Vulva89 stelt zich voor.

Gestart door Vulva89, 20-12-2009 22:20:44

Vorige topic - Volgende topic

Vulva89

Wiellager kost bij Estate Service in Obdam 80 euro ex. btw dus dat valt nog wel mee, maar dan is het nog de vraag of ik het zelf kan doen...

)()()sT

Da's niet duur... ik meen me te herinneren dat die krengen veel duurder waren?

mehn

Citaat van: Vulva89 op 11-03-2010 16:14:25
Wiellager kost bij Estate Service in Obdam 80 euro ex. btw dus dat valt nog wel mee, maar dan is het nog de vraag of ik het zelf kan doen...

Let je er wel op dat je de juiste koopt? Grote kans dat ze je voor een '93-er een 4 gaats willen verkopen.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Vulva89

Ze vroegen er idd om en ze hadden nog een 5 gaats liggen. (Nieuw natuurlijk)

Bij Cartal was het 198 euro voor het lager incl. het "huis" ofzo. (?)

Heb hem nu bij Estate Service besteld en morgen haal ik hem op. Hoop dat het zelf te doen is... :eusa_silenced:

Vulva89

Het was zelfs 80 eu incl. BTW! :D

Vanavond aan de gang, hoop dat het lukt! :P

Vulva89

Zo, vervangen. weer wat geleerd. Klusje van niks. :P

Vulva89

En de spectaculaire foto's natuurlijk...  :P

Vulva89

)()()sT

Turbo-Geek

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

)()()sT

Vulva89

Ja, is vrij snel maar er moet toch een keer een S60 R komen. Nu dus even iets met lagere maandlasten zodat we weer kunnen sparen. :)

Vraagprijs is wel goed zo met de km-stand denk?

mafvanvolvo

Dat word dus fietsen,geen wegenbelasting,spaart dus veel geld uit en zelf trappen zal niet meevallen voor een ARME student,

P.S.In Nederland leven absoluut geen arme studenten.Ze gaan 3 keer per jaar op vakantie en zeggen
altijd dat ze geen geld hebben en denken dan,mensen zullen nu wel medelijden met ons hebben.
Ik zeg dat zal nooit gebeuren.

Groeten en ga maar lekker fietsen,ook goed voor de conditie.

Vulva ik groet je.Ted.

UserID6342

Citaat van: mafvanvolvo op 04-04-2010 00:35:42
+ 1

Vulva89

Citaat van: mafvanvolvo op 04-04-2010 00:35:42
Dat word dus fietsen,geen wegenbelasting,spaart dus veel geld uit en zelf trappen zal niet meevallen voor een ARME student,

P.S.In Nederland leven absoluut geen arme studenten.Ze gaan 3 keer per jaar op vakantie en zeggen
altijd dat ze geen geld hebben en denken dan,mensen zullen nu wel medelijden met ons hebben.
Ik zeg dat zal nooit gebeuren.

Vulva ik groet je.Ted.

HAHAHAHAHA!
Wat een ontzettende droeftoeter ben jij! Je post is totaal niet relevant. Zie je dat zelf echt niet in?
Ten eerste spreek je jezelf NOGAL tegen, ten tweede loop je te generaliseren.
Ik neem aan dat je op mij doelt. Nou, ik beweeg genoeg, dus m'n conditie zit wel snor.
Daarnaast heb je mij nog NOOIT horen zeggen of zien typen dat ik een arme student ben terwijl ik 3 keer per jaar op vakantie ga.
Ik vraag ook totaal niet om medelijden, zou ook niet weten waarom ik dit nodig zou hebben.

Eigenlijk vind ik het alleen maar leuk, dat jij jezelf gigantisch onderuit haalt met je niets zeggende post.

Als ik Jan-Jaap van der Wal zou heten, zou ik zeggen: "Je doet niet meer mee."

En als je die niet snapt, moet je even op de volgende link klikken. :)

http://www.youtube.com/watch?v=DKPMraauI3w

Gr,