It takes two to tango

Gestart door Marc O., 09-11-2009 23:25:43

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Citaat van: Sbv op 25-06-2012 20:35:16
Citaat van: Taranis op 25-06-2012 20:32:00
Citaat van: Marc O. op 25-06-2012 20:28:04
Binnenkort maar weer een keer afspreken dan. Kunnen we niet weer een keer een remolieverversmeeting organiseren bij Ronald ofzo? ;D

Dat zat/zit wel in de planning, maar voor de pluk was een no-go bij ouders. Na de pluk ben ik zelf een weekje of 2-3 weg (Noorwegen en daarna actief doen in de Ardennen) en dan zitten we al begin oktober. Ik heb er geen moeite mee, maar de kans is wel aanwezig dat 't weer dan wat minder is. Maar ik vind het prima :)
Wat eerder kan ook hoor :eusa_whistle:

@marc, het ligt net niet op de route om even op de BBQ te komen.

Het is bijna 2 dagen rijden, net wat te ver voor een weekend

Och, als je vrijdagochtend vertrekt en je kunt met twee man afwisselend sturen en slapen, dan ben je er zaterdagochtend. Frisse duik in het zwembad en dan ben je klaar voor het weekend :) Is per slot van rekening maar 2000km :eusa_whistle:
...The Nile isn't just a river in Africa...

Chris

Binnenkort maar weer een keer afspreken dan. Kunnen we niet weer een keer een remolieverversmeeting organiseren bij Ronald ofzo? ;D

Dat zat/zit wel in de planning, maar voor de pluk was een no-go bij ouders. Na de pluk ben ik zelf een weekje of 2-3 weg (Noorwegen en daarna actief doen in de Ardennen) en dan zitten we al begin oktober. Ik heb er geen moeite mee, maar de kans is wel aanwezig dat 't weer dan wat minder is. Maar ik vind het prima :)

Voor mij wordt het ook oktober gezien de Aussi-reis.

Maar ik ben wel in voor oktober.. komt ook vast goed qua weer. Desnoods met tent / half in iemands loods bbq-en en/of in ieder geval eten?

Marc O.

Citaat van: Chris op 25-06-2012 20:36:52

Voor mij wordt het ook oktober gezien de Aussi-reis. Maar ik ben wel voor in oktober.. komt vast goed. Desnoods met tent / half in iemand loods bbq-en en/of in ieder geval eten?

Oktober is prima hoor. Houden we effe in het achterhoofd, komen we nog wel een keer op terug.

Chris

Citaat van: Marc O. op 25-06-2012 20:37:47

Voor mij wordt het ook oktober gezien de Aussi-reis. Maar ik ben wel voor in oktober.. komt vast goed. Desnoods met tent / half in iemand loods bbq-en en/of in ieder geval eten?

Oktober is prima hoor. Houden we effe in het achterhoofd, komen we nog wel een keer op terug.

Goed plan.

Moeten we even kijken hoe en wat. Kan me voorstellen dat als het slecht weer is de bbq minder goed te organiseren is... of in ieder geval wat meer moeite is.

Taranis

Citaat van: Sbv op 25-06-2012 20:35:16

Wat eerder kan ook hoor :eusa_whistle:

Zoals? In augustus staat het terrein vol met plastic boxen voor de pluk dus is er simpelweg geen ruimte (anders was dat ideaal).

Citaat van: Marc O. op 25-06-2012 20:34:18
Jullie zijn welkom hoor. Meen ik nog serieus ook! Vergeet je zwembroek niet mee te nemen.

1902 kilometer, 18 uur volgens Google Maps. Hm.

Ik denk het niet, maar wie weet in een gekke bui ;D

Maar ik ben wel in voor oktober.. komt ook vast goed qua weer. Desnoods met tent / half in iemands loods bbq-en en/of in ieder geval eten?

Bbq-en in de schuur doen we wel vaker dus dat is geen punt. Shrek naar buiten en klaar :)

Ik zal v/d week ff wat vragen wat schikt (als die ouwe beetje afgekoeld is nadat ik beetje bot was over die gifkikker op wielen).

Chris

Citaat van: Taranis op 25-06-2012 20:41:20

Bbq-en in de schuur doen we wel vaker dus dat is geen punt. Shrek naar buiten en klaar :)

Ik zal v/d week ff wat vragen wat schikt (als die ouwe beetje afgekoeld is nadat ik beetje bot was over die gifkikker op wielen).

Das mooi :D...

Ik was een beetje terughoudend aangezien vooral ik het wel makkelijk kan roepen, maar zelf niet de ruimte heb om het op die manier te organiseren... het moet inderdaad bij je ouders ook wel kunnen / mogen! Ik zou inderdaad even wachten ::)... maar dat istie vast snel vergeten, niet? :P

KIM

Wij hebben ook wel eens een winter BBQ georganiseerd: Kachel in de garage aan en het vlees buiten.
Dus weekenden genoeg  ;D

Taranis

Citaat van: KIM op 25-06-2012 20:50:10
Wij hebben ook wel eens een winter BBQ georganiseerd: Kachel in de garage aan en het vlees buiten.
Dus weekenden genoeg  ;D

De laatste keer dat Sander en ik in de winter bij ouders in de schuur aan 't sleutelen geweest zijn hadden we 't koud en op 1 dag 100 kWh aan stroom verbruikt ;D (15 kW kachel)

Marc O.

Dus weekenden genoeg  ;D

Desnoods op de Noordkaap. Al stel ik voor dat we het dan los koppelen van de remolieverversmeeting ;D

KIM

Ik heb een houtkachel en jullie hebben afgelopen winter voor de houtvoorraad gezorgd. Kost nix dus.
100 kWh? da's nie goeiekoop nie...

Chris

Citaat van: Taranis op 25-06-2012 20:52:06
Dus weekenden genoeg  ;D

De laatste keer dat Sander en ik in de winter bij ouders in de schuur aan 't sleutelen geweest zijn hadden we 't koud en op 1 dag 100 kWh aan stroom verbruikt ;D (15 kW kachel)

Das wel fanatiek. Fikse kachel, maarja.. dat moet ook wel met die schuur.

viking_in_shorts

Citaat van: Taranis op 25-06-2012 20:52:06
Dus weekenden genoeg  ;D

Hmmm ... mijn sauna heeft een 6 Kw kachel. Makkelijk 80+ graden.

(maar natuurlijk geen dak op 5 meter enzo ...)

Sbv

Citaat van: Taranis op 25-06-2012 20:41:20
Citaat van: Marc O. op 25-06-2012 20:34:18
Jullie zijn welkom hoor. Meen ik nog serieus ook! Vergeet je zwembroek niet mee te nemen.

1902 kilometer, 18 uur volgens Google Maps. Hm.

Ik denk het niet, maar wie weet in een gekke bui ;D

Chauffeur nodig ?  ;D

Sbv

Eventueel kan ik wel eens kijken om een Barendrecht een zomer BBQ te doen al of niet met remoliewissel

elianmars

Moet het wel eerst zomer worden  :eusa_shifty: