Een twijfel over de injectoren

Gestart door Tony montana, 06-01-2010 01:29:05

Vorige topic - Volgende topic

Tony montana

Hola amantes de Volvo! Feliz 2010!

indulto no es muy activa en el foro como yo, yo tenía mi abuela en el hospital por problemas de salud y han sido muy agoviado, como dije en mi presentación como yo soy de España a perdonar a mi mal castellano, pero el problema de usar un traductor en línea, tengo un 850 T5 comienza el Año Nuevo reprogramacion Upsolute promedio más cambios en este caso es aún duda, voy a ser claro que después de la fuga y la admisión, soy un bajante de montaje BSR 3 "catalizador de alto flujo y una línea celular 200-también de escape 3 ", una admisión directa con intercooler y una válvula de descarga de pistones Forge, el tema de" mejorar "el único vínculo que eas que debe decidirse, el distribuidor oficial en España Upsolute, me recomendó una mayor Sachs, que podría llevar a mí ya mi tío no montar.Bueo, ahí va mi pregunta, el problema es qe círculo Cuado en quinta marcha y acelerar con una explosión de gas "fuerte" los primeros 2-3 segundos, el coche se siente una pequeña descarga, pero da muy similar a la acción judicial en el lugar de inyección, mi pregunta es si esto sucede por los pulverizadores no están sobrecargados y son resueltos por un inyectores de mayor flujo, tengo un número de 375 cc verde, el coche tiene un relnti estable y el Volvo tiene la limpieza del inyector correspondiente antes de la reprogramación, así que asegúrese de que están limpios "solución me recomendais?

La misericordia y el perdón, que no es tan activa como yo quería en el foro

pwassink

Google translate maakte er dit van :  :angel:

Hallo Volvo-lovers! Happy 2010!

pardon is niet erg actief op het forum als ik doe, ik mijn oma in het ziekenhuis voor gezondheidsproblemen gehad en waren zeer onder de agoviado, zoals ik al zei in mijn presentatie als ik van Spanje naar mijn slechte Castiliaans vergeven, maar het probleem van het gebruik van een online vertaler, ik heb een 850 T5 begint het nieuwe jaar Upsolute reprogramacion gemiddeld meer wijzigingen in deze zaak is nog in twijfel, ik zal het duidelijk zijn dat na de ontsnapping en over de toelating, ik ben een montage BSR downpipe 3 "high flow katalysator en een 200-cellijn ook uitlaat 3 ", een directe toegang met intercooler en een zuigerklep Forge, het thema van" verbetering "de enige link die EAS wordt besloten, de officiële distributeur in Spanje Upsolute, aanbevolen I meer Sachs, kon nemen mij en mijn oom montar.Bueo, hier is mijn vraag, het probleem is qe Cuado cirkel in vijfde versnelling en versnelling van een gasexplosie "sterke" de eerste 2-3 seconden, de auto voel me een beetje schokken, maar geeft zeer vergelijkbaar met de rechtszaak in de plaats van injectie, mijn vraag is of dit gebeurt door de sproeiers niet overbelast en worden verrekend door een hogere stroom injectoren, Ik heb een aantal van 375 cc groen deze auto is een Volvo relnti stabiel en heeft de overeenkomstige injector schoonmaken voordat herprogrammering, dus zorg ervoor dat ze schoon "oplossing recomendais mij?

De genade en vergeving, niet zo actief als ik wilde in het forum
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

-D©©©L-

Is niet gewoon de ontsteking aan vervanging toe. ?

Diederick

:eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think::eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think:

wat een onwijs duidelijk verhaal dit zeg
ik geloof dat ik het wel begrijp :eusa_wall: :eusa_wall:

)()()sT

Blijft je toetsenbord hangen  ???

petrolhead

T o m

Waarschijnlijk de onsteking die bij zware belasting (in 5e versnelling onder andere) het mengsel niet ontstoken krijgt. Advies: vervang bougies rotor en verdeelkap en eventueel bougiekabels.

Succes!

Tony montana

Citaat van: T o m op 08-01-2010 22:16:56
Waarschijnlijk de onsteking die bij zware belasting (in 5e versnelling onder andere) het mengsel niet ontstoken krijgt. Advies: vervang bougies rotor en verdeelkap en eventueel bougiekabels.

Succes!

Bedankt voor uw hulp