Vulva89 stelt zich voor.

Gestart door Vulva89, 20-12-2009 22:20:44

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

Wederom een tip: Een volvo dealer zal doorgaans niet alle vacuum slangen secuur nakijken bijvoorbeeld, ze zullen een overigens goede standaard controle doen (lees APK achtig) maar daarbij komen typische T5 zaken niet altijd aan het licht.
Het is beter ditzelf secuur te doen en gewoon zaken zoals die slangen preventief te vervangen (of ze nou goed zijn of niet), lekkages en scheurtjes ga je niet snel vinden namelijk zo met het blote oog. Dit vervangen met Siliconen slangen is een simpele en niet echt kostbare ingreep en daar zal je lang plezier van hebben.
Hetzelfde geld voor de carteronluchting, die gaat de dealer er echt niet afhalen voor controle en zal je dus specifiek moeten verzoeken en dan zal het een dure grap worden bij de dealer (verwijderen kost snel zo'n 2 a 3 uur).
Wederom door dit zelf te doen (en je onderdelen bij Volvo te kopen) kan je het kostbaar houden en vooral GOED doen.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

Vulva89

Oké, weer wat geleerd. :)

Alleen ben ik zelf niet van plan om er aan te gaan sleutelen, misschien eens een goed adresje opzoeken in Noord-Holland.

Turbo-Geek

Citaat van: Vulva89 op 21-12-2009 13:38:36
Oké, weer wat geleerd. :)

Alleen ben ik zelf niet van plan om er aan te gaan sleutelen, misschien eens een goed adresje opzoeken in Noord-Holland.

Tenzij je als student redelijk wat centen hebt zou ik toch overwegen om dingen zelf te gaan doen .....
  The things you own end up Owning you !

Vulva89

Haha, ja dat dan weer wel. ;) ik heb gelukkig niet 2 linkerhanden, maar hij is altijd door de Volvo dealer onderhouden geweest, vandaar...

Net even wat foto's geschoten.

Met op de achtergrond m'n oude Opel.  Die heeft m'n buurjongen gekocht.

Hij is wel erg vies op de foto's, maar hij heeft echt helemaal geen krassen of roest ofzo. Binnenkant is helemaal als nieuw.  Moet alleen even wachten tot het kwik boven het vriespunt komt, dan zal ik hem eens goed wassen en van de zomer krijgt hij een polijstbeurt.  :evil:

marcoenpaula

Heej Vulva.....(what's in a name) ;)

Welkom man en veel plezier met je auto!
Ziet er gelikt uit :)

Groet'n

Vulva89

Thanks!! :)

Nog even crea-bea geweest...  :eusa_dance:

Heeft iemand trouwens een goede webshop waar ik Silicone IC buizen kan bestellen?

Piere

Welkom op't forum Vulva (of moeten we je de naam geven van de persoon op je avatar?) ;D

Mooie auto, vooral binnenin ziet hy er inderdaad zo goed als nieuw uit.
Je zult er ongetwijfeld veel plezier mee beleven ;)

Succes ermee!
Piere

Edit: dat houten stuur, wat ben je daarmee van plan?  :eusa_shifty:
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Vulva89

Met dat houten stuur ben ik van plan om hem flink in de bochten te hoeken!  :evil:

Hehe, zonder dollen, stuur blijft in deze Volvo.  ;D

Bedankt voor je reactie! :)

Thijssie!

Citaat van: Vulva89 op 22-12-2009 09:36:29

Heeft iemand trouwens een goede webshop waar ik Silicone IC buizen kan bestellen?

SKG-carstyling heeft die dingen wel liggen dacht ik...

walter leever

Mooie bak man,en dat voor een student :eusa_think:

Je kunt ook meteen een rip kit bestellen bij marc,zitten alle buizen bij. ;)

gr,walter

nickk.

Setje siliconen zou ik lekker op ebay halen, rond de 160 euro.

Vulva89

@ Walter Leever: Dankje! :) Maare, Rip Kit? :P Marc? :P More info please? Haha!

@ Nickk: Tjah, E-bay... Ik heb er echt nog nooit iets besteld, misschien toch eens handig, staan soms ook big brake kitjes te koop voor relatief weinig geld.

nickk.

Citaat van: Vulva89 op 23-12-2009 01:19:50
@ Walter Leever: Dankje! :) Maare, Rip Kit? :P Marc? :P More info please? Haha!

@ Nickk: Tjah, E-bay... Ik heb er echt nog nooit iets besteld, misschien toch eens handig, staan soms ook big brake kitjes te koop voor relatief weinig geld.

Ebay is goud. Big brake zou ik mee opletten, in ieder geval met K-sport of aanverwante artikelen.

verburgh

dit is mijn rip kit van IPD,kom bij marc vandaan http://www.europeantuning.nl/shop_nl.htm

rifwachter

Welkom, veel plezier met je 850.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo