mijn 850/S70

Gestart door Sven850, 03-12-2009 14:13:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

arjen850

Gefeliciteerd, ik denk dat je daar een betrouwbare en degelijke S70 aan hebt :eusa_clap: Benieuwd wat de updates bij deze S gaan worden ;D

KIM

Wel een sticker plaatsen he? Kan ik je ook in je S70 spotten op de A28.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

LQDI

Zozo vooruitgang! USA knippers los te koop?  ;D

Sven850

#318
Bedankt allen, hoop er inderdaad wel weer even mee vooruit te kunnen. Motortje heeft net 160k gelopen :eusa_dance:, wat een verschil met mijne met een kleine 420k achter de kiezen!

@LQDI: jazeker

@Mark: foto's heb ik niet en de advertentie is ook weg. Misschien binnenkort een bakkie doen kan je m in het echt zien :)

@KIM: inderdaad even een nieuwe sticker erop, maak er wel een wit rode volvo forum sticker van dan.

Heb de auto nog niet eens en de wenslijst begint al te groeien. Al bij de dealer geinformeerd voor een R-bumpertje en die kon uiteraard wel weer een leuke aanbieding doen, XC-grille vind ik ook wel chic staan ben alleen nog niet helemaal erover uit wat ik met de koplampen doe. Vriend van me kwam al met een hagelnieuwe 15g turbo aanzetten voor weinug, meteen maar even fasttech gebeld en die zeiden dat het blok dat wel zou moeten kunnen hebben. Maar daar moet ik nog even over nadenken.

Eerst maar even wennen aan de auto (onderhoud verwacht ik nu nog niet al te veel van) en uiteraard wat zaken als de schroefset en pegs van de 850 overzetten.
XC40 T4 Recharge

maruska

goed plan Sven !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

LQDI

Ook JOUW ex-knippers? ;D

Sven850

Citaat van: LQDI op 27-05-2011 09:48:11
Ook JOUW ex-knippers? ;D

Ja die bedoelde ik ook :)

Net de eerste 150km in de s70 gereden. Wat rijdt dat goed zeg ;D. Heel anders dan mijn 850 maar echt wel lekker. Rustig met het automaatje maar toch vermogen zat als je het gaspedaal indrukt  :eusa_dance:. Wel alvast wat dingentjes gevonden om te doen, bumper mist rechts voor een paar popnagels, er zit een rammeltje in (vermoedelijk) het hitteschildje bij de uitlaat en hij moet gewassen worden. Daarnaast ging toen ik bijna thuis was het koelvloeistof lampje branden maar ik vermoed dat het systeem nog wat lucht aan boord had. Ik hoorde namelijk geborrel bij het thermostaat huis toen ik het expansievat open draaide. Bijgevuld en staat een 20 km later nog netjes op peil. Ff in de gaten houden maar verwacht er niet te veel van.

Foto's volgen nog, hij staat nu op de binnenplaats en kan er geen fatsoenlijke foto van maken.

We zijn blij ;D :eusa_dance:
XC40 T4 Recharge

)()()sT

Aha!! Heb jij 'm nu? De auto met het frisse motortje?
Gefeliciteerd, mooie wagen!

LQDI

Kost me dat?:)

Sven850

Stuur anders ff een pbtje met een bod, gaan we wel uit komen ;)
XC40 T4 Recharge

Sven850

Nog even wat (telefoon) foto's:





XC40 T4 Recharge

rogerV701998


Sven850

XC40 T4 Recharge

grijzev70tdi

Mooie S70, kleurtje is ook helemaal goed!
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Sven850

Weet iemand toevallig of de mistlampen die ik nu heb ook in een R-bumper passen? Scheelt weer als dat zo is.
XC40 T4 Recharge