Vulva89 stelt zich voor.

Gestart door Vulva89, 20-12-2009 22:20:44

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

Citaat van: Hans Duiven op 06-01-2010 11:11:22
Citaat van: sjors855 op 24-12-2009 22:48:15
Vind je naam wel bijzonder,

Klik

Sjors

Ja, precies.

Volgens mij is er recent nog wat gemekker geweest over het taalgebruik alhier door een moderator. Maar dan vervolgens wel een dergelijke nick accepteren.... :eusa_think:   :eusa_snooty:

Hans

Eens. Waar leg je de grens.

Anus16 ?
Clitoris2.0 ?
schaamlip19 ?
zaadleider25 ?
Tepel21 ?

Kan en mag dus allemaal kennelijk.

thuur

Hans,

Moderators zijn vooral uitvoerend bezig. Het ligt er maar net aan wie of hoeveel mensen vallen over bepaald taalgebruik.

Vergeet niet dat er heel veel snotapen met pappa zitten mee te kijken op het forum.

Gr 8)

Piere

Citaat van: thuur op 06-01-2010 11:18:35
Hans,

Moderators zijn vooral uitvoerend bezig. Het ligt er maar net aan wie of hoeveel mensen vallen over bepaald taalgebruik.

Vergeet niet dat er heel veel snotapen met pappa zitten mee te kijken op het forum.

Gr 8)

En dat er een hele hoop 18-19-20-jarigen zich hier ook aanmelden  >:(
:eusa_whistle: :P

Vulva kun je nog accepteren als een misspelling van Volvo hè, voor het geval je kleine er ooit naar vraagt indien die meeleest :)
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Turbo-Geek

Citaat van: thuur op 06-01-2010 11:18:35

Dat is in mijn ogen NIET de taak van een moderator maar die van de ouders !
Maar zo'n vaart zal het niet lopen want als je mee kijkt naar Nickelodeon/Jettix en de moderne cartoons en het taalgebruik dan kom je erachter dat kinderen vandaag de dag meer horen/lezen/weten dan jij mischien denkt.  :eusa_whistle:
Ik schrik er af en toe van, die zogenaamde kinderzenders.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

thuur

Jullie hebben echt geen idee wat wij soms aan (laat ik het maar overdreven netjes brengen) 18+ materiaal weghalen..

Gr :eusa_shifty:

mehn

Citaat van: thuur op 06-01-2010 11:50:10
Jullie hebben echt geen idee wat wij soms aan (laat ik het maar overdreven netjes brengen) 18+ materiaal weghalen..

Gr :eusa_shifty:

Vaak zelfs gepost door forummers die via de "meld dit bericht aan de moderator" link wel over andermans bijdragen wat te mekkeren hebben...

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Ran-DiZzle

Citaat van: Vulva89 op 06-01-2010 08:33:41
Godmiljaaaar!

en deze kabouter is ook gelijk een perfect voorbeeld wat betreft de filmpjes die op tv komen;)

Vulva89

@ Hans Duiven: No hard feelings, maar waar maak je je druk om zeg?

@ D©©©L: Lees bovenstaande

@ Thuur: Ach, als dit echt niet kan, dan mag het best aangepast worden hoor, maar er zijn ergerde dingen zoals je zelf al aangeeft.

@ Piere: Dus? Ik mag wel 20 zijn, ik reageer ten minste niet net zo kansloos zoals jij dat doet. Als jij het er niet mee eens bent dat er 20-jarige op dit forum komen voor wat gezellig tijdverdrijf en handige informatie te delen, is dat toch echt jouw probleem.

@ Turbo-Geek: IDD! :P

@ Ran-dizzle: Kabouter Wesley is een held, moge dat duidelijk zijn. :P

Raam is btw niet bevroren nee, zo stom ben ik nou ook weer niet. :P

Ran-DiZzle

Citaat van: Vulva89 op 06-01-2010 17:02:20

@ Piere: Dus? Ik mag wel 20 zijn, ik reageer ten minste niet net zo kansloos zoals jij dat doet. Als jij het er niet mee eens bent dat er 20-jarige op dit forum komen voor wat gezellig tijdverdrijf en handige informatie te delen, is dat toch echt jouw probleem.

i agree, ben zelf ook net de 20 gepasseerd...

Piere

Citaat van: Vulva89 op 06-01-2010 17:02:20

Citaat van: Ran-DiZzle op 06-01-2010 17:15:58

i agree, ben zelf ook net de 20 gepasseerd...

Nee, nee, nee
Het was 100% ironisch bedoeld, zeker niet serieus, zou ook maar onredelijk en onterecht zijn
Ik ben zelf maar 19 :)

Het was zeker niet als aanval bedoeld, het is pure zever :)

Daarom ook die smiley's erby hè ;)

Ik geef je trouwens volledig gelijk in wat je zegt, gezellig tijdsverdrijf (vooral tijdens deze barre studieperiode :( ) en informatie delen
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Vulva89

Oké, dan heb ik niets gezegd. :)

Vulva89

Fototoestel had er niet zo'n zin in en in nabewerking ben ik ook geen held, maar ik wil ze toch even delen. :)

-D©©©L-

Gaaf stuurtje is het toch ook he.  8) Wat zit daar op de drempel voor de bestuurderstoel geschroefd ?

elianmars

Citaat van: -D©©©L- op 20-01-2010 00:30:00Wat zit daar op de drempel voor de bestuurderstoel geschroefd ?

Lifehammer  ;)

-D©©©L-

Citaat van: elianmars op 20-01-2010 00:32:30
Citaat van: -D©©©L- op 20-01-2010 00:30:00Wat zit daar op de drempel voor de bestuurderstoel geschroefd ?

Lifehammer  ;)

Daar kan je toch helemaal niet bij als de wagen op z'n dak ligt ?