850 T5r CY frontgrill varianten gezocht

Gestart door cas, 20-12-2009 22:54:33

Vorige topic - Volgende topic

cas

ik heb heeeeeel veel topics bekeken, en kom een hoop tegen, en natuurlijk de xc grille... blokjes. zou het door de blokkendoos van vroeger komen?

Ik zoek fotos afbeeldingen van een 850 CY hoe het staat. heb genoeg andere kleuren gezien, maar een grille kan er met een andere kleur heel anders uitzien.

elke grille foto aanbieden! liever geen BBQ fotos in een front geshopt graag. en alleen  CY.

ik zit zelf dus te denken aan een (immi) xc grill, de zwarte (met chromen rand). Met of zonder blauw logo.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Thys

cas

zat ik net in te kijken :-)  voorals nog geen CY tegengekomen, wel gezien dat de volledig zwarte op zich ook wel stoer is. .... nu nog in combi met de CY zien.

cas

Citaat van: -D©©©L- op 20-12-2009 23:09:34
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,24101.0.html

staat niets tussen :-)  behalve de originele grill .

@ Ludo

tenks! dat bedoel ik. nu nog 1 met chromen rand. en varianten met logo s erin. 

850 T5 Freak

deze vind ik persoonlijk erg leuk  :)

Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

cas

hmmzz ja die is ook wel mooi toch. alleen ga je al snel met een deze richting autostyle gehalte vind ik. koplampen staan ook niet lelijk....

iemand nog een foto van de CY met heldere lampen? 

Turbo-Geek

Alles wat niet origineel is gaat eigenlijk richting 'Autostyle' en dus ook heldere lampen.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

cas

een XC grill vind ik minder AS gehalte dan een gaas grille. en de heldere koplampen, vind zwart ook te veel autostyle. de heldere minder. dit had ik op mijn v70 gezet. daar kon je ook nog een set van een c70? opzetten. dan werk je nog steeds met originele volvo parts.

maar je hebt wel gelijk!

Turbo-Geek

Overigens, de heldere (of donkere) sets werken prima, behalve die knippers... Gewoon troep !
Je krijgt gegarandeert vocht erin en ze zijn in elkaar gelijmd door een Gorilla met 2 vingers ofzo, bijzonder slecht dus ...
De Angel eyes versies zien er een stuk netter uit qua constructie alhoewel sommige ook spreken van vocht erin en het design zal jou denk ik minder aanspreken aangezien het 'aftermarket' gehalte duidelijke hoger is.

Misha

Tja, en dan vind ik de CY eigenlijk de enige 850 die zoveel mogelijk origineel moet blijven.. ::)
Rest maakt me niks uit, hoe gekker hoe beter maar de CY is best zoals ie is.
Daarom zijn ze ook best wat waard. en dat is ook de hoofdreden dat ik niet snel een CY zou kopen, ik zou constant weten dat ik met een collectors item zou rondrijden.

Sorry... :-[

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

animalT5R

Citaat van: Misha op 21-12-2009 15:23:49
Tja, en dan vind ik de CY eigenlijk de enige 850 die zoveel mogelijk origineel moet blijven.. ::)
Daarom zijn ze ook best wat waard. en dat is ook de hoofdreden dat ik niet snel een CY zou kopen, ik zou constant weten dat ik met een collectors item zou rondrijden.

Valt ook wel mee hoor Misha,zijn collectors item tot je em wil verkopen..
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Turbo-Geek

Citaat van: animalT5R op 21-12-2009 16:09:14
Citaat van: Misha op 21-12-2009 15:23:49

Valt ook wel mee hoor Misha,zijn collectors item tot je em wil verkopen..

Helemaal waar, ze willen er niks voor geven .... En de prijzen blijven maar zakken, ook voor de CY's.

cas

komt denk ik door die nieuwe regel dat het ook niet meer interessant is om een auto van 15 jaar of ouder te rijden zakelijk. dan wil je nog wel een oude mooie goeie betere klasse auto nemen. maar dat is nu ook niet meer interessant.

ach, in ieder geval kan ik niet al te erg op mijn bek gaan met mijn aankoopprijs.

ik ga aan de koplampen niets doen denk ik.

alleen de grill waarschijnlijk, achterlichten van v70, en volvo  logos naar blauw. meer niet. wel een spoiler plaatsen. maar dat is niet on origineel :-)