motor sla af na een lang stuk rijden

Gestart door verburgh, 26-11-2009 21:57:32

Vorige topic - Volgende topic

verburgh

hij blaas pas af als ik me gas los laat schrijf ik ook,maar hoe stel ik dat ding af als ik vragen mag,en maak het verschil met een goede warme motor,als die nog niet echt op temp is heb ik het  probleem niet.

Ludo

Citaat van: verburgh op 27-11-2009 22:30:40
hij blaas pas af als ik me gas los laat schrijf ik ook,

Ik lees het toch anders hoor.

Citaat van: verburgh op 26-11-2009 21:57:32
als ik 20km heb gereden en trek hem een beetje open hoor ik de dumpvalve hard

verburgh

sorry je heb gelijk maar bedoel als de motor nog niet echt warm is hoor ik hem wel als ik me gas los laat,na 20 km is nog niet alles warm,maar na een km of 50 begin ik hem minder t horen en minder turbo druk,vandaag is die uitgelezen niks gevonden alles goed turbo is ook goed,

Ludo

Na 20km is je motor echt wel warm hoor.
Tenzij je meteen met 200 de snelweg op gaat rijden...  ;D

In feite maakt het niet uit, maar als je zegt dat er na zo'n 50km minder turbodruk aanwezig is, is er iets niet in de haak.

verburgh

Alle Forge Motorsport Dual-Piston Atmospheric afsluiters zijn ontworpen en gebouwd met de bedoeling van ontluchting 100% van de restlading lucht die nog in je gedwongen inductie systeem om de sfeer op gas lift.

While we have incorporated many elements into the design of the Dual-Piston valves to aid in their compatibility with mass air-flow sensor equipped vehicles, we cannot always guarantee that each individual's application will be compatible with a valve that vents the charge air into the atmosphere. Hoewel we veel elementen zijn opgenomen in het ontwerp van de Dual-Piston kleppen op steun in hun verenigbaarheid met de massa luchtmengselmeter uitgeruste voertuigen, kunnen we niet altijd garanderen dat de toepassing van elk individu zal compatibel zijn met een klep die de inlaatlucht openingen in de sfeer.

Forge Motorsport nor any of it's Authorised Distributors can assume any responsibility for any adverse effects resulting from the installation of this valve onto a vehicle whose engine-management-system, whether factory or aftermarket, is not capable of compensating for the loss of metered air through a vent-to-atmosphere valve such as this. Forge Motorsport noch een van haar geautoriseerde distributeurs kunnen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele nadelige gevolgen die voortvloeien uit de installatie van deze klep op een voertuig waarvan de motor-management-systeem, of de fabriek of aftermarket, is niet in staat om te compenseren voor het verlies van de gemeten lucht door een-vent-atmosfeer te afsluiter zoals deze.