Drenthe

Gestart door Jans Duiven, 07-12-2009 22:58:09

Vorige topic - Volgende topic

Jans Duiven

Citaat van: marcoenpaula op 28-02-2010 18:32:14
Allereerst big thank's voor Gerben Brouwer :eusa_clap:
Wat was alles super voor elkaar daar.....
En natuurlijk de opkomst,mooi zootje bij elkaar ;)
Was mijn eerste meeting,maar zeker niet de laatste!
En ook voor Hans,bedankt man!

Groet'n Marco

Graag gedaan dames en heren, maar volle lof voor Gerben Brouwer en familie voor onderdak, catering en gezellige ontvangst!

Ik vond het ook een zeer geslaagde meeting,

Hans (Er stonden wel héél veel Volvo's bij elkaar op de parking  :o )

nielsmaneschijn

't Was mooi!

henry classic v70

Citaat van: petrolhead op 28-02-2010 17:01:55
Samen met T5-R Jorn afgesproken bij de carpool plaats arnhem noord. Vervolgens naar het tankstation thv Heerde waar henry classic v70 aansloot. koffie gedronken en naar Rogat.
Daar aangekomen stond het gehele grote parkeerterrein eigenlijk al vol; wat een opkomst. En op kleur gerangschikt.

Binnen in de werkplaats stond de ambulance van Hans en de V50 demo met alle toeters en bellen voor onze hulpdiensten en politie als mede een in aanbouw zijnde oranje 242 voor de rally.

Weer met bekenden bijgepraat en ook een aantal onbekenden gesproken

Volvogarage Gerben Brouwer heeft ons zeer goed ontvangen met drankjes en hapjes; waar voor dank :eusa_clap: :eusa_clap: De luxste meeting die ik heb meegemaakt. :)

Hans bedankt voor het organiseren; het was echt perfect. :eusa_clap: :eusa_clap:

Hier sluit ik mij helemaal bij aan, super opkomst!
En het op kleur neerzetten... weer de enige Sandstone ;D

O ja, ben erg benieuwd naar de foto's die gemaakt zijn, ook die van de plaatselijke krant....
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

killerbee

Zo ook weer thuis en de warme hap achter de kiezen.
Hans nogmaals dank voor het organiseren.
Fam. Brouwer dank voor het onderdak en het genotene  :eusa_clap: :eusa_clap:

Jans Duiven

Citaat van: henry classic v70 op 28-02-2010 18:59:30
Samen met T5-R Jorn afgesproken bij de carpool plaats arnhem noord. Vervolgens naar het tankstation thv Heerde waar henry classic v70 aansloot. koffie gedronken en naar Rogat.
Daar aangekomen stond het gehele grote parkeerterrein eigenlijk al vol; wat een opkomst. En op kleur gerangschikt.

Binnen in de werkplaats stond de ambulance van Hans en de V50 demo met alle toeters en bellen voor onze hulpdiensten en politie als mede een in aanbouw zijnde oranje 242 voor de rally.

Volvogarage Gerben Brouwer heeft ons zeer goed ontvangen met drankjes en hapjes; waar voor dank :eusa_clap: :eusa_clap: De luxste meeting die ik heb meegemaakt. :)

Hans bedankt voor het organiseren; het was echt perfect. :eusa_clap: :eusa_clap:

O ja, ben erg benieuwd naar de foto's die gemaakt zijn, ook die van de plaatselijke krant....

Waarschijnlijk staan die de komende week ook op de online versie van de meppeler courant.
Ik houd het wel in de gaten.

En met de Sandstone blijf je toch lekker exclusief  ;D
Hans

reneetje

Citaat van: Timmehh op 28-02-2010 18:17:32
Citaat van: reneetje op 28-02-2010 15:37:11
Citaat van: -D©©©L- op 28-02-2010 14:27:48
Was gezellig. Veel auto's, veel regen & goede koffie. 

Kom ik eens kijken naar zijn levenswerk, is ie om 2 uur al weer weg...... :eusa_shifty:

Hoe dan ook , goed en leuk georganiseerd, Hans :eusa_clap: :eusa_clap:

Brouwer heeft zijn zaakjes goed voor elkaar , incl. de catering  :eusa_clap: :eusa_angel:

Dank voor je lof, maar Hans is degene die het georganiseerd heeft ;D
Wat een opkomst zeg  :eusa_clap:

Super geslaagd dagje!

;) :D ;D
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

T-5R Jorn

Citaat van: henry classic v70 op 28-02-2010 18:59:30

mee eens. De organisatie was super! ondanks het weer was er toch een goede opkomst, was weer erg gezellig! Bedankt Hans en Fam. Brouwer :eusa_clap: :eusa_clap:

MY RIDE 855 DOP T-5R

volvo 850 20v

Zeker leukom als dat mooi's bij elkaar tezien.
hier een aantal foto's:

voor de lief hebbers meer. maar niet super ;D

Cesar

Ontzettend goeie opkomst  ;D

Goed geregeld Hans  8)! Familie Brouwer bedankt voor de super ontvangst  :eusa_clap:

Ben benieuwd naar de foto's  :eusa_whistle:

marcoenpaula

Citaat van: Timmehh op 28-02-2010 18:47:57
Citaat van: Hans Duiven op 28-02-2010 18:46:15

Graag gedaan dames en heren, maar volle lof voor Gerben Brouwer en familie voor onderdak, catering en gezellige ontvangst!

Ik vond het ook een zeer geslaagde meeting,

Hans

Amen  :eusa_clap:

En nu maar wachten op de foto´s!!!!

dop

cy

saffron

roffels allll the way :eusa_clap:

gewoon peter

Wat hier nog aan toe te voegen. Alle superlatieven zijn al gebruikt. Blijft alleen maar herhaling over, maar terecht. Hans, nogmaals schitterend georganiseerd en fam Brouwer nogmaals bedankt voor alle versnaperingen, want het was niet niks, koffie, alle soorten fris, cake later gevolgd door worst, kaas en waarschijnlijk nog een boel maar dat heb ik gemist en als klap op de vuurpijl een heerlijk biertje. Dit vraagt echt om meer, had er toch niet aan moeten denken een meeting op een of andere open parkeerplaats. groet allen van irma en peter

face.flava

Mijn complimenten! De sfeer was erg goed, de roffels waren mooi. Ik heb kennis gemaakt met een aantal nieuwe mensen en gezellig over auto's gesproken. De catering en de locatie waren perfect! Het was interessant om wat meer te horen over de techniek rondom signalering (en verblindend helder zeg). Leuk om een ambulance eens van binnen te hebben gezien, maar hopelijk hoef ik er zelf nooit in te liggen.
De C zag er verrassend sportief uit met de pegs, thx voor jullie hulp jongens!

Jans Duiven

Citaat van: face.flava op 28-02-2010 20:28:51
Mijn complimenten! De sfeer was erg goed, de roffels waren mooi. Ik heb kennis gemaakt met een aantal nieuwe mensen en gezellig over auto's gesproken. De catering en de locatie waren perfect! Het was interessant om wat meer te horen over de techniek rondom signalering (en verblindend helder zeg). Leuk om een ambulance eens van binnen te hebben gezien, maar hopelijk hoef ik er zelf nooit in te liggen.
De C zag er verassend sportief uit met de pegs, thx voor jullie hulp jongens!

Graag gedaank Karl,
't Was ook verbazend gezellig vanmiddag in Rogat. Goede sfeer en prima catering.

De naafdoppen mag je wel houden. Daar doe ik niets mee namelijk.

Hans

face.flava

Citaat van: Hans Duiven op 28-02-2010 20:31:15
Citaat van: face.flava op 28-02-2010 20:28:51
De C zag er verassend sportief uit met de pegs, thx voor jullie hulp jongens!

Graag gedaank Karl,
't Was ook verbazend gezellig vanmiddag in Rogat. Goede sfeer en prima catering.

De naafdoppen mag je wel houden. Daar doe ik niets mee namelijk.

Hans

;) thx!!

san

Een geweldige opkomst en een zeer goed georganiseerde meeting,daarvoor dank,heb helaas niet de tijd gehad om iedereen te leren kennen van de club en het forum.Volgende keer beter.

De laatste 2 heeft mijn zoontje gemaakt  ;D