Dilemma : Auto technisch total-loss

Gestart door MartijnHS, 03-01-2010 13:49:49

Vorige topic - Volgende topic

wepster

das in ieder geval nooit leuk om schade te hebben  :eusa_wall:

maar waar heb je de auto nu staan dan misschien dat er mensen zijn in de buurd waar de auto staat die je zouden kunnen helpen met het monteren van de onderdelen indien hij niet tever weg staat natuurlijk

MartijnHS

Citaat van: henry classic v70 op 03-01-2010 16:16:01
De MP verkoper heeft in principe alles wat bij jou beschadigd is
Waarom zou er gericht moeten worden dan?
Als het front demontabel is zet je daar zo een ander in (als het scherm eraf is)
Klopt,ik heb de verkoper al benaderd of hij het de onderdelen even 1 dagje in bescherming wilde nemen en dat was akkoord.
Ik ben niet echt een monteur maar hij vertelde mij dat er gericht moest worden,wat precies weet ik dan niet helaas  :-\
Het voorfront is aan de bevestiging afgescheurd en het achter het plaatwerk is er wat opgekruld,ik denk dat ik de auto op een ambulance weer hier voor de deur zet en dan nader licht op werpen.

Martijn

Vulk

Ik wil niet de aasgier uithangen, maar mocht je beslissen om de auto weg te doen...
Ik zoek nog een achterklep in dat kleur.

Succes met de afhandeling.

Douwe

Het bedrijf wat de berging van jou Volvo heeft gedaan zal normaliter ook kostenloos het voertuig afleveren op de plaats die jij aangeeft(eenmalig)Dit mag in principe elk adres in Nederland zijn,ook huisadres.
Normaal wordt een voertuig eerst gestald bij de berger, en daarna pas naar de eindbestemming vervoerd.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

-D©©©L-

Maar begrijp ik nu dat de wagen juist niet technisch total-loss is ?!

francois

laat de auto thuis afleveren en kijk wat je op de sloop kan uit halen met de zelde kleur

gr

MartijnHS

Ik had het mischien verkeerd verwoord  ;), mocht de auto met nieuwe onderdelen gerepareerd worden is de auto total-loss.
Morgen verder met bedenken,moet de auto weer terug zien te krijgen. Heb hem namelijk redelijk illegaal vervoerd,maw met een kapotte auto naar de garage gereden..

Gr Martijn

Sbv

Zelfde manier rustig terug rijden naar huis dus?

arjenT5R

precies ding ergens neer zetten en op het gemakje op zoek naar onderdelen
denk dat je voor een paar 100 wel een heel eind komt  :D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Scooby Doo

Citaat van: henry classic v70 op 03-01-2010 16:16:01
De MP verkoper heeft in principe alles wat bij jou beschadigd is
Waarom zou er gericht moeten worden dan?
Als het front demontabel is zet je daar zo een ander in (als het scherm eraf is)

Tegen 30KM/U met een hoek de vangrail in, is 99% zeker richten. Heb vroeger (met Volvo) een aanreiding gehad, ik stond net stil, en een tegenligger heeft hem geraakt op de koplamp, reultaat: bumper, licht, knipper, kap, spatbord en wat frulletjes kapot. Het Front was nog intact, alle sluitnaden waren goed. Met overbouwen van de andere stukken bleek dat de kop was overgeduwd, resultaat was richten.

Mocht je een front zoeken voor een V70, dat heb ik ook nog wel staan. ;)
Puppy Power!!!