Even voorstellen: Goudlokje

Gestart door Goudlokje, 01-11-2009 23:36:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroentjuh

Citaat van: castelfranco op 03-11-2009 00:18:12
En in een kleur die je niet zo vaak tegenkomt.

Kom regelmatig een V70 in deze kleur tegen  ;D

850-maniak

zoooooooooo , jij gaat in ieder geval met grote sprongen vooruit wat betreft auto !!! is idd mooie kleur, misschien dat ook ik hem wel eens in apeldoorn rond zie rijden .
succes met je aanwinst

Goudlokje

Bedankt allemaal voor de leuke reacties!!
Ik ben ook zeer blij met mijn auto. Ik heb inderdaad een flinke sprong voorwaarts gemaakt, maar ik moet er bij zeggen dat die 360 ook zeker niet verkeerd reed. Helemaal als je je bedenkt dat ie 22 jaar oud was. Hij zat ook heerlijk, beter dan menig moderne auto. Hij helde wel flink over, maar ja. Dat heb ik bij de V70 aangepakt door een originele veerpootbrug te monteren, werkt prima!   

Jasper M

"Which one is yours?"
- "The one that says 'bad motherfucker'"
;)

Mooie wagen en goede filmsmaak!

Jans Duiven

Van harte welkom. Mooie V70 zo te zien :eusa_clap:

Hans

Jeroentjuh

Vanmorgen zowat 15km achter deze gouwe bolide gereden (zat wel 1 auto tussen)  ;D

Jorg Vseventy

Hee Goedlokje,

Da's het broertje van de mijne...

Mooi he, desert wind pearl, ben er na 2,5 jaar nog niet op uitgekeken. Ik heb nog de oude 2,5 10V, maar rijdt ook prima. Ben wel erg blij met schuifdak en alu-inleg ipv hout.

Veel plezier van je gouwe!!!

gr,
Jorg

rifwachter

Jammer dat je hem hebt verkocht Tim.


Succes met de Ford.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

rogerV701998

Citaat van: rifwachter op 31-03-2012 11:56:13
Jammer dat je hem hebt verkocht Tim.


Succes met de Ford.

Citaat van: marcoz84 op 31-03-2012 18:32:27
Welkom, mooie bak, bijzondere kleur, zie je niet vaak! (tenminste niet in dit deel van het land ;D )


:eusa_eh:

hendrik32

Niet helemaal wakker!!  Haha