Vulva89 stelt zich voor.

Gestart door Vulva89, 20-12-2009 22:20:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vulva89

Hoi, ik ben Don, 20 jarige student en woonachtend in Noord Holland en ik zit hier al een tijdje mee te lezen maar sinds gister heb ik dan ook een T5 in bezit. :)







Al lekker mee gespeeld in de sneeuw, maar kan niet wachten om lekker zonder sneeuw te trappen. :P

Plannen

-Chippen
-3" pijp
-R Velgen

francois

welkom


veeeeeeeeeeeeel roffel km   :eusa_clap:

Vulva89


-D©©©L-

Welkom hier. En die nickname... niks mis met een 20 jarige vulva.

arjen850

welkom hier Don..

Aha,het moet hard gaan? ;) maak er geen doodskist van..Veel fijne en veilige roffel kilometers..

gr arjen :D

hathü

Welkom, gaaf dat voorstellen, zo van: ik ben student, rij in een dikke Volvo. Veel rijplezier ermee.

Vulva89

Bedankt voor de reacties. :)

Een doodskist zal het niet worden, maar optrekken is gewoon leuk. Topsnelheid zit me wel gescheten. :)


Tim H uit E

welkom welkom

veel plezier met je roffel

FGG

Welkom op 't Forum.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Vulva89


henry classic v70

Welkom Don, denk je wel aan je "punten-rijbewijs", optrekken is natuurlijk heerlijk in zo'n kanon maar je rijdt dan ook heel snel veel te hard...........
Zoals je al aangeeft, R-velgen (17") zouden 'm mooi staan, veel plezier
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Vulva89

Thanks voor je reactie.

Tjah, nu zit 'ie ook al rap op de 160. ;) En ik kan mezelf prima beheersen dus komt wel goed. :)

Zit trouwens te denken aan 18" R velgen. mja, dan moet er ook een schroefset komen, dus kijk nog wel even.

Thijssie!

Citaat van: Vulva89 op 21-12-2009 11:24:22
Thanks voor je reactie.

Tjah, nu zit 'ie ook al rap op de 160. ;) En ik kan mezelf prima beheersen dus komt wel goed. :)

Zit trouwens te denken aan 18" R velgen. mja, dan moet er ook een schroefset komen, dus kijk nog wel even.

Dat stond niet in het ''plannen'' lijstje :angel: Owja de alter 2 achterlichten zullen hem ook niet misstaan...

Turbo-Geek

Zonder belerend over te komen heb ik wel een tip voor je.

Tip: voordat je begint met 18" velgen en andere zaken zou ik eerst 'STAGE 0' voor elkaar boksen zoals men dat noemt.
In het kort alle puntjes op de 'i' zetten op technische zaken die weleens een heel duur grapje kunnen worden.
Denk hierbij aan de carterontluchting, de ontsteking, vacuum slangen vervangen, etc.
Je vind hier genoeg info over op het forum.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Vulva89

@ Thijssie: Klopt, stond er nog niet bij. :P Mja, zo blijf je bezig he? :P

Enne, Alter 2 achterlichten? :P  :angel:

@ Turbo-Geek: Ja, daar heb ik wel rekening mee gehouden idd, ik laat hem volgende week even goed nakijken bij de Volvo dealer hier in de buurt.

Bedankt voor tip anyway!! :)