It takes two to tango

Gestart door Marc O., 09-11-2009 23:25:43

Vorige topic - Volgende topic

big ben

Dat was toch toen jij Arjen spatschermen of deuren aanbood. En Arjen ze in de verkoop zou doen.......

Edit: Marc excuses voor blog vervuiling  :-[

henry classic v70

Citaat van: big ben op 02-12-2014 20:19:44
Dat was toch toen jij Arjen spatschermen of deuren aanbood. En Arjen ze in de verkoop zou doen.......

Edit: Marc excuses voor blog vervuiling  :-[

Ja dat was 'm hahaha, goed onthouden :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Marc O.

Nou, de waggie is weer terug. Er waren meerdere keerringen lek. Weet nog niet welke allemaal, maar in ieder geval ook degene bij de verdeler. Dat verklaart hopelijk ook het gestotter bij koude motor. De verdeler is vervangen, morgen is de grote test en gaan we meemaken of het hikken/inhouden ook echt verleden tijd is.
...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Het zou fijn zijn als dit de reden voor het inhouden, Marc  :eusa_pray:

Marc O.

Ik hoop het ook, was er onderhand wel een beetje klaar mee.

Sbv

Hopelijk nu verlost van aantal problemen en dan op naar de 3 ton(en de rest)

Bouke

Goed dat het weer is gefixt en nu weer genieten van de R :eusa_dance:

maruska

je vond de trein toch net zo leuk worden ??
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Marc O.

Citaat van: Sbv op 04-12-2014 23:45:17
Hopelijk nu verlost van aantal problemen en dan op naar de 3 ton(en de rest)

Die drie ton heb ik een paar weken geleden al gehaald ;)

Citaat van: Bouke op 04-12-2014 23:56:38
Goed dat het weer is gefixt en nu weer genieten van de R :eusa_dance:

Gaat goed komen. Op korte termijn nog een keer de rest van de vacuumslangetjes vervangen en wellicht de tcv. Ik merk iedere keer dat de T5 toch wel een heel stuk soepeler is en meer vermogen lijkt te hebben. Zou ook turbo kunnen zijn (bij vol gas rookt ie lekker), maar van de vacuumslangetjes weet ik dat een deel nog nooit vervangen is.

Citaat van: maruska op 05-12-2014 00:44:37

Brr, wat een verschrikking zeg. Heb er zelfs zo'n hekel aan dat vrouwlief me gisteren zelfs in Eindhoven heeft opgehaald ipv dat ik met de trein terug moest.  :eusa_shifty:

rogerV701998

Citaat van: Marc O. op 05-12-2014 07:05:43

Brr, wat een verschrikking zeg. Heb er zelfs zo'n hekel aan dat vrouwlief me gisteren zelfs in Eindhoven heeft opgehaald ipv dat ik met de trein terug moest.  :eusa_shifty:

Zo herkenbaar... ;D

Chris

Mooi dat het opgelost is Marc :). Roffelen maar weeR!

Citaat van: rogerV701998 op 05-12-2014 07:10:30
Citaat van: Marc O. op 05-12-2014 07:05:43

Zo herkenbaar... ;D

Zeker mega druk richting Eindhoven?

Hier valt het altijd wel mee. Ik reis al jaren met de trein, want volledig vergoed. Zeker vanuit waar ik nu woon is het goed te doen, 14 minuutjes, eigenlijk altijd zitplaats, en ik ben direct in centrum Den Haag.

Helaas wordt autorijden bij ons flink onaantrekkelijk gemaakt. Wij mogen niet standaard gebruik maken van onze parkeergarage, alleen incidenteel. Als ik m'n auto in Den Haag zou moeten gaan parkeren in een publieke garage moet ik minimaal twee keer zoveel gaan verdienen gezien de prijzen daar :P.

Marc O.

Inmiddels ook bericht van de garage wat er loos was (betreffende monteur was gisterenavond niet aanwezig toen ik de auto ophaalde). Er zijn twee nokkenaskeerringen vervangen alsmede de pakkingen van de olie aanvoer en -retour van de turbo. Dus (gelukkig) geen krukaskeerringen.

Taranis

Beter zo dan dat andere nokkenaskeerring-slachtoffer op dit forum... kom je op zich weer goed weg :)

Gelukkig wist je al even dat je nokkenaskeerring eraan zat te komen  :eusa_angel: :-*

Marc O.

Klopt, lag al een maandje op voorraad en was al betaald. Scheelt weer in de cash-out deze maand ;D

Marc O.

Citaat van: Marc O. op 04-12-2014 19:26:13
Nou, de waggie is weer terug. Er waren meerdere keerringen lek. Weet nog niet welke allemaal, maar in ieder geval ook degene bij de verdeler. Dat verklaart hopelijk ook het gestotter bij koude motor. De verdeler is vervangen, morgen is de grote test en gaan we meemaken of het hikken/inhouden ook echt verleden tijd is.

En ja, het stotteren lijkt definitief verleden tijd te zijn. Knap trouwens: Toen ik de wagen bij de garage had neergezet en de klachten had toegelicht (naast die olielekkage dus ook het hikken/stotteren) wees hij meteen naar de verdelerkap, zonder verder ook maar een seconde naar de auto te hebben gekeken. Hij bleek gelijk te hebben.  :eusa_clap: