Groepsbuy XC - blokgrill

Gestart door knoopie, 27-11-2009 16:24:30

Vorige topic - Volgende topic

SIDECAR

Thanx! daar kom ik wel uit met handen-en-voeten-taal bij de dealer   ;D

Bigjelmo

Citaat van: knoopie op 27-11-2009 16:24:30

normale prijs is € 243,95
Met 15% clubkorting kost deze € 207,36

Bij afname van 5 stuks of meer = -20% = € 195,16
Bij afname van 10 stuks of meer = -23% = € 187,84

Als ik deze prijzen zie ben ik blij dat ik erop "Vallakra 2009" omgerekend 25 euro voor heb betaald  :eusa_dance:.

henry classic v70

Had er dan meteen 'n stuk of 20 meegenomen
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

pimsam

Op Ebay.com (usa) wordt regelmatig de originele XC grille aangeboden. Ik heb de mijne daar ook vandaan voor 90 euro all in.

SIDECAR

En ging dat vlekkeloos door de douane?
Ik heb een paar jaar geleden best vaak spullen uit de VS besteld via ebay, totdat de douane scherper ging controleren... zo leek het tenminste. Zelfs voor tweedehands hobbyspullen moest ik af en toe nog flink bijbetalen.  :eusa_wall:

viking_in_shorts

Heb je 't over deze : http://tillbilen.com/?artnr=343085&cat_id=132 ?

Die kan ik zo meenemen als je wilt ... Veel meer dan 140 euro zal 't niet zijn ...

elianmars

Citaat van: viking_in_shorts op 02-12-2009 14:11:32
Heb je 't over deze : http://tillbilen.com/?artnr=343085&cat_id=132 ?

Die kan ik zo meenemen als je wilt ... Veel meer dan 140 euro zal 't niet zijn ...

Da's geen origineel Volvo XC grill.

Is wel een lookalike van te maken, slash er in plakken en klaar.

Diederick

Knoopie,  Ten eerste Hulde dat je deze groupbuy bent begonnen  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Ik wil dolgraag zo'n grille alleen net als de rest vind ik 200 euri erg veel geld voor een stuk plastic wetende dat ik ik net 175 euri heb uit gegeven voor heldere koplampen en knippers en xenon(ja was erg goedkoop ik weet het hahahaha onderhandelen heet dat)

dus ik denk er nog even overna

diederick

SIDECAR

Tja... ik heb origineel en imitatie bekeken en ben toch tot de conclusie gekomen dat origineel zo veel mooier is. Die grote blokken in de grille hebben de imi's niet. Uiteindelijk gal ik toch ook voor origineel... nog ff sparen.
Mijn eerste dure prio's: auto laten poetsen/reconditioneren en set velgen laten coaten + winterrubber er om.  :eusa_dance:

henry classic v70

Citaat van: Diederick op 03-12-2009 10:08:16
Knoopie,  Ten eerste Hulde dat je deze groupbuy bent begonnen  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Ik wil dolgraag zo'n grille alleen net als de rest vind ik 200 euri erg veel geld voor een stuk plastic wetende dat ik ik net 175 euri heb uit gegeven voor heldere koplampen en knippers en xenon(ja was erg goedkoop ik weet het hahahaha onderhandelen heet dat)

diederick

Hoe staat dat, heb je er ook foto's van?

Diederick

Citaat van: henry classic v70 op 03-12-2009 11:14:49

Hoe staat dat, heb je er ook foto's van?
Bedoel je foto van de koplampen en knippers?????

henry classic v70

De voorkant, het geheel van de koplampen, knippers en blokjesgrille

Moosepower

diederick

Orgineel heldere koplampen en knipperlichten? Dat is heel erg goedkoop dat wist de verkoper niet wat hij in zn handen had. ???

knoopie

CiteerKnoopie,  Ten eerste Hulde dat je deze groupbuy bent begonnen

dank je wel......
alleen hoe staat het er nou concreet voor jongens, begrijp best dat er over nagedacht moet worden het is best geld zeker in deze maand.......

ben benieuwd,   :eusa_pray: 
hoop op wat meer animo met elkaar kunnen we de prijs "maken"......

groeten en succes met beslissen!
richard  ;)

adjepatatje

Is dit dezelfde gril als die van ac tuning voor 189 euro?

Adje patatje