Het grote kilometerheffing topic

Gestart door Misha, 13-11-2009 19:33:38

Vorige topic - Volgende topic

niwesa

Verkoopt helaas zijn mooie V70

haRtV70R

Citaat van: haRtV70R op 22-11-2009 11:44:52
Las ergens in de krant dat bv de kilometer prijs van een BMW 5zoveel 12ct per kilometer wordt.. Als dat zo is dan ligt de prijs van onze R volvo's daar niet ver van vandaan denk ik?

Daar ga je aan failliet!!  :o

Hier:

DE LAAIELICHTERS!
[move][/move]

haRtV70R

Hmm, het ligt iets anders, maar 9,2 ct over een paar jaar is nog vrij fors..  >:(

klik
[move][/move]

elmarconi

Ik denk dat het rijtje waardevermindering en rente voor deze categorie auto's nog erg laag wordt ingeschat.
Ze worden nl. onverkoopbaar. Als daadwerkelijk 12 ct/km moet worden afgetikt dan zul je deze auto's massaal op export zien gaan.
--
Autogas Inside . . .

thuur

Wat koop je voor 12ct over 10 jaar dan?

Gr ???

haRtV70R

Citaat van: thuur op 22-11-2009 12:45:22
Wat koop je voor 12ct over 10 jaar dan?

Gr ???

Gewoon een prius. Want als iedereen straks massaal dat soort auto's gaat rijden om het betaalbaar te houden gooien ze de km prijs voor dat soort auto's toch omhoog. De geldkist moet toch gevuld worden.. :eusa_wall:
[move][/move]

M a r c

Ik moet hier weg....  stel je voor zeg:  een hele stroom Prius'en op de weg met Groen-Links'ers achter het stuur  :eusa_sick:  Mijn god waar gaat het naartoe  :eusa_wall:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

jberg

ik zie t wel zitten, ik zet straks een dikke v70r n voor de deur, voor een prikkie gekocht, alleen voor t betere scheurwerk en de vakanties,
naar mn werk ga ik dan wel in een klein klotebakkie

of koop nu vast een 740 van 86, kun je als nog voor niks rijden, sterker nog, zet de schuur er maar vast vol mee, die dingen gaan geld opleveren

vooral als je straks de boete van te hard rijden automatisch thuis gestuurt gaat krijgen

t5karel

Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

hathü

Lampje

Ik vermoed dat straks de autotrein het goedkoopste alternatief wordt om van Maastricht naar Amsterdam te gaan rijden.

Zelfs vliegen is straks nog goedkoper!

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Wibren

Je zal maar een dagje aan het tunen zijn geweest op een rollenbank :eusa_think: :eusa_whistle:
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

Misha

Mmmm..

Als ik nu eens op basis van een pre-86 chassis  een overzetauto maak, wat los om de S70 hangt in de vorm van een auto-transporter... :D
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Tim N

Aangezien het plan niet snel genoeg gestopt kan worden.

http://www.redonzeprivacy.nl

Hier nog wat feitjes
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=16837