T Rode Monsterrrr, Alive and kicking.

Gestart door Powerpete, 15-11-2009 19:08:18

Vorige topic - Volgende topic

Powerpete

Citaat van: elianmars op 17-03-2014 20:06:19
Citaat van: Powerpete op 17-03-2014 19:03:53
volgend weekeinde voor t werk naar de antillen... 

En daar wordt sneeuw verwacht?  :eusa_shifty:
Meters......

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

elianmars

Powerpete

best vervelend om voor t werk 2 weke op aruba te moeten zitten

Powerpete

morge verwachten we een halve meter trouwens

KIM

Bier waarschijnlijk  :P

Veel plezier daar!

Powerpete

klopt ..... En dat gaat zeker lukken

Powerpete

Jullie zullen wel denken dat ga je niet menen... maar maak je geen zorgen, we hebben het lijk op Aruba gelaten...

Mag ik jullie voorstellen de Dodge Neon 2.0 liter... The most Crappiest Leasebak die ik ooit heb bestuurd...

Jawel je voelt je na een dag gewoon Al Bundy, dus al snel was de Neon omgedoopt in de mighty Dodge, en nee het ziet er niet nog redelijk uit..
wat was er kaduuk aan het ding, en dat vinden ze daar redelijk normaal... de ruitensproeiertank, 1 liter heb je nodig per dag om het zand en stof van de ruit te spoelen, alleen als je meer als een halve erin gooide liep t er aan de onderkant er weer uit, dop van de expansietank zat er gewoon niet op, lekker makkelijk ook geen gezeik met groene of grijze doppen, en het voordeel was omdat het systeem toch niet op druk kwam dattie lekker koud bleef, zelfs met 35 graden kwam de meter net de hoek uit, stuur stond op 45 graden rechtuit, de knippers moesten met de hand teruggezet worden, gordels ? tja aangezien ze het toch niet deden, hebben we ze maar niet gebruikt, airbag niet kunnen ontdekken, evenals een werkende radio en functionele schokbrekers, regelmatig met de onderkant ergens op geklapt met een dusdanig harde klap dat we dachten dat nu echt alles eronder uit zou vallen, maar het kreng bleef maar rijden... het duurde soms wel een minuut voordat ie startte, en iedere keer deed ie het toch weer wel...
Verbruik een op een hele lekker emmer, ongeveer 40 liter op een 130 Mijl... maar als de benzine 90 eurocent de liter kost maakt t uit..... geweldig sportonderstel met nintendo stand, door het wel een halve cm heen en weer beweegbare stuurhuis en de chengfeng banden die bij elke bocht het vrolijk uitgilden, de rotte dempers enz maakten elke rit tot een spannend videogame, welke kant gaat ie op met remmen en de volgende hobbel......

Tja, en dan denk je dat het niet erger kan en ga je naar de verhuurder, ze schoppen tegen een band, draaien een M10 bout in een losse stabistang, (had ik nog niet gezien) constateren dat de spoeiertank idd lek is, zetten de sproeiers een halve Cm hogen en Bon Dia Cabbalero.... dus we hebben het er maar mee gedaan, dan Sávonds maar wat rustiger rijden (de koplampen waren dusdanig vergeeld door de zon, licht kwam er nog maar voor 40% uit.... ) en kijken of we m kapot kunnen krijgen.... Niet gelukt....
Politie haalt je niet van de weg, er rijdt nog veel erger schroot rond....  ach ik mis m wel een beetje, Gisteravond even een ritje harderwijk gedaan met de R... en moest met de ramen dicht over een vlakke snelweg.... weg avontuur....

Powerpete

Maar verder hebben we ons prima vermaakt iets meer gewerkt als de bedoeling was, de omstandigheden zijn erg zwaar voor de drones, alles wordt kokend heet en we moeten dan ook wat dingen nog aanpassen om het optimaal te krijgen.... nog wat sfeerplaatjes voor de broodnodige ondersteuning van het verhaal.

Filmen voor het Radisson Hotel op het strand van Palm Beach

De Ara's moesten ook op de gevoelige plaat, supertamme beesten !!

KIM

Citaat van: Powerpete op 10-04-2014 16:06:55
http://i25.photobucket.com/albums/c80/powerpetespics/P1000723_zpsb54a4beb.jpg
Gisteravond even een ritje harderwijk gedaan met de R... en moest met de ramen dicht over een vlakke snelweg.... weg avontuur....

http://i25.photobucket.com/albums/c80/powerpetespics/P1010226_zpsfecfe053.jpg

Dag avontuur, hallo comfortabel cruisen  ;D

glenfiddich1983

Jullie zullen wel denken dat ga je niet menen... maar maak je geen zorgen, we hebben het lijk op Aruba gelaten...

Mag ik jullie voorstellen de Dodge Neon 2.0 liter... The most Crappiest Leasebak die ik ooit heb bestuurd...

Jawel je voelt je na een dag gewoon Al Bundy, dus al snel was de Neon omgedoopt in de mighty Dodge, en nee het ziet er niet nog redelijk uit..
wat was er kaduuk aan het ding, en dat vinden ze daar redelijk normaal... de ruitensproeiertank, 1 liter heb je nodig per dag om het zand en stof van de ruit te spoelen, alleen als je meer als een halve erin gooide liep t er aan de onderkant er weer uit, dop van de expansietank zat er gewoon niet op, lekker makkelijk ook geen gezeik met groene of grijze doppen, en het voordeel was omdat het systeem toch niet op druk kwam dattie lekker koud bleef, zelfs met 35 graden kwam de meter net de hoek uit, stuur stond op 45 graden rechtuit, de knippers moesten met de hand teruggezet worden, gordels ? tja aangezien ze het toch niet deden, hebben we ze maar niet gebruikt, airbag niet kunnen ontdekken, evenals een werkende radio en functionele schokbrekers, regelmatig met de onderkant ergens op geklapt met een dusdanig harde klap dat we dachten dat nu echt alles eronder uit zou vallen, maar het kreng bleef maar rijden... het duurde soms wel een minuut voordat ie startte, en iedere keer deed ie het toch weer wel...
Verbruik een op een hele lekker emmer, ongeveer 40 liter op een 130 Mijl... maar als de benzine 90 eurocent de liter kost maakt t uit..... geweldig sportonderstel met nintendo stand, door het wel een halve cm heen en weer beweegbare stuurhuis en de chengfeng banden die bij elke bocht het vrolijk uitgilden, de rotte dempers enz maakten elke rit tot een spannend videogame, welke kant gaat ie op met remmen en de volgende hobbel......

Tja, en dan denk je dat het niet erger kan en ga je naar de verhuurder, ze schoppen tegen een band, draaien een M10 bout in een losse stabistang, (had ik nog niet gezien) constateren dat de spoeiertank idd lek is, zetten de sproeiers een halve Cm hogen en Bon Dia Cabbalero.... dus we hebben het er maar mee gedaan, dan Sávonds maar wat rustiger rijden (de koplampen waren dusdanig vergeeld door de zon, licht kwam er nog maar voor 40% uit.... ) en kijken of we m kapot kunnen krijgen.... Niet gelukt....
Politie haalt je niet van de weg, er rijdt nog veel erger schroot rond....  ach ik mis m wel een beetje, Gisteravond even een ritje harderwijk gedaan met de R... en moest met de ramen dicht over een vlakke snelweg.... weg avontuur....

Hé hé hé, geen kwaad woord over de Neon!   :eusa_naughty:

Heeft mij in 5,5 jaar / 100000 km nog nooit (echt nooit!) in de steek gelaten  :eusa_snooty:
Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)

KIM

Ook geen koprevisie nodig gehad? Of zit het LPG er nog geen ton in?

glenfiddich1983

Citaat van: KIM op 10-04-2014 18:34:15
Ook geen koprevisie nodig gehad? Of zit het LPG er nog geen ton in?

Lpg zit er nu ongeveer 170k in :)

elianmars

Zulke wrakken rijden er genoeg rond op de Antillen. Wij hebben ook vaak genoeg zulk soort wagens als huurauto gehad. Opgelapte schadeauto's. Alles kan daar ;D

Powerpete

Citaat van: glenfiddich1983 op 10-04-2014 17:42:52

Politie haalt je niet van de weg, er rijdt nog veel erger schroot rond....  ach ik mis m wel een beetje, Gisteravond even een ritje harderwijk gedaan met de R... en moest met de ramen dicht over een vlakke snelweg.... weg avontuur....

Hé hé hé, geen kwaad woord over de Neon!   :eusa_naughty:

Heeft mij in 5,5 jaar / 100000 km nog nooit (echt nooit!) in de steek gelaten  :eusa_snooty:

had ie ons maar in de steek gelaten.... kreng was niet kapot te krijgen..... en volgens mij als alles een beetje goed was is het geen onaardige auto... ging wel als een speer..

Trouwens maar 3 volvo's gezien, een knappe 960, een totaal verrotte V40 phase 2 en een hele knappe XC90...

glenfiddich1983

Citaat van: Powerpete op 10-04-2014 22:18:05
Citaat van: glenfiddich1983 op 10-04-2014 17:42:52

Hé hé hé, geen kwaad woord over de Neon!   :eusa_naughty:

Heeft mij in 5,5 jaar / 100000 km nog nooit (echt nooit!) in de steek gelaten  :eusa_snooty:

had ie ons maar in de steek gelaten.... kreng was niet kapot te krijgen..... en volgens mij als alles een beetje goed was is het geen onaardige auto... ging wel als een speer..

Trouwens maar 3 volvo's gezien, een knappe 960, een totaal verrotte V40 phase 2 en een hele knappe XC90...

De 1e generatie neons (die op jouw foto) hadden een strakker onderstel en waren aanmerkelijk vlotter dan de tweede generatie (die ik nu heb). Met name het modeljaar 1995! Die had een 'scherpere' nokkenas dan de latere modeljaren en was net een kart! Mijn eerste eigen auto was een Neon uit 1995, ik mis hem nog wel eens...