gr. Patrick

UserID6342

Citaat van: arjen850 op 01-11-2009 21:24:35
Gewoon de vrouw ernaast een stukje mee laten rijden en ze is meteen een prinsesje en dus verkocht :D
;D Werkt bijna bij iedere vrouw ;D  Welkom op het forum Sander.

Claudia

Gewoon wat roepen over SIPS en dus veiligheid......klaar! :)

Welkom Sander!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

volvorider

Hoge of Lage Zwaluwe? Uitkijken voor de flitskasten tussen made en langweg.
Met een 850 zit je daar zo boven... 8)

Zonder gekheid. Neem de tijd. Er zijn er nog heel veel, dus zit er altijd een goede tussen, controleer ook de NO-GO lijst.

zwaluwnaar sander

Leuke reacties allemaal!

Dank daarvoor, gezellig forum, nog een extra reden om er een te kopen.
Ik kom uit Lage zwaluwe en idd volvorider, er staan nogal wat flitsers op die weg daar...

Ik heb een paar mooie 850's bij van der Horst volvo's gezien in boerdonk, iemand ervaringen daarmee. (of is dit niet de goede plaats om dat te vragen?)

Groeten Sander!

volvorider

Hmm, van der Horst. Ben daar een paar keer geweest met potentiele klanten, maar nooit geslaagd. Auto's zien er zeker niet slecht uit, maar vaak zonder historie, dat is jammer. Laat zijn auto's onderhouden door een externe garage en is daar erg open in.

castelfranco

Succes met het zoeken en welkom vanzelf.   :)

henry classic v70

Welkom Sander, wat betreft de kosten van G3 t.o.v. benzine staat genoeg over geschreven in verschillende topics (even zoeken)
Succes met het zoeken naar een mooie en goede 850/x70
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4