Hangende remklauw -> warme eh zeer warme velg

Gestart door Red Devil, 03-01-2010 17:20:03

Vorige topic - Volgende topic

cas

Citaat van: FGG op 08-02-2010 12:42:02
En daarbij: als je klauwen vervangt voor zeg 200 euro dan zit 't ook niet vast op een paar tientjes voor de blokken, lijkt me.

En als de klauw vast zat dan zal het blok van die klauw ook behoorlijk op zijn, in ieder geval opper dan de andere kant.

daar zit wat in, en daarbij is misschien die voering wel TE heet geworden, en kans op loslaten/breken bij een noodstop??   
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Misha

En daarbij: als je klauwen vervangt voor zeg 200 euro dan zit 't ook niet vast op een paar tientjes voor de blokken, lijkt me.

En als de klauw vast zat dan zal het blok van die klauw ook behoorlijk op zijn, in ieder geval opper dan de andere kant.
Hangt erg van je blokken af of die een paar tientjes kosten.
Mijne zitten rond de 140 euro.
En nee, het blok was zeker niet behoorlijk op hoor.
Ik voel redelijk goed wat er met de wielen gebeurt dus heb er max 10 km mee rondgereden met aangepaste snelheid en er zat geen wezenlijk verschil in de dikte van de frictielaag.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

FGG

Citaat van: Misha op 08-02-2010 13:32:29

Hangt erg van je blokken af of die een paar tientjes kosten.
Mijne zitten rond de 140 euro.
En nee, het blok was zeker niet behoorlijk op hoor.
Ik voel redelijk goed wat er met de wielen gebeurt dus heb er max 10 km mee rondgereden met aangepaste snelheid en er zat geen wezenlijk verschil in de dikte van de frictielaag.

Ik heb Ferodo-blokken en die kosten me voor iets van 50 euro en achter iets van 25 of zo..
Moet 't nakijken, maar kom er op terug.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: