Wie doet zijn V70R niet meer weg?

Gestart door Ronin, 11-11-2009 18:24:18

Vorige topic - Volgende topic

Ronin

Ik vroeg mij af wie van jullie mede V70R roffelaars zijn kanon niet meer van de hand doet.

Met andere woorden wie van jullie is dusdanig onder de indruk van deze wagen dat hij niet meer de deur uit mag/moet in tegenstelling tot al die andere merken.

Ik heb zelf meerdere gerenommeerde merken gereden  door de tijd heen, en meestal ook de wat snellere modellen.

Ronin

Wibren

Ik doe die van mij niet meer weg ;D Heb er nog veels te veel plannen mee :evil:
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

Ronin

Citaat van: Timmehh op 11-11-2009 18:55:25
Citaat van: Ronin op 11-11-2009 18:24:18
Ik vroeg mij af wie van jullie mede V70R roffelaars zijn kanon niet meer van de hand doet.

Met andere woorden wie van jullie is dusdanig onder de indruk van deze wagen dat hij niet meer de deur uit mag/moet in tegenstelling tot al die andere merken.

Ik heb zelf meerdere gerenommeerde merken gereden  door de tijd heen, en meestal ook de wat snellere modellen.

Ronin

Been there...done that..

Nadat ik mijn Garnet V70R verkocht had kreeg ik toch spijt...dus na een tijdje toch weer op zoek gegaan en mijn huidige R AWD gekocht. Geen enkele auto voldoet zo goed als mijn AWD-tje en die gaat dus echt niet meer weg!!!

Sterker nog...de Leon Cupra gaat wellicht dit weekend plaatsmaken voor een 2e V70R.

:eusa_drool:

Dus je bent dan dus ook van plan om de auto in top conditie te houden en er geld in te blijven pompen?
Er zijn er maar weinigen die daar echt voor kiezen en er dan ook veel voor over hebben.

Scooby Doo

Heb zelf sinds een goeie 2 jaar een MY2000 R AWD. Zo eentje met de 2,4 motor 5-traps automaat en 265PK.

Mijn bedoeling is om deze mettertijd opzij te zetten met het oog op bewaring. Deze zou de deur dus niet meer uit mogen gaan.  8)

Heb m'n oude Vectra ook nog staan, dat was ook zo'n niet alledaags ding, nl. 2000 16V 4x4 (150 PK). Deze is niet rot en in tegenstalling tot de meesten ongevalvrij en niet afgebroken/verkl**t.
Puppy Power!!!

Ronin

Citaat van: Timmehh op 11-11-2009 19:06:17
Citaat van: Ronin op 11-11-2009 19:01:38

Ronin

Been there...done that..

Nadat ik mijn Garnet V70R verkocht had kreeg ik toch spijt...dus na een tijdje toch weer op zoek gegaan en mijn huidige R AWD gekocht. Geen enkele auto voldoet zo goed als mijn AWD-tje en die gaat dus echt niet meer weg!!!

Sterker nog...de Leon Cupra gaat wellicht dit weekend plaatsmaken voor een 2e V70R.

Dus je bent dan dus ook van plan om de auto in top conditie te houden en er geld in te blijven pompen?
Er zijn er maar weinigen die daar echt voor kiezen en er dan ook veel voor over hebben.

Ja dat is de bedoeling, ik ben er inmiddels wel achter dat iedere auto geld kost...dus dan kun je beter een auto die je 100% bevalt nog opleuken dan iedere keer over te stappen naar wat anders want daar gaat echt veel geld in zitten.

De Saffron is en blijft de 2e auto (lees troetelkindje) en de volgende word de daily drive van mijn vrouw en ik mag hem gebruiken voor mijn prive km´s.

Klopt helemaal je kunt het beter in een auto pompen die je zowiezo het plezier van het rijden weer terug geeft dan in een argeloos ander merk.
De beleving die ik keer op keer heb als ik erin rijd is nog steeds onovertroffen en het word alleen maar leuker naarmate je hem langer hebt.
Het is en blijft een (hele) snelle gezins wagen en die combi trekt mij heel erg, je kunt er rustig mee toeren met het gezinnetje aan boord.
Maar is het gezinnetje even niet aan boord dan mag je de champagne ontkurken :evil:

arjen850

Ronin

Been there...done that..

hoe mooi kan het leven zijn :D ik wil dat ook.micra der uit en een 2e R erbij 8)

gr arjen

Turbo-Geek

Beetje onzin praat dit.
Je kan niet in de toekomst kijken en er zijn meer mensen die dit gezegt hebben en inmiddels staat de auto op marktplaats of is al verkocht maar ze zouden hem NOOIT weg doen ....
Alles verandert in het leven, ook de liefde voor een auto.
Om maar te zwijgen over de talloze redenen waarom mensen soms gedwongen afscheid van een auto moeten doen.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

reneetje

Tja , ik heb het toch anders ervaren..........

3 jr en 85 dkm met een R AWD gestuurd, een erg fijne reiswagen , zeer comfortabel, maar voor mij
te weinig beleving tov de 850 turbo, als dat nu komt door toch het vrij zware gewicht van de R AWD , wat ik een groot nadeel vond van deze wagen    :-\,.... ik weet het niet , maar het blijft wel een feit dat de 850 turbo voor veel meer beleving zorgt.

Dus bij mij mocht ie wel weg... ;)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Ronin

Hahahaha kijk aan dat soort opmerkingen hebben we wat... ;)

Johann

Citaat van: Wibren V70RAWD op 11-11-2009 18:38:12
Ik doe die van mij niet meer weg ;D Heb er nog veels te veel plannen mee :evil:

Je kunt er heel goed Assen mee op slot zetten jah..

:-*

FGG

Ik denk dat uiteindelijk iedereen z'n huidige auto wel verkoopt, tenzij de eigenaar van een dermate hoge leeftijd is dat zijn einde eerder in zicht is dan dat van z'n auto.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Starbuck

Citaat van: Ronin op 11-11-2009 20:54:49
Hahahaha kijk aan dat soort opmerkingen hebben we wat... ;)

Ok, ik apreccier je houding.
Waardeer je verandering in je bericht, mijn reactie was op datgene wat ik nog niet kon lezen.
Eigenlijk doet het er niet toe, ik waardeer jou mening ook.
Net dat maakt dit forum zo uniek! ;)

Starbuck

Citaat van: Timmehh op 11-11-2009 21:17:52
Ik volg het niet meer... ik heb respect voor een ieder zijn persoonlijke mening. Begrijp alleen niet helemaal waarom iemand de vraag van TS komt betitelen als ´onzin´.

BTW TurboGeek...hoe denk je over het huwelijk? (tot de dood ons scheidt immer ,)) Ook maar niet aan beginnen omdat 1 op de 3 huwelijken strandt?

Anyhow, kan zijn dat ik hier iets verkeerd interpreteer, dan verneem ik het graag..

De strekking van mijn verhaal: laat een ieder blij zijn met zijn ding; Want juist dat enthousiasme is ook wat dit forum maakt tot wat het is.

Wat zit ik nou de hele tijd te lullen.... ;) ;D

Met respect voor ieder zijn mening. 8)

Joris_Scholte

850R, mag dat ook? Ben ook niet van plan m weg te doen.

t5karel

Citaat van: Starbuck op 11-11-2009 21:21:51
Citaat van: Timmehh op 11-11-2009 21:17:52
Ik volg het niet meer... ik heb respect voor een ieder zijn persoonlijke mening. Begrijp alleen niet helemaal waarom iemand de vraag van TS komt betitelen als ´onzin´.

BTW TurboGeek...hoe denk je over het huwelijk? (tot de dood ons scheidt immer ,)) Ook maar niet aan beginnen omdat 1 op de 3 huwelijken strandt?

Anyhow, kan zijn dat ik hier iets verkeerd interpreteer, dan verneem ik het graag..

De strekking van mijn verhaal: laat een ieder blij zijn met zijn ding; Want juist dat enthousiasme is ook wat dit forum maakt tot wat het is.

Wat zit ik nou de hele tijd te lullen.... ;) ;D

Met respect voor ieder zijn mening. 8)

Sergio bedoeld dat alles tijdelijk is,en dat interesses kúnnen veranderen naarmate de tijd vordert.En dat ben ik met m eens.Heeft niets met goed of kwaad te doen :-\
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.