Dilemma : Auto technisch total-loss

Gestart door MartijnHS, 03-01-2010 13:49:49

Vorige topic - Volgende topic

wepster

das in ieder geval nooit leuk om schade te hebben  :eusa_wall:

maar waar heb je de auto nu staan dan misschien dat er mensen zijn in de buurd waar de auto staat die je zouden kunnen helpen met het monteren van de onderdelen indien hij niet tever weg staat natuurlijk

MartijnHS

Citaat van: henry classic v70 op 03-01-2010 16:16:01
De MP verkoper heeft in principe alles wat bij jou beschadigd is
Waarom zou er gericht moeten worden dan?
Als het front demontabel is zet je daar zo een ander in (als het scherm eraf is)
Klopt,ik heb de verkoper al benaderd of hij het de onderdelen even 1 dagje in bescherming wilde nemen en dat was akkoord.
Ik ben niet echt een monteur maar hij vertelde mij dat er gericht moest worden,wat precies weet ik dan niet helaas  :-\
Het voorfront is aan de bevestiging afgescheurd en het achter het plaatwerk is er wat opgekruld,ik denk dat ik de auto op een ambulance weer hier voor de deur zet en dan nader licht op werpen.

Martijn

Vulk

Ik wil niet de aasgier uithangen, maar mocht je beslissen om de auto weg te doen...
Ik zoek nog een achterklep in dat kleur.

Succes met de afhandeling.

Douwe

Het bedrijf wat de berging van jou Volvo heeft gedaan zal normaliter ook kostenloos het voertuig afleveren op de plaats die jij aangeeft(eenmalig)Dit mag in principe elk adres in Nederland zijn,ook huisadres.
Normaal wordt een voertuig eerst gestald bij de berger, en daarna pas naar de eindbestemming vervoerd.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

-D©©©L-

Maar begrijp ik nu dat de wagen juist niet technisch total-loss is ?!

francois

laat de auto thuis afleveren en kijk wat je op de sloop kan uit halen met de zelde kleur

gr

MartijnHS