T Rode Monsterrrr, Alive and kicking.

Gestart door Powerpete, 15-11-2009 19:08:18

Vorige topic - Volgende topic

petrolhead

leuke foto's Peter.

Altijd een voldoening om goede reedschap aan te schaffen.

Graupner=jeugd sentiment. :)

Powerpete

uh... de PLX wil niet verbinden met de auto, ben er zondag ff mee bezig geweest maar hij gaf de melding Fail na t verbinden met de obd... moet m even proberen met een andere auto, maar die heb ik nu niet hier, zaterdag even met een van t personeel proberen...

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

RyanB

Sinds wanneer heb jij zo'n schoon hobbyhok ;)

verburgh

Citaat van: Powerpete op 16-02-2011 20:23:12
uh... de PLX wil niet verbinden met de auto, ben er zondag ff mee bezig geweest maar hij gaf de melding Fail na t verbinden met de obd... moet m even proberen met een andere auto, maar die heb ik nu niet hier, zaterdag even met een van t personeel proberen...
lekker dan :eusa_snooty:

Powerpete

@ ryan, dat is de berging/schuur, bouwhok waar de bootjes worden gebouwd wil je niet weten....

@ verburgh, kweenie wat ik verkeerd doe, net nog alles zitten veranderen, maar hij wil de auto niet zien, ga morgen maar even in t licht kijken of er geen draadje van de OBD stekkert los zit... kan t eigenlijk niet uitstaan.... >:( >:(

verburgh

Citaat van: Powerpete op 16-02-2011 21:38:47
@ ryan, dat is de berging/schuur, bouwhok waar de bootjes worden gebouwd wil je niet weten....

@ verburgh, kweenie wat ik verkeerd doe, net nog alles zitten veranderen, maar hij wil de auto niet zien, ga morgen maar even in t licht kijken of er geen draadje van de OBD stekkert los zit... kan t eigenlijk niet uitstaan.... >:( >:(
Zal er een verschil zitten tussen 95/96 ???

En wat jij ook al eerder zei, misschien heeft volvo wel op alles een code gezet ???
Ik wil er ook een, maar als je maar een beperkt aantal mogelijkheden heb dan vind ik het die 400 euro niet waard.
AFR heb ik al dat is de belangrijkste, maar motor timing enzo is ook wel leuk.

Powerpete

euh ja, 95 is OBD-1 96 is OBD-2   t zou moeten werken, ga m nog wel even met een andere auto testen....

verburgh

Volgens mij komen mijn pb's niet aan :eusa_think:

Werk hij nu  :eusa_drool: ???

Powerpete

echt wel.... ik neem m zondag ff mee naar de DOP meeting, daar heb ik genoeg volvo;s om m in te prikken... wilde m afgelopen zaterdag testen bij een van de jongens die bij mij werken in zijn seatje ibiza... komt die pannekoek op de brommer....  :eusa_doh: ik hou jullie op de hoogte...

verburgh

Citaat van: Powerpete op 24-02-2011 18:51:17
echt wel.... ik neem m zondag ff mee naar de DOP meeting, daar heb ik genoeg volvo;s om m in te prikken... wilde m afgelopen zaterdag testen bij een van de jongens die bij mij werken in zijn seatje ibiza... komt die pannekoek op de brommer....  :eusa_doh: ik hou jullie op de hoogte...
Ik had het er dindag nog even met marc over, ik gaat denk voor de PLX wifi, dus dan krijg je het op de laptop te zien en Ipone :D

Powerpete

Had Marc nog een idee waarom ie t niet doet, vergeet iedere keer te bellen...

verburgh

Citaat van: Powerpete op 24-02-2011 20:46:15
Had Marc nog een idee waarom ie t niet doet, vergeet iedere keer te bellen...
Ja, of er zit in jou OBD een draadje los, of en zit veeeel shag in jou OBD ;D marc zijn worden ;D of de PLX zelf is niet goed.

Jammer dat je hem nog niet bij iemand anders heb kunnen testen

Powerpete

nou lekker.... de PLX is dus goed, heb m vandaag even bij Charles aan de V70 gehangen en daar bond hij binnen een paar tellen, ook nog van PLX de tip gehad, dat je de auto moet starten en hem daarna pas aan moet zetten... en inderdaad hij wil nu wel met de auto binden.. enige vervelende is dat er daarna nog niks aangeeft :( :(, bij Charles gaf hij netjes t toerental aan, maar bij mij niks nada noppes... ga morgen maar ff aan t knutselen, werd niet heel vrolijk van het zeikweer vanmiddag, alles was nat !!

verburgh

Als hij nou echt niet wil werken bij jou dan koop ik hem van je ;)

mehn

Citaat van: Powerpete op 27-02-2011 19:46:36
nou lekker.... de PLX is dus goed, heb m vandaag even bij Charles aan de V70 gehangen en daar bond hij binnen een paar tellen,

Charles heeft OBD 2, jij niet. Jij hebt Volvo Diagnostics 2 een tussenoplossing die Volvo bedacht heeft voor de USA markt.

Verbaast me niets eerlijk gezegd.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: