It takes two to tango

Gestart door Marc O., 09-11-2009 23:25:43

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Citaat van: Marc O. op 06-06-2015 23:55:15
Citaat van: elianmars op 06-06-2015 23:35:15
Ik dacht trouwens dat Ivo de wagen een tijdje terug al had gepoetst?

Klopt, maar dat is inmiddels alweer ruim een maand geleden

Je bent echt ziek  :-X

Sbv demonstreerde donderdagavond dat een zelfreinigende auto er na een maand of 5 ook nog steeds best acceptabel uit ziet  :D

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Ewout Schalkwijk

Hee Broabje,

Wanneer komen nou eens de echte foto's hier in je blog. Details wil ik zien. Of wacht je tot begin juli? Kan ik zelf kijken. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Marc O.

Hey Rotterdammert! Ja, OK, ik zal wat nieuwe fotootjes maken :D

KIM

Je hebt zelfs de knopjes in de Ewout stand gezet  ;D

elianmars

Er zit volgens mij wel alarm op, Marc.

Knopje aan de rechterkant, met de drie streepjes, is om de interieursensoren uit te schakelen.

Marc O.

Citaat van: KIM op 07-06-2015 21:05:29

Dat is ook mijn stand. Denk dat we beiden enigszins neurotisch zijn aangelegd ;D

Marc O.

Citaat van: elianmars op 07-06-2015 21:06:35
Er zit dus wel alarm op, Marc.

Knopje aan de rechterkant, met de drie streepjes, is om de interieursensoren uit te schakelen.

http://i747.photobucket.com/albums/xx117/Onrust-Volvo/2626D5E1-0E56-41F1-ABFE-802F0DCF6CA5_zps9o2mu2ax.jpg

Volgens de vorige eigenaar zat er geen alarm in, maar dat is inderdaad strijdig met het knopje. Heb nog niet zelf uitgeprobeerd of er nou wel of geen alarm in zit ;D

elianmars

Toch nog even snel aan het Googlen gegaan en vond dit:

CiteerDat knopje van het interieurbewegingsalarm zit er ALTIJD in en heeft een dubbele functie.

Als er alarm in zit kun je met deze knop de sensoren uitschakelen (interieursensor en kantelsensor) en gaan de deuren NIET op deadlock (slapend kind of hond in de auto of auto op een veerboot).
Als er geen alarm in zit kun je met deze knop zorgen dat de deuren niet op deadlock gaan (slapend kind in de auto), als de auto nl. WEL op deadlock zou gaan kan het kind NIET meer uit de auto komen !!

Wist ik dus niet. Dat knopje is dus, als het goed is, in elke S60/V70N aanwezig.

TIMON

Citaat van: elianmars op 07-06-2015 21:11:27
Toch nog even snel aan het Googlen gegaan en vond dit:

CiteerDat knopje van het interieurbewegingsalarm zit er ALTIJD in en heeft een dubbele functie.

Als er alarm in zit kun je met deze knop de sensoren uitschakelen (interieursensor en kantelsensor) en gaan de deuren NIET op deadlock (slapend kind of hond in de auto of auto op een veerboot).
Als er geen alarm in zit kun je met deze knop zorgen dat de deuren niet op deadlock gaan (slapend kind in de auto), als de auto nl. WEL op deadlock zou gaan kan het kind NIET meer uit de auto komen !!

Wist ik dus niet. Dat knopje is dus, als het goed is, in elke S60/V70N aanwezig.

Wist ik ook niet....
85011940

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Marc O. op 07-06-2015 20:45:47
Hey Rotterdammert! Ja, OK, ik zal wat nieuwe fotootjes maken :D

:-*

Citaat van: Marc O. op 07-06-2015 21:06:47
Citaat van: KIM op 07-06-2015 21:05:29

Dat is ook mijn stand. Denk dat we beiden enigszins neurotisch zijn aangelegd ;D

Ik ben erg blij dat ik eindelijk eens twintig graden in de auto kan instellen zonder dat ik neurotisch word. Zo blij, ik vond 22 graden eigenlijk altijd te warm. ;D

Hele mooie kar Marc. Begin juli maar ff 'meeten'. Mag jij mijn Ford ff zien. ;D

Als je twee keer snel op de panicbutton op de keyfob klikt, gaat dan het alarm niet af?
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 07-06-2015 21:34:14

Als je twee keer snel op de panicbutton op de keyfob klikt, gaat dan het alarm niet af?

Dat is volgens mij anders. Is al heel lang geleden dat ik dat geprobeerd heb, maar volgens mij hoor ik dan de claxon i.p.v. het alarm.

Marc O.

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 07-06-2015 21:34:14

Wat is de panicbutton? Ik heb open, dicht, achterklep ontgrendelen en verlichting aan. Vier knopjes dus, maar niks waar 'panic' op staat.

elianmars