autorima

Gestart door jaap, 10-11-2002 19:28:27

Vorige topic - Volgende topic

jaap

die ook een website ???
gr jaap
Rijden in een V70R is zo mooi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jaap

:)
Thanks ludo!

Walter

Zijn jullie er wel eens geweest?

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Roy V70R

Ik ben er weleens geweest, wat wil je weten dan ???
850 GLT - 855 T5 - V70R

jaap

:)
Nee ik ben er nog nooit geweest. Maar ik lees er hier redelijk veel over. En daardoor was mijn nieuwschierigheid gewekt.
Dus effe kijken via de website, dat scheelt weer een tank.
gr jaap

volvoTon

Ik ben er wel al diverse keren geweest
De keus aan onderdelen is geweldig,ook voor andere volvo s als onze 850
De prijzen zijn mijn inziens betaalbaar en je wordt er vriendelijk behandeld :)
NEE ik heb geen aandelen bij RIMA

volvo Ton

Walter

Ben er zelf wel geweest, was gewoon benieuwd wat jullie ervan vinden, Ze hebben genoeg... Mega loods, en buiten ook nog een stapel auto's. Heb wel eens geholpen met demontage van een achterbumper, auto lag twee hoog... Ook hebben ze een foto boekje met klappers die ze hebben gehad. Word je stil van...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Erik_M.

CiteerZijn jullie er wel eens geweest?

Ook ik ben er een paar keer geweest. Een keer heb ik er een auto gekocht. Geen 850 maar een 244 GLT van 1988, een hele mooie en goede auto waarin ik veel probleemloze kilometers gereden heb.

Voor de 850 heb ik er onderdelen gehaald; infocenter, electrische ramen achter met bedieningspanelen etc. en diverse kunststof interieurdelen die bij mijn auto kapot waren zoals de middenconsole en de panelen L+R naast de achterklep.

Ze hebben inderdaad enorm veel onderdelen liggen binnen en   buiten, de bediening is vriendelijk en de koffie smaakt goed.

M.vr.groet
Erik M.

Joris_Scholte

Is inderdaad een prettige zaak. Goed bereikbaar, veel onderdelen op voorraad, goede service.

micha

Dat valt allemaal wel mee, die goeie service. Ik heb er een set titan's vandaan. Door de telefoon werd me tot twee maal toe vertelt dat er bijna NIEUWE banden omheen zaten. Kom ik daar (ruim 100 km gereden) : 1 lekke band, 1 goeie band en twee banden met een mm of 3,5 profiel. En de velgen waren ook niet echt in goede staat. En denk maar niet dat ze wat van de prijs afdoen. Alleen voor die lekke band dan. Ik had echt zin om die eikel voor zijn bek te stompen, me eerst 100 km laten rijden, en dan zeggen, ja maar anders verkopen we ze morgen wel. Zeg dan gewoon in wat voor staat de spullen verkeren.

Joris_Scholte

Ja, dat soort ervaringen heb ik niet met deze zaak. Is inderdaad erg vervelend. Ik heb bij Autorima het interieur van mijn 850 vernieuwd en mijn boventallige Argos-velgen gedumpt.

micha

Wat was je kwijt voor je interieur?

Joris_Scholte

CiteerWat was je kwijt voor je interieur?

Toendertijd hfl 750.-. Bestond uit twee voorstoelen, achterbankzitting, -leuning en -zijstukken en vlakken voor in de portieren (4x). Ik ging van volledig stoffen naar stof met lederen interieur.

micha

Nu vragen ze voor een zwart leder interieur EURO 600,-
Dus dat heb je goed gedaan. (ook bij andere bedrijven vragen ze minimaal het zelfde, en dan weet ik nog niet eens of de deurpanelen er bij zaten)

Joris_Scholte

Vond het zelf ook wel een nette prijs. Ook de staat van de spullen was erg goed; alleen één deurpaneel was gebogen. Maar met vastzetten merk je daar niks van.
Het lijkt trouwens wel of alles duurder wordt met de o zo fijne euro. (Op het risico dat ik weer van onderwerp ga veranderen) Heb je laatst wel eens de benzineprijzen omgerekend. Wordt je echt niet vrolijk van >:(