motor sla af na een lang stuk rijden

Gestart door verburgh, 26-11-2009 21:57:32

Vorige topic - Volgende topic

verburgh

nee denk niet dat ik hem ken,kom heel af en toe in amersfoort,woon er 50km vandaan,maar als die luchtmassa meter echt stuk is koop ik gewoon een nieuwe,die auto moet gewoon goed zijn hou niet van half werk,zat net even te kijken op een site zag ook dat je alleen een losse sensor kon kopen zonder huis en de prijs val mee,maar indd als die uit val kom er een beetje rook mee en ruik naar ei,maar ben blij wat het nu kan zijn luchtmassa of lamba thanx en apk onthouw ik er mankeer nix aan hoor alleen dit alles is al vervangen van het onderstel maar ook echt alles.

persianboy

nou netjes !! enc70 wordt steeds zeldzamer, voor al een goeie t5,maar eerst kijken of dat helpt, mocht dat toch je luchtmassameter zijn,weetje glijk waar het aan ligt,
en je kan idd beter alleen het sensor kopen,is wat voordeliger.

verburgh

ja het huis is nog goed dus ja keus gouw gemaakt he haha.ja c70 zie je niet vaak zijn ook niet lang gemaakt de cabrio is langer gemaakt maar cabrio´s zien er niet uit,wat rij jij laat me raden haha zet maar niet hier neer ,

persianboy

hahaha, ik rij zelf 850 t5 ( beetje gekitteld )

verburgh

aaaaaaaaa mooi hoor,ja die van mij is ook gekitteld 265pk maar vande zomer ga die even naar ET toe nieuwe downpipe en uitlaat van ferrita en miss een chip van MTE erin maar weet ik nog niet wand laat ook 330 mm schijfen er onder zetten en 6 pots klouwen.

persianboy

zo zo !! genoeg te doen dus hahaha,

ik heb 355 pk, genoeg voorlopig

verburgh

ja ja zegen ze altijd haha als ik zij 355 zij jij 400 grapje netje hoor,19T turbo zeker.hoe veel km sta er bij jou op dan nu.

persianboy

ik heb de ouwe auto van mitchelli ( bekend op het forum)

hij staat nu op iets meer dan 3 ton , maar zit sinds gisteren nieuwe drijfstag lagers krukas lager,zuigerveren,koppaking,kop laten flowen,

volgende week op de testbank.

verburgh

zo dus gewoon nieuw blok eigenlijk en km stand wat zeg dat nou niks volgens mij,op mijn pa zijn oude 850 2,3 turbo ston 6 ton op en gekocht met 2 ton hij heb er 7 jaat mee gereden wel vaak mee naar italy geweest,maar nooit wat mee gehad die auto rij nog bij mij op het dorp.

moderators

Deelnemen aan dit forum? Hou je dan aan de forumregels
Wil je je niet aan de forumregels houden? Blijf dan weg van dit forum

Ludo

Citaat van: persianboy op 27-11-2009 00:26:24
,anders kom je hier maar langs ( amersfoort )
Citaat van: verburgh op 27-11-2009 00:27:36
kom zeker langs.

Laat hem dan ook even naar je dumpvalve kijken.  ;)

Dit is iig niet normaal:
Citaat van: verburgh op 26-11-2009 21:57:32
als ik 20km heb gereden en trek hem een beetje open hoor ik de dumpvalve hard

verburgh

wat zou er aan de dumpvalve moeten zijn zit er net twee weeken op,vandaag laten uitlezen niks gevonden,verdenk brandstofdrukregelaar.

Ludo

Een dumpvalve hoort net andersom te werken dan dat je schrijft.
Namelijk afblazen als je gas loslaat, i.p.v. het gas opentrekt.

;)  ;D

verburgh

heb hem bij ET er op laten zeten.hij baas af als ik me gas los laat indd,maar wat is volgens jou dan niet goed er aan dat die een stukje open blijf staan ofzo.

Ludo

Als ie afblaast tijdens gasgeven, blijft ie inderdaad openstaan.
Dat is niet de bedoeling.
Beter afstellen dus.

Je schrijft het zelf al:

Citaat van: verburgh op 26-11-2009 21:57:32
heb dan ook niet echt veel turbo druk meer dan,