T Rode Monsterrrr, Alive and kicking.

Gestart door Powerpete, 15-11-2009 19:08:18

Vorige topic - Volgende topic

Powerpete

euuuhhh, wel geprobeerd hoeveel afstand ze pakken, zeker 20 meter ... ben weer een blij mens...  :eusa_dance: :eusa_dance:

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

KIM

Ik moet er misschien ook nog maar eens een tweede bijhalen.....

Powerpete

weet ik een adresje voor.....  :P

KIM

arjen850

Zal zeggen dat hij nog maar een pallet laat aanrukken :angel:

cas

Citaat van: arjen850 op 07-02-2011 23:13:50
Zal zeggen dat hij nog maar een pallet laat aanrukken :angel:

en een heeeele boel koffie  ;D 
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Powerpete

vanmorgen even naar moergestel geweest om wat spullen te halen, dacht dat ik vroeg was als ik om 9 uur bij marc voor de deur stond...
niet dus, er waren er al 2 geweest en Jochen zat aan een bakkie wat te bomen over de BTCC.. moest helaas weer snel terug omdat er ook nog gewerkt moet worden dus het is maar bij 3 bakken koffie gebleven...

wel de buit binnen.. PLX 150, veerpootbrug voor in de kofferbak, reversed intercooler set, verse zijknippers die hopelijk wel passen en niet meer lekken..
en nog wat remmenreiniger en poetsmiddeltjes, we kunnen weer wat klussen.. ga morgen wel de PLX uitproberen want volgens mij kan dat ding gewoon te veel..

zal wel een filmpje maken als ik m uitgepuzzeld heb wat ie kan...

jrkalf

Klinkt als spul voor my96 en nieuwer. Alleen geschikt voor OBD-II, of niet?

Jelle
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

maruska

Hehe, 1 keer raden wie er voor je al bij Marc was geweest :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Powerpete

Idd Jelle, is voor OBDII krijg m alleen nog niet aan de praat, ben er vanmorgen even mee bezig geweest maar hij wil de auto niet zien, zal even kijken of het een instelling oid is....

@ Mark jajaja.... ik ben een winkelslaaf hé... 7.45 u wegrijden was voor mij al een hele opgaaf, en ik wilde niet voor een dicht hek staan...... iig was de koffiemachine wel op temperatuur   ;D ;D

Ga morgen maar wat klooien, kan wel de achterste veerpootbrug alvast erin zetten.. maar ga eerst even op de struin naar een knappe doppenset.. word gek van die gamma/kermisdoos, draai alle koppen van de bouten naar de k...

maruska

kijk eens bij buitelaar.nl

tis niet een werkplaats doos, maar voor 99 eu heb je een flink uitgebreide set.. sinds een week in bezit, en zeer tevreden over wat er allemaal inzit
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

elianmars

Citaat van: maruska op 13-02-2011 23:54:09
kijk eens bij buitelaar.nl

tis niet een werkplaats doos, maar voor 99 eu heb je een flink uitgebreide set.. sinds een week in bezit, en zeer tevreden over wat er allemaal inzit

Dat zal dezelfde koffer zijn die ik ook heb. Heel handige koffer!

Powerpete

zo... nog niet aan sleutelen toegekomen, mijn rug werkt nog niet helemaal mee...
wel vandaag het een en ander uitgezocht en de voorraad gereedschap, weer eens op peil gebracht.
deze ringratelsleutels pas bij de chinees in hilversum aangeschaft, perfect voor die K.. bouten die je anders
200 keer een sleutel op moet zetten..

This is where the magic happens...  ;D ;D.. mijn pas gehuurde schuurtje, moet nog wel
verder ingericht worden maar denk dat ik me hier voorlopig mee kan redden, een garage
is hier in de buurt onbetaalbaar, zit met deze schuur (is wel erg groot) al op 90 euro
in de maand..

Bij de Eurami in bussum (tegenover garage Natasja) een leuke gereedschapset gescoord,
waren in de aanbieding..

meteen ook een klein setje met torx stiftjes en kleine dopjes

en de buit van t weekend even uitgepakt, reversed kit gaan we doen als de wielen en de
draagarmen aan de beurt zijn, ga niet op mijn toch al gammele rug op straat liggen klooien..

Nu alleen die PLX nog aan de praat zien te krijgen, vat niet helemaal waarom ie t niet doet..

RRRRR_Ramon

Leuk spul Peter!   ;D

Nu maar hopen dat je rug snel meewerkt.  :-\
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

verburgh

En de PLX al getest? wil wel eens weten welke code's volvo heeft geblokkeerd voordat ik 400 euro gaat uitgeven :eusa_think: