mijn 850/S70

Gestart door Sven850, 03-12-2009 14:13:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

arjenT5R

netjes  ;) wat voor banden heb je er om liggen?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

maruska

wat voor soort verschil heb je gezien dan Sven ? ben wel benieuwd ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sven850

Bedankt allen!

@Arjen: Maxxis ma-v1 in 215/40/17. Is een beetje een probeersel. Kumho's waren ineens 30 euro per stuk duurder geworden en deze scoorden net zo goed in de banden tests. Heb er nu 500km mee gereden dus kan er nog niet veel zinnigs over zeggen, maar heb in ieder geval nog niets raars mee gemaakt en ze maken ook niet echt veel herrie.

@Mark: De afwerking van de R, de afwerking van de randen, de binnenkant v/d velg is veel gladder afgewerkt en de spaken lijken een iets andere vorm te hebben. De imi's lijken kaarsrecht en deze lijken een beetje naar binnen te lopen bij het hart. Bij de imi's zijn alle hoeken ook veel scherper lijkt het wel.
XC40 T4 Recharge

Sven850

Weet iemand of de originele knipperlicht fittingen/U.S. fittingen in een helder aftermarket knipperlicht passen? En zijn er ook heldere chromen koplampen te koop zonder die rij ledjes in het midden? Ik heb die nog niet gevonden in ieder geval :(
XC40 T4 Recharge

Sven850

En ik maar denken dat ik even van mijn onderhoud af zou zijn.

Vanmiddag tijdens het rijden het koelvloeistof lampje aan, temperatuur bleef wel nog goed. Thuis even gekeken en de windgeleider onder de koelvloeistof. Uiteraard niet de slangen maar de radiateur zelf :eusa_wall:. morgen even de boel los trekken om 100% zeker te zijn, maar daar gaan we weer ;D
XC40 T4 Recharge

tom480

Citaat van: Sven850 op 05-04-2011 20:22:58
Weet iemand of de originele knipperlicht fittingen/U.S. fittingen in een helder aftermarket knipperlicht passen? En zijn er ook heldere chromen koplampen te koop zonder die rij ledjes in het midden? Ik heb die nog niet gevonden in ieder geval :(

Die rij ledjes kan je er uithalen.
DCCCL heeft dat als het goed is ook.
- R1200GS -

Sven850

Citaat van: tom480 op 07-04-2011 18:20:54
Citaat van: Sven850 op 05-04-2011 20:22:58
Weet iemand of de originele knipperlicht fittingen/U.S. fittingen in een helder aftermarket knipperlicht passen? En zijn er ook heldere chromen koplampen te koop zonder die rij ledjes in het midden? Ik heb die nog niet gevonden in ieder geval :(

Die rij ledjes kan je er uithalen.
DCCCL heeft dat als het goed is ook.


Heb je dan geen gaatjes erin zitten?
XC40 T4 Recharge

Justin-850

Citaat van: Sven850 op 07-04-2011 18:18:15
En ik maar denken dat ik even van mijn onderhoud af zou zijn.

Vanmiddag tijdens het rijden het koelvloeistof lampje aan, temperatuur bleef wel nog goed. Thuis even gekeken en de windgeleider onder de koelvloeistof. Uiteraard niet de slangen maar de radiateur zelf :eusa_wall:. morgen even de boel los trekken om 100% zeker te zijn, maar daar gaan we weer ;D

Ai, ik ben er ook mee bezig..... De originele was lek, de nieuwe bleek ook lek... :-\ Had de nieuwe niet afgeperst, want tja.....een nieuwe met een grote "OK" sticker erop doet vermoeden dat ie ook OK is, toch?

Vanmiddag mag ik weer een andere ophalen, dan gaat die eerst afgeperst worden om te checken op lekkages. Als ie droog blijft hang ik hem er weer in ;) Is trouwens een klusje van niks hoor. Lekker zelf doen :D

Succes ermee in ieder geval!

Gr. Justin

tom480

Citaat van: Sven850 op 07-04-2011 18:24:04
Citaat van: tom480 op 07-04-2011 18:20:54
Citaat van: Sven850 op 05-04-2011 20:22:58
Weet iemand of de originele knipperlicht fittingen/U.S. fittingen in een helder aftermarket knipperlicht passen? En zijn er ook heldere chromen koplampen te koop zonder die rij ledjes in het midden? Ik heb die nog niet gevonden in ieder geval :(

Die rij ledjes kan je er uithalen.
DCCCL heeft dat als het goed is ook.


Heb je dan geen gaatjes erin zitten?

Ja dat wel.
De zwarte kan je nog aardig onopvallend dichten.
- R1200GS -

Sven850

Citaat van: Justin-850 op 08-04-2011 11:42:46
Citaat van: Sven850 op 07-04-2011 18:18:15
En ik maar denken dat ik even van mijn onderhoud af zou zijn.

Vanmiddag tijdens het rijden het koelvloeistof lampje aan, temperatuur bleef wel nog goed. Thuis even gekeken en de windgeleider onder de koelvloeistof. Uiteraard niet de slangen maar de radiateur zelf :eusa_wall:. morgen even de boel los trekken om 100% zeker te zijn, maar daar gaan we weer ;D

Ai, ik ben er ook mee bezig..... De originele was lek, de nieuwe bleek ook lek... :-\ Had de nieuwe niet afgeperst, want tja.....een nieuwe met een grote "OK" sticker erop doet vermoeden dat ie ook OK is, toch?

Vanmiddag mag ik weer een andere ophalen, dan gaat die eerst afgeperst worden om te checken op lekkages. Als ie droog blijft hang ik hem er weer in ;) Is trouwens een klusje van niks hoor. Lekker zelf doen :D

Succes ermee in ieder geval!

Gr. Justin

Dank je. Was ook van plan om het zelf te doen, zonde van de tijd die ik in mijn opleiding auto technicus heb gestoken om het niet zelf te doen :P
XC40 T4 Recharge

Sven850

Citaat van: tom480 op 08-04-2011 17:26:39
Citaat van: Sven850 op 07-04-2011 18:24:04
Citaat van: tom480 op 07-04-2011 18:20:54
Citaat van: Sven850 op 05-04-2011 20:22:58
Weet iemand of de originele knipperlicht fittingen/U.S. fittingen in een helder aftermarket knipperlicht passen? En zijn er ook heldere chromen koplampen te koop zonder die rij ledjes in het midden? Ik heb die nog niet gevonden in ieder geval :(

Die rij ledjes kan je er uithalen.
DCCCL heeft dat als het goed is ook.


Heb je dan geen gaatjes erin zitten?

Ja dat wel.
De zwarte kan je nog aardig onopvallend dichten.

Ja maar als ik imi's zou nemen zou ik sowieso voor de chromen gaan.
XC40 T4 Recharge

Sven850

Update:

Vrijdag aanstaande mijn ''nieuwe'' roffel ophalen, S70 2.5T AT op lpi :eusa_dance: :eusa_dance:
XC40 T4 Recharge

Sven850

Ik was inderdaad aan wat anders toe en zat in eerste instantie naar 850's te kijken. Toen kwam deze op het forum voorbij en toen maar gaan kijken. Gaat om de s70 die v40pokemon te koop heeft staan. :)
XC40 T4 Recharge

Justin-850

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Gr. Justin

maruska

zien zien zien ! (foto's dus ^^, of live)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R