tellerbak

Gestart door Eric Kubbe, 03-12-2009 17:22:23

Vorige topic - Volgende topic

Eric Kubbe

Ik wil in mijn Amerikaanse V70R AWD uit 1998 een europese tellerbak monteren. Ik heb er nu 2 keer een als proef in gehad en bijde keren werkten ze niet volledig. De eerste uit 2000 gaf geen toerenteller en km aan  en het ABS en het rem lampje bleef branden.. Bij 2e uit 1998, bleef de ABS lamp en het remmen lampje branden.  Bij beide werkte de centrale deur vergrendeling niet meer. Mijn vraag is nu: komt dit omdat de auto een Amerikaanse versie is(hij is wel in Belgie gemaakt voor de Amerikaanse markt) of werkt dit alleen als er een originele tellerbak van een R in gaat? Ik heb wel de in druk dat de centrale deur vergrendeling anders is. Bij 1 x drukken gaat alleen de bestuurders deur open, bij 2 x drukken gaan alle deuren en de achterklep open.(dit zal wel met veiligheid te maken hebben als je rijd(daar in de VS :)))
Ben benieuwd wie er mij wat meer over kan vertellen, ik weet het anders ook niet.

thuur

Die uit 2000 gaat nooit werken, dat is te anders.

De US CV heeft idd andere software en werkt zoals je beschrijft.

Maar ik zou wel verwachten dat een '98-er EU klokkenwinkel werkt in je V70 :eusa_think:
Je hebt tussentijds de accu losgehad? Of meteen van de 2000-winkel naar de '98-winkel omgebouwd?

Gr ???

Eric Kubbe

In beide gevallen heb ik niet de accu pol los gehad. Oude eruit en nwe erin gezet. Zou dit de reden zijn? ???

thuur

Je zou het kunnen proberen. Kan zijn dat je wat signalen verstoord hebt met de 2000-winkel en dat die zijn blijven 'hangen'.

Gr ;)

Eric Kubbe

Er zijn geen signalen verstoord, want met de originele tellerbak erin werkt alles weer als vanouds. Ik denk dat ik het nog een keer ga proberen, maar dan wel met een originele tellerbak van een R uit 98 en de accuklem los.
Eerst maar even zoeken naar zo'n tellerbak want die zijn schaars vermoed ik.