van v70 naar 850 T5R CY, Cas is terug!

Gestart door cas, 20-12-2009 15:25:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

heutink

Citaat van: EdenAli op 20-12-2009 18:16:24
Weet je nog een schuur waar er 1tje in staat voor die prijs?
8)
of een schuur waar er nog 2 staan..........gefeliciteerd
:eusa_dance:
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

cas

Citaat van: heutink op 20-12-2009 18:32:22
Citaat van: EdenAli op 20-12-2009 18:16:24
Weet je nog een schuur waar er 1tje in staat voor die prijs?
8)
of een schuur waar er nog 2 staan..........gefeliciteerd
:eusa_dance:

in die schuur was ruimte om een heel vrachtschip te verstoppen. ding was 100 meter lang! durfde niet te vragen wat er verder nog stond, het was wat donker, en ik was allang blij dat mijn gele machine daar zo mooi geel stond te zijn in het begin.

heb hem overigens ook gewoon Blind gekocht !  ik zag hem zo nu en dan wel eens in de straat staan. maar nooit echt veel op gelet. daarna wat gemaild met die jongen in buitenland via een vriend van hem die ik dan weer kende.

heb hem betaald, en toen pas gaan kijken en meteen meegenomen. leuke rit, 250 km naar huis. toen ik thuis aankwam na 3 uur (file) had ik zoiets van.

het had best langer mogen duren, hij rijdt zo lekker.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

axelvr

Mooie bak , voor weinig!

maarreuuh , invalide kaart? echt gebruik of gewoon handig?

;D

cas


[/quote]
Citaat van: axelvr op 20-12-2009 20:27:14
Mooie bak , voor weinig!

maarreuuh , invalide kaart? echt gebruik of gewoon handig?

;D

Verrekte handig die dingen :-)  heb mezelf nogal in puin gereden in 2002. en nou is mijn actieradius met de benenwagen nogal beperkt.  knie was verbrijzeld samen met een hoop andere delen van mij lichaam.

goed gezien overigens!

invalide noem ik mezelf niet. eerder, minder valide.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

fearless

Mooie auto, helemaal voor dat geld.  ;D  Veel plezier er mee.

axelvr

#20
Citaat van: cas op 20-12-2009 22:23:08

Citaat van: axelvr op 20-12-2009 20:27:14
Mooie bak , voor weinig!

maarreuuh , invalide kaart? echt gebruik of gewoon handig?

;D

Verrekte handig die dingen :-)  heb mezelf nogal in puin gereden in 2002. en nou is mijn actieradius met de benenwagen nogal beperkt.  knie was verbrijzeld samen met een hoop andere delen van mij lichaam.

goed gezien overigens!

invalide noem ik mezelf niet. eerder, minder valide.

vandaar , vervelend voor je...

Je ziet vaak genoeg dat mensen er misbruik van maken , laatst nog een Maseratie QauttroPorte gezien in wassenaar die dubbel stond geparkeerd op 2 invalide plaatsen met een invalidekaart...

Thys

Welkom terug! Zat me laatst nog af te vragen waar je gebleven was, nu weten we het :D

Mooie aanwinst heb je, en tegen zo'n prijs nog wel een keer de moeite om er voor een paar duizen euro aan te verspijkeren.

KUKO (Rob)

Hoi Cas nog steeds in de inboedels? Veel plezier met de gele.

henry classic v70

Welcome back Cas!
Daar heb je een goeie koop aan gedaan en voor weinig natuurlijk :eusa_whistle:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

cas

ja ? is het echt zon goede koop? waarom zie ik dan op MP zo nu en dan een t5r voorbij komen voor 3 tot 4000 euro? niet in CY dan, maar groen zwart bijv.

heb hem een soort van voor de handel gekocht ook, dat is en blijft mijn werk. maar zoals Kuko 9rob) al zegt is het meer inboedels wat ik doe. 

wil er toch wel een tijd ( jaartje of paar) zelf in rijden en wat aan verspijkeren.

Mijn handjes jeuken, wil iig eind januari beginnen met de slangetjes allemaal te gaan vervangen, het onder de kap wat netter te maken. de v70 lichten plaatsen, en twijfel nog over de grill en achterspoiler.

waarom? omdat ik niet te veel geld erin wil pompen, want de meerwaarde zal nou niet enorm toenemen voor als ik hem over een jaar verkoop.

hou hem wel lekker op benzine! gas is nogal prijzig om in te bouwen. zeker als hij niet zo lang blijft. ( misschien wordt de verslaving groot genoeg dat hij toch wel blijft hoor).

en tja, op benzine...... het is wat duur rijden, maar dat is volvo toch wel. daily drive is het niet, meer voor lange afstanden of een stukje snel rijden :-)

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

cas

HA! heb een bijpassende trui gehad voor in de volvo van meisje voor kerst! heb de foto bij de 1e post gedaan :-)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

hathü

Kleurt ook mooi bij het uithangbord van de chinees. 8)

bassie81

is het dan die wagen die regelmatig in de Archipel stond (en nu dus weer staat...)?

Mooie bak man! mooie prijs ook!

Als ie voor de handel is, zou ik hem lekker origineel houden en alleen opknapdingen eraan doen. Daar haal je echt de maximale opbrengst mee.

Veel plezier ervan en ik zie je vast wel een keertje rijden....

PS is het nog wat geworden met die gele mountainbike vorig jaar???

cas

Citaat van: bassie81 op 22-12-2009 09:32:35
is het dan die wagen die regelmatig in de Archipel stond (en nu dus weer staat...)?

Mooie bak man! mooie prijs ook!

Als ie voor de handel is, zou ik hem lekker origineel houden en alleen opknapdingen eraan doen. Daar haal je echt de maximale opbrengst mee.

Veel plezier ervan en ik zie je vast wel een keertje rijden....

PS is het nog wat geworden met die gele mountainbike vorig jaar???


jep ! die uit de archipel klopt :-)  staat nu in zeeheldenkwartier mooi te zijn.  op google earth 3d zie je hem nog in de borneostraat staan.

je fiets heeft een nieuwe eigenaar gevonden ;-)

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

bassie81

mooizo, daar was het om te doen!

Hoe is het met de winkel?