En daar gaan we weer,...AUTOMAAT alweer KAPOT!!! :(

Gestart door Blitzbuggy, 18-11-2009 19:13:32

Vorige topic - Volgende topic

Blitzbuggy

.

KMvrtr

Balen!!

Als ik je goed begrijp heb je -zo te lezen terecht- je al binnen de garantieperiode gemeld met een klacht.
Die is niet opgelost, en dus heb je helemaal niet betaald voor die revisiebak.

Moet je dan niet alsnog er achteraan dat ze het op gaan lossen?
Dan kunnen zij nu aan de slag, ipv jijzelf.

Rijns_t5r

staat er 1 in het topic onderdelen aangeboden  ;) bij eugene

robert
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

Misha

Ja, zou ook zeker aan de gang gaan met consumentenorganisaties. Persoonlijk denk ik ook dat je meer mag verwachten van een echt gerviseerde automaatbak, zou minstens een jaar moeten zijn en ik denk dat dat ook wel zo is.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

daytonawim

Er bestaat ook nog zoiets als consumenten recht, dat staat los van eventuele garantie aanbiedingen.

Je mag aannemelijk achten dat een geviseerde bak een levensduur heeft die langer is dan een paar maanden,
daarnaast heb je binnen de garantie termijn gemeld dat er klachten met de bak zijn.

Ik zou de garage/revisie bedrijf hier op aanspreken en verwachten dat zij met een goed alternatief komen
voor jou probleem.

Maar begrijp ik uit jou verhaal ook dat je die rekening van 1750 euro niet betaald hebt, of allen de rekening
niet toen je bent terug gegaan.

pwassink

Is hier mogelijk "verwarring" tussen een volledig gereviseerde bak en een bak uit een sloper ?
of was het een deels opgeknapte bak ? 

Mede op basis van het bedrag wat je aangeeft, dat is erg laag voor een volledig gereviseerde bak naar mijn idee.
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Jans Duiven

Binnen de Bovag-garantietermijn kapot? Lijkt me een verhaal om mee verder te gaan. Heb je een rechtsbijstandverzekering? Wel eerst even de rekening betalen...
Hans

daytonawim

Het verbaast mij dat die garage er geen probleem van heeft gemaakt dat de rekening niet betaald is.

Neem eens contact op met "dennis850estate"  die kan je vast verder helpen

Wout309t

Citaat van: daytonawim op 18-11-2009 21:07:23
Het verbaast mij dat die garage er geen probleem van heeft gemaakt dat de rekening niet betaald is.

Nee hoor, die wist al dat het een frutbak was....;)
2011 V70 2.0T R-Design MT

Turbo-Geek

Raar verhaal, een bedrijf (al dan niet louche) dat een andere automaat monteert (of niet, maar hij werkte weer voor een paar maanden) en jij dan niet ervoor betaald en niemand moeilijk doet ..........
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

hathü

Citaat van: Wout309t op 18-11-2009 21:14:47
Citaat van: daytonawim op 18-11-2009 21:07:23

Nee hoor, die wist al dat het een frutbak was....;)

Het jaar is nog niet om misschien stuurt ie hem alsnog.

)()()sT

En nu het dilemma: of mondje dicht en nu dus weer een andere bak eronder, of "verhaal" halen  :eusa_eh:
Eugène heeft idd. een bak te koop, maar dat is wel een T-5bak.

Jans Duiven

Ik ben het met Turbo-Geek eens. Ik vind dat je je rekening had moeten betalen. Je had ook kunnen bellen, maar nu kon alle goodwil wel eens in het putje liggen.

Hans

Turbo-Geek

Citaat van: Blitzbuggy op 18-11-2009 21:53:47
CiteerRaar verhaal, een bedrijf (al dan niet louche)

Raar maar waar!!! En was gewoon Bovag....al was t n kleine garage..

BOVAG zegt helemaal niks meer tegenwoordig, daar zit ieder autobedrijf zowat bij, ook die weleens op TV kwamen met undercover camera's erbij inclusief bedreigingen enzo.
  The things you own end up Owning you !

UserID6342

Citaat van: Blitzbuggy op 18-11-2009 21:05:49
CiteerMaar begrijp ik uit jou verhaal ook dat je die rekening van 1750 euro niet betaald hebt, of allen de rekening
niet toen je bent terug gegaan.

Nope niets betaald.....en toen binnen de garantie de slip aangegeven en nu half jaar later helemaal kaduk. Dus denk niet dat ik er veel verder mee kom om terug te gaan naar de garage,...Als ik 1750 had betaald, had ik er nu natuurlijk al lang gestaan!

CiteerIs hier mogelijk "verwarring" tussen een volledig gereviseerde bak en een bak uit een sloper ?
of was het een deels opgeknapte bak ? 

Mede op basis van het bedrag wat je aangeeft, dat is erg laag voor een volledig gereviseerde bak naar mijn idee.
Het ging om een bak uit een total loss 850 die 4mnd voordat die 850 total loss ging gereviseerd zou zijn... ;)
Als je helemaal niets hebt betaald heb je ook geen recht van spreken !  Klinkt keihard maar is wel zo.  Als je naar mij was gekomen met zo iets had ik van jou eerst die 1750 even afhandig gemaakt en daarna pas gekeken wat er met die bak aan de hand was/is.  Garagebedrijf heeft in deze volkomen gelijk dat ze niets doen !