mijn 850/S70

Gestart door Sven850, 03-12-2009 14:13:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

maruska

Ik geloof van wel, maar dat moet Sven zelf maar even verduidelijken.. :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sven850

Citaat van: cas op 14-02-2011 20:50:30
hihi.... ook diezelfde fout gemaakt, de ene viel eruit toen ik net door mn raampje keek.... en de ander vond mn buurman een dag eerder... en zag ik per toeval op zn balie liggen. zo van, HE! die mis ik!

en ben je over? ga je voor de platte bandjes?

Ja, ik heb besloten om voor 215/40 te gaan. Gister kon je echt goed het verschil zien en ik vind dat ook de titans er echt goed mee uitzien. Pegs zullen dan wel ongeveer hetzelfde zijn. De velg lijkt iets groter maar blijft mooi in proportie tot de auto.
XC40 T4 Recharge

Sven850

Gister even bij ET langs geweest om de uitlaat netter af te hangen. Ik was zelf al 2 uur aan het klooien geweest maar ik kreeg het niet voor elkaar. Tom had het na een half uurtje weer helemaal netjes. ;D

voor:



na:



Verder ook nog meteen 2 veerpootlagers mee genomen dus daar kan ik van de week ook mee bezig :)
XC40 T4 Recharge

Sven850

Stuurarmpje (links speling, rechts preventief)
Endlinks
Veerpootrubbers + Lagers
Nieuwe band x4 Worden eind van de maand bestellen
Uitlijnen
Uitlaatklem vervangen
Airco droger vastzetten

Zo vanavond de veerpoot rubbers en lagers vervangen. Heb ook meteen even de banden gebalanseerd dus hij is helemaal klaar voor de euromaster aanstaande vrijdag. Heb geen foto's gemaakt want mijn telefoon lag thuis :)
Dan zit het onderhoud er (voorlopig) weer op :eusa_dance: :eusa_dance:
XC40 T4 Recharge

SirRutte

Die uitlaat dat zijn wel weer de details die het hem doen :)

Hoe is die ophanging gecorrigeerd? Gewoon de uitlaatbeugel verbuigen? Bij mijn wagen hangt de uitlaat namelijk ook zoals op jouw voor-plaatje.

Sven850

Citaat van: SirRutte op 01-03-2011 09:34:01
Die uitlaat dat zijn wel weer de details die het hem doen :)

Hoe is die ophanging gecorrigeerd? Gewoon de uitlaatbeugel verbuigen? Bij mijn wagen hangt de uitlaat namelijk ook zoals op jouw voor-plaatje.

Ik had eerst nog wat resten trekhaak zitten, die weg gehaald. Daarna heeft Tom eigenlijk alles weer los gehaald en vanaf de downpipe weer opnieuw afgehangen waarbij bijna iedere steun moest worden bij gebogen :)
XC40 T4 Recharge

Sven850

Stuurarmpje (links speling, rechts preventief)
Endlinks
Veerpootrubbers + Lagers
Uitlijnen
Uitlaatklem vervangen
Airco droger vastzetten


Vandaag de 850 opgehaald van het uitlijnen. Hij was gister al uitgelijnd maar niet goed. De sporing klopte nog niet helemaal dus vandaag nog een keer terug gebracht. Achteras is ook gedaan dus alles is weer in de hand :eusa_dance:
Bleek dat degene die vrijdag bezig is geweest niks met de achteras had gedaan. De monteur die vandaag bezig is geweest heeft dus eerst de achteras gedaan en daarna de voorkant (zoals het hoort) en toen klopte de sporing pas goed.

Nu op naar project pegasus want die liggen ook nog steeds stof te verzamelen (geen remstof helaas :eusa_shhh:)
XC40 T4 Recharge

maruska

Sven, maak je morgen wel even een plaatje hoe de pegs staan ? ;D
Thanx voor de wijn nog !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sven850

hmm zat net te kijken voor fotos van hoe het was maar kan ze niet meer vinden.. Het was in ieder geval niet echt mooi, imi pegs 18'' op de vooras en 17'' titans achter.

Trouwens Mark, je hebt een paar pb's over de pegs. Of wil je ze niet meer terug? :P

De nieuwe pegs zitten er sinds gister onder 17'' met 215/40 banden. ben er erg blij mee :eusa_dance:

Verder nog de multiriem met toebehoren vervangen en de dashboard verlichting ook mee gepakt. 1 was kapot dus ik heb ze preventief allemaal maar vervangen. De ECC lampjes moeten ook vervangen worden maar daar moet ik nog even voor naar lampjes zoeken want 7 euro p/s bij de dealer vind ik wel erg  :eusa_whistle:.

Foto van de pegs volgt want mijn iphone is niet meer en mijn vriendin heeft de fotocamera mee genomen...
XC40 T4 Recharge

Sven850

XC40 T4 Recharge

thijsj

Staat 'em zeer goed!

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

Sven850

Bedankt, ben er zelf ook erg blij mee. Ik dacht dat het verschil tussen imi en originele pegs op zich wel mee viel, maar toen ik ze zaterdag naast elkaar had liggen ben ik toch wel blij met de ''overstap'' ;D
XC40 T4 Recharge

UserID6342

Mooie velg op een erg mooie auto.  Blijft een geweldige combinatie zo !

Jack v

Ziet er goed uit Sven, helemaal toppie :eusa_clap:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.