mijn 850/S70

Gestart door Sven850, 03-12-2009 14:13:00

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Goed zo!  :eusa_clap:  8)

Vulk

Mooie levertijd! ;D

Sven850

Vandaag met mijn neefje mee gegaan naar de automaterialen zaak om remblokken voor zijn megane te halen en toen zag ik daar een carpoint poetsapparaat staan voor 35 euro. Dus die heb ik maar meteen mee genomen.

Als het weer wat warmer wordt eens kijken of ik het roffeltje flink kan laten glimmen :)
XC40 T4 Recharge

SirRutte

Niet om flauw te doen, maar voor echt polijstwerk zijn die dingen waardeloos. Wax opbrengen en dergelijke gaat er wel prima mee ;)

Sven850

Citaat van: SirRutte op 29-01-2011 18:16:32
Niet om flauw te doen, maar voor echt polijstwerk zijn die dingen waardeloos. Wax opbrengen en dergelijke gaat er wel prima mee ;)

Ok, waar ligt dat dan aan? Dit ding doet 3100 rpm met een 120 watt motortje. Ik heb het trouwens nog nooit gedaan maar zag m liggen en dacht, waarom ook niet ;D
XC40 T4 Recharge

elianmars

Mee eens. Ik had ook zo'n ding. Die heb ik in de container gegooid. Vond het helemaal niks  :eusa_shifty:

grijzev70tdi

Citaat van: elianmars op 29-01-2011 23:26:41

Mee eens. Ik had ook zo'n ding. Die heb ik in de container gegooid. Vond het helemaal niks  :eusa_shifty:

Same here, gewoon het ouderwetse handwerk
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Justin-850

Citaat van: grijzev70tdi op 29-01-2011 23:28:45
Citaat van: elianmars op 29-01-2011 23:26:41

Hier net zo! Waardeloze tril dingen waar je kramp van in je handen krijgt na alleen het dak gedaan te hebben :O

Laat mij maar lekker met het handje poetsen :D

Trouwens, hoe is de auto verlaagd? En wat waren hier ongeveer de kosten van? Ben namelijk ook op zoek naar iets dergelijks.......

Gr. Justin

Same here, gewoon het ouderwetse handwerk

peteRRR

Citaat van: Sven850 op 29-01-2011 17:32:05
Vandaag met mijn neefje mee gegaan naar de automaterialen zaak om remblokken voor zijn megane te halen en toen zag ik daar een carpoint poetsapparaat staan voor 35 euro. Dus die heb ik maar meteen mee genomen.

http://i731.photobucket.com/albums/ww311/Sven854/IMG_0628.jpg

Als het weer wat warmer wordt eens kijken of ik het roffeltje flink kan laten glimmen :)

Die pad,s vliegen ook regelmatig van de machine af,ken je er weer achter aan rennen. ;D

Heb hem nog niet weg gegooid,is wel makkelijk om uit te poetsen.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Sven850

@ justin: er zit een fk schroefset onder. Kost in Nederland rond de 700 euro dacht ik. Beetje speurwerk op Duitse internet sites kan je m voor rond de 500 euro vinden. Moet je m er wel zelf onder sleutelen.
XC40 T4 Recharge

Justin-850

@ Sven: Bedankt voor de info!

En ik zie nu dat er iets mis is gegaan bij m'n vorige post :P

Maargoed, de vraag is wel beantwoord!

Gr. Justin

Sven850

Laatste tijd had ik na bijvoorbeeld een ritje snelweg als ik op een schuin stuk sta (met de neus naar beneden/voren) dat ik een flinke metalen rammel hoorde in het vooronder. Even op onderzoek uit gegaan en toen zag ik dat de klem/beugel waar de droger van de airco in zit helemaal los zit. De droger en de leiding die er aan zit liggen helemaal los. Het boutje wat de boel bij elkaar hoorde te houden is helemaal weg :eusa_think:. Weet toch zeker dat die goed vast zat. Daarnaast kwam ik er ook achter dat de klem waar de ferrita catback aan de originele pijp vast zit ook zo goed als weggerot is :eusa_doh:.
De uitlaatklem is supersnel door ET opgestuurt (belde in de middag en volgende dag binnen :o) en als ik me wat beter voel, hopelijk van het weekend, de droger en de uitlaat even goed vastzetten.
XC40 T4 Recharge

Sven850

Vandaag het beste telefoontje van de week gehad: de pegasus zijn binnen :eusa_dance:

Kreeg er zelfs nog een setje naafdopjes bij :)

de katten zijn er ook erg blij mee:

Binnenkort even bandjes erop drukken, worde kumho ku-31 in 215/40.
Ben er wel weer blij mee ;D
XC40 T4 Recharge

elianmars

215/40 is te laag  :eusa_snooty:

't Is toch 17 inch?  :eusa_shifty:

Sven850

Waarom? Je komt dan vrij dicht in de buurt van 205/45. die maat zie ik alleen niet zo zitten op een 8j velg. En een gapend gat tussen het spatboord maak ik me niet zo druk om ;D. (215/45 vind ik een beetje ballon banden :eusa_whistle:)

edit: ja het is 17''
XC40 T4 Recharge