Ingang creeren op Big Front voor Ipod

Gestart door 850Joris, 01-01-2004 12:04:05

Vorige topic - Volgende topic

modyf

Is it possible to use aux as tape but WITHOUT inserting a cassette in SC-805 ???
I see that in others radio is possible to give 2V signal to pin and cassette is unnecessery - is it possible in SC-805???
Enyone knows whats needs to be connected?

Aqualocos

weet niet of iemand deze al kent

http://link.marktplaats.nl/1000150315

timj

:eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_think:

wat is nu de eindconclusie hiervan kan iemand deze 22 pagina's ergens samenvatten hoe je dit voor elkaar krijgt.?

Dus : een Ingang creeren op Big Front voor Ipod....?

er zijn zoveel meningen door door elkaar lopen het zou wel handig zijn als hier ergens een aparte post voor komt..?!!??!!??? :eusa_think:

thuur

Citaat van: timj op 23-02-2012 13:54:11

wat is nu de eindconclusie hiervan kan iemand deze 22 pagina's ergens samenvatten hoe je dit voor elkaar krijgt.?

er zijn zoveel meningen door door elkaar lopen het zou wel handig zijn als hier ergens een aparte post voor komt..?!!??!!??? :eusa_think:

Heb je het topic uberhaupt wel doorgelezen? Er staan hie zo goed als alle mogelijkheden genoemd. Elk met voor- en nadelen.

Als je behoefte hebt aan een samenvatting: Voel je vrij deze te schrijven. Een forum wordt door haar leden gemaakt die iets zinnigs bijdragen. Dat gaat niet vanzelf.

Gr :eusa_eh:

Sbv

Conclusie,
Er zijn meerdere apparaten die je kunt gebruiken.

Ik heb zelf een Blitzsafe en die werkt prima
http://blitzsafe.com/catalog/volvo/vol-/-alp-dmx-v-2d/prod_92.html

Wel eerst even wat gaan lezen

markmol

Citaat van: timj op 23-02-2012 13:54:11

Het ligt echt aan wat je zelf wilt. Ga je voor niet teveel zelf doen dan kan je apparaten kopen die je kan aansluiten. Dit is wel een kostbare aangelegenheid. Wil je goedkoop en niets zelf aanpassen en maakt geluidskwaliteit niet zoveel uit dan ga je voor een cassette adapter (zo een met een jack plug eraan die je in de speler steekt) of een FM zender. Ga je voor wat knutselwerk (goedkoop en goed geluid) dan kan je de soldeeroptie gebruiken die ik in dit topic heb uitgelegd.

Ries van de Zilverschuit

Heb nu een jaar die soldeeroptie gebruikt, ging prima. Sinds kort een Yatour-'usb'-wisselaar. Is mooier en niet duur. Bestaat een review van hier.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

timj

;) ;D ok bedankt met jullie kan ik iets dan zijn het de :

Blitzsafe
Yatour
Dension
GROM box

Of je gaat zelf knutselen soldeeroptie.... :eusa_think:

grt
tim

R.Bijl

Iemand al ervaring met de adapters van motrade?
Lijkt eenvoudig aan te sluiten en niet duur....
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Ries van de Zilverschuit

Die van Motrade zijn volgens de site gemaakt door Yatour, Robin. Die heb ik er inhangen, naar aanleiding van een review-topic hier. Werkt allemaal wel, maar niet helemaal vlekkeloos. In Duitsland zit iemand die ze levert voor 50 euro. Zie ook het topic. Zelf denk ik dat die van GROM wel eens een beter alternatief kan zijn. Wel duurder, maar dan is wel de btw aftrekbaar voor je.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

sammie

Ik heb die van motrade. Werkt uitstekend. Rechtstreeks op hun site gekocht voor € 75.
Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.

Thys

Citaat van: Ries van de Zilverschuit op 10-12-2012 09:25:37
Die van Motrade zijn volgens de site gemaakt door Yatour, Robin. Die heb ik er inhangen, naar aanleiding van een review-topic hier. Werkt allemaal wel, maar niet helemaal vlekkeloos. In Duitsland zit iemand die ze levert voor 50 euro. Zie ook het topic. Zelf denk ik dat die van GROM wel eens een beter alternatief kan zijn. Wel duurder, maar dan is wel de btw aftrekbaar voor je.

Vanuit het buitenland kun je BTW vrij laten leveren :)

R.Bijl

heb de Grom IPD-3 van motrade binnengekregen,vanavond maar eens kijken of het allemaal wil werken...

R.Bijl

Citaat van: R.Bijl op 23-01-2013 15:55:03
heb de Grom IPD-3 van motrade binnengekregen,vanavond maar eens kijken of het allemaal wil werken...

Alles vorige week gemonteerd, plug en play en werken!
Ik heb de box op de schopplaat aan de bijrijderszijde gemonteerd en de stekker door de opening van het bovendek laten komen.

De werking is simpel en de feedback bij vragen aan motrade gingen snel en duidelijk. De bediening kan op de iphone of met de knoppen van de radio. Het geluid is zeer helder....

Al met al zeer tevreden over het product! Aanrader....

De site www.motrade.nl

RATFINK

Ik heb een paar weekjes geleden een MoTrade SD2 gekocht en het werkt prima.