Dubbele uitlaat: welke en geluid?

Gestart door tin_vervo, 26-02-2003 22:34:31

Vorige topic - Volgende topic

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

)()()sT

Ja het blijft toch een gevoelig punt Misha, ik snap het ook niet... vooral omdat een dubbele AWD uitlaat zo ontzettend stil is.
Een JT-geval zou echter onder mijn V70 nóg erger geweest zijn.

Misha

Citaat van: )()()sT op 19-03-2010 19:39:19
Ja het blijft toch een gevoelig punt Misha, ik snap het ook niet... vooral omdat een dubbele AWD uitlaat zo ontzettend stil is.
;D

Nee, bedoel eigenlijk het taaltechnische deel..
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Eric

Dank voor de tips! En Joost schat dat aardig in bij mij. ;D
Als inderdaad de dempers scheef of niet symetrisch hangen mogen ze ze er zo weer onderweg halen.
En het geluid mag niet meer worden.
Ik heb de namen opgeschreven van Freeflow en Lowsound en zal morgen eens ff navragen.

Citaat van: E.Asbroek op 19-03-2010 19:49:14
Citaat van: Misha op 19-03-2010 19:47:08
;D

Ach daar is dit topic niet voor... We zijn toch allemaal blij dat we niet meer op school zitten dus wat maakt het uit..
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

)()()sT

Citaat van: Misha op 19-03-2010 19:47:08
;D

idd

*de Limburgers heten u welkom!!*

;D

Beetje RVS-uitlatenjoker heeft die dingen in zijn assortiment. Heb je een website van waar je morgen heen gaat?

)()()sT

Eric

Citaat van: )()()sT op 21-03-2010 00:02:15
En, en, EN? Gelukt?

Yep! Gelukt... Ben nog niet helemaal tevreden maar dat heeft met het spuitwerk te maken waar ik morgen even mee terug ga.
De pijperij is net als bij jou. Aftakken en naar de andere kant toe met wat bochtenwerk.
Ziet er goed uit en ik heb geen extra geluid! En nee.... ik heb nog geen foto gemaakt
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

wepster

Citaat van: E.Asbroek op 21-03-2010 18:09:49
Citaat van: )()()sT op 21-03-2010 00:02:15
En, en, EN? Gelukt?

Yep! Gelukt... Ben nog niet helemaal tevreden maar dat heeft met het spuitwerk te maken waar ik morgen even mee terug ga.
De pijperij is net als bij jou. Aftakken en naar de andere kant toe met wat bochtenwerk.
Ziet er goed uit en ik heb geen extra geluid! En nee.... ik heb nog geen foto gemaakt

dan nu vlug naar buiten nu het nog licht is en snel wa fotokes schieten zodat wij ook mee kunnen genieten ;D

)()()sT

Wat voor dempers zitten er nu onder?
Mooi hoor dat het gelukt is ;)

Eric

Citaat van: )()()sT op 21-03-2010 19:21:02
Wat voor dempers zitten er nu onder?
Mooi hoor dat het gelukt is ;)

Nou... euh.... alleen mijn eigen eigenlijk. Hij kon zich niet voorstellen dat er veel extra geluid zou komen. En omdat ze wel dempers op voorraad hadden maar eigenlijk niets wat mooi paste hebben we eerst gewoon alleen afgetakt en een losse pijp er tussen met de afspraak dat als het irritant werd we het gingen aanpassen.
Tja en ik moet zeggen, geen extra geluid

Turbo-Geek

Wat is de opstelling nu dan ?  Snap er niks meer van ?
1 midden demper en geen einddempers ?
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

Eric

Citaat van: Turbo-Geek op 21-03-2010 19:49:35
Wat is de opstelling nu dan ?  Snap er niks meer van ?
1 midden demper en geen einddempers ?

Middendemper zit er nog gewoon. Das die grote pannekoek voor de achter as. Dan is er net na de as een aftakking gemaakt naar rechts. In dat nieuwe gedeelte zit dus geen demper. Links zit nog gewoon dat kleine dempertje net voor het sierstuk. Moet eerlijk zeggen dat het zo niet mijn eerste keus was. Maar alles hangt er nu netjes onder en het staat errug goed en daar ging me het eigenlijk het meest om.

Turbo-Geek

Ok, rechts dus een identiek sierstukje ?

Als jij je doel bereikt hebt (dubbel, geen herrie, en je het mooi vind staan) dan is het toch prima !
  The things you own end up Owning you !

Eric

Citaat van: Turbo-Geek op 21-03-2010 19:55:52
Ok, rechts dus een identiek sierstukje ?

Als jij je doel bereikt hebt (dubbel, geen herrie, en je het mooi vind staan) dan is het toch prima !

Ja psies! Het is meer voor het oog... Mocht ik er nog eens echt een snelle jongen van willen maken en de centen er voor heb dan komt er wel een compleet ander systeem. Nu inderdaad alleen zelfde sierstuk rechts en een AWD bumper met die randjes er in. Zal deze week wel ff een fototje plaatsen.

)()()sT

Verdomme, waarom had ik dan wel een berg meer geluid, en nu nog een klein beetje brom bij 2000 toeren  >:(
Ik denk dat mijn 3" downpipe eraan bijdraagt, en rvs levert ook wat meer geluid op volgens mij.
Verder is mijnes ook heel stil hoor...