Welke ex-forummer mis jij het meest?

Gestart door The Saint, 07-01-2010 20:27:04

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: mehn op 26-02-2018 12:49:31
Citaat van: FGG op 26-02-2018 07:48:10
Ik kan me nog een chatroom herinneren met Thuur, Pooh, Ramon, Gea, Champie, Ed, Ronald, Ira.... ::)

Daar kwam ik laatst tijdens het opruimen nog de chatlogs van tegen. Heb er nog een klein uurtje in zitten teruglezen ;D

Goede herinneringen :)

Mooie tijden!

Ik heb nog foto's van BBQ's bij Ramon en Gea, Forum-sessies bij Ivo in Oostenrijk, Met z'n allen in de B&B in Goes tijdens de Sleuteldag.

:eusa_dance:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

peteRRR

Citaat van: -D©©©L- op 26-02-2018 15:27:40
:eusa_clap:
Citaat van: peteRRR op 26-02-2018 15:03:11
Mensen blijven weg omdat de echtheid van dit forum verloren aan het gaan is.

Zoete broodjes verkopen aan elkaar waarvan de inhoudelijkheid echter een heel andere kleur heeft,..pinokio mentaliteit  :eusa_whistle:

De meest genoemde die weg blijven hadden/hebben een eigen mening maar dat is niet meer welkom,...waar voorheen van genoten werdt.

De eenheid worst,het kaf waar niets meer van wordt onderscheiden, de Olifantenhuid zonder fris te blijven, iets met een
donkerbruine kleur die de voorkeur heeft lijkt het wel.

Oh joh dan geven we er gewoon een andere draai aan,...want we zijn toch zekers wel beter dan die ander,....tuurlijk.

De Toedels

Ah, je bent er nog!  :eusa_clap:
Ik miste je al, t was lang stil.

Moet jij jezelf niet beter gaan mengen in het collectief,...dan lijkt het tenminste nog wat :evil:

Vriend door dik en dun.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

-D©©©L-

Citaat van: peteRRR op 26-02-2018 15:56:40
Citaat van: -D©©©L- op 26-02-2018 15:27:40
:eusa_clap:
Citaat van: peteRRR op 26-02-2018 15:03:11
Mensen blijven weg omdat de echtheid van dit forum verloren aan het gaan is.

Zoete broodjes verkopen aan elkaar waarvan de inhoudelijkheid echter een heel andere kleur heeft,..pinokio mentaliteit  :eusa_whistle:

De meest genoemde die weg blijven hadden/hebben een eigen mening maar dat is niet meer welkom,...waar voorheen van genoten werdt.

De eenheid worst,het kaf waar niets meer van wordt onderscheiden, de Olifantenhuid zonder fris te blijven, iets met een
donkerbruine kleur die de voorkeur heeft lijkt het wel.

Oh joh dan geven we er gewoon een andere draai aan,...want we zijn toch zekers wel beter dan die ander,....tuurlijk.

De Toedels

Ah, je bent er nog!  :eusa_clap:
Ik miste je al, t was lang stil.

Moet jij jezelf niet beter gaan mengen in het collectief,...dan lijkt het tenminste nog wat :evil:

Vriend door dik en dun.

"Het collectief" ?!    .......Nee... Geen lingo. 

NinaPaul

Kijk naar hyves of msn chatrooms, dat was ook helemaal in vroeger. Ik denk dan ook niet dat het verschil zit in personen, maar in de tijdsgeest.
Waar je vroeger een mp3 wilde downloaden van 4mb en hoopte dat die morgen binnen was (en een goede versie) is het nu "klik" en klaar.
Dat geldt ook voor het opzoeken van informatie, of dat nu een distri-wissel is of een lampje vervangen, alles is in een klik te vinden.
(Helaas? niet op dit forum, want geen google indexering).

Vroeger zat ik in de trein en praatte ik met iedereen, het was een OV-rit van 4,5uur (aansluiting missen 5,5 uur),  dus wat afleiding was gewenst.
Veel van de mede reizigers voelden zich ook zo, het was normaal om het "gezellig" te maken.
Tegenwoordig sluit iedereen zich af en het aanspreken van mensen zal meestal resulteren in negeren of negatieve reactie. Ze staren naar een scherm en zijn gewoon afgesloten, mensen doen hun eigen ding.

Groepsgedrag verandert overal.

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

peteRRR

Tis maar goed dat we een Koning hebben die in z'n respect blijft naar een ieder toe en zich niet verheven
voelt door z'n Titel en kundigheid.

Kennen der hier wat een voorbeeld aan nemen,....je gaat toch zekers niet jezelf zitten te zijn he ;D ;D

Groet

Spin!

Raymann, Joris_Scholte, Esveldt, RRRamon, Reitse, T5karel, Laserblue, BarT-5R, Roy Heitzer (forumnaam kwijt), GeertM,  Saint en vast nog wel wat meer.

www.vm-parts.nl

Marc O.

Laten we Heutink ook niet vergeten  :-\
...The Nile isn't just a river in Africa...

razorx

Citaat van: Marc O. op 26-02-2018 19:01:16
Laten we Heutink ook niet vergeten  :-\
mee eens

Wibo, Denkweb, Daytonawim
Maarreh Reitse is er toch nog?

Spin!

Al bladerend door de eerste pagina's kom ik toch wel namen tegen. En ja Heutink had ik moeten noemen. Maar dan moeten Joenes en B0nk0l0k er ook bij. En nog meer die ons zijn ontvallen.

Tsja vroeger...toen we allemaal nog een 850 hadden... ::)

www.vm-parts.nl

StefanCJ

... en geen inhammen en een kale kruin ...

razorx

Citaat van: StefanCJ op 26-02-2018 19:30:18
... en geen inhammen en een kale kruin ...
Bleef het daar maar bij. ;D

peteRRR

Platvoeten door gewicht,s toename niet vergeten ;D

Groet

V70R^2

Citaat van: Ozzzz op 25-02-2018 20:50:52
ArjenT5R al uren nix van vernomen, V70R^2 ben nog steeds aan het wachten op een update, Freefall... hoe is het met de swaybar ontwikkeling?

Ik moest er hartelijk om lachen ;D ;D ;D

Maar wat ik mis zijn de echte tuning"goden", zo veel gave expirimenten als vroeger, vinden we tegenwoordig bijna niet meer, op die enkele die hard na.

En dat net nu ik eindelijk "volwassen" ben en een portemonnee heb waar meer dan kleingeld voor €1,- studentenbier in zit, lijkt het alsof die generatie is uitgestorven en mijn generatie alleen maar aan Ipads en vakantie denkt...

Wat kon ik genieten van de bizarre tuning van bijv. Johann, atmosferische ringtool bouwen, en zelf even throttle bodies frezen ;D

Hans Duiven

Citaat van: V70R^2 op 26-02-2018 22:07:22
ArjenT5R al uren nix van vernomen, V70R^2 ben nog steeds aan het wachten op een update, Freefall... hoe is het met de swaybar ontwikkeling?

Maar wat ik mis zijn de echte tuning"goden", zo veel gave expirimenten als vroeger, vinden we tegenwoordig bijna niet meer, op die enkele die hard na.

En dat net nu ik eindelijk "volwassen" ben en een portemonnee heb waar meer dan kleingeld voor €1,- studentenbier in zit, lijkt het alsof die generatie is uitgestorven en mijn generatie alleen maar aan Ipads en vakantie denkt...

Wat kon ik genieten van de bizarre tuning van bijv. Johann, atmosferische ringtool bouwen, en zelf even throttle bodies frezen ;D

Daar hebben de bouwmarkten ook last van. De huidige generatie klust haast niet meer

-D©©©L-

Citaat van: V70R^2 op 26-02-2018 22:07:22

Ik weet bijna zeker dat dat nog steeds gebeurt, alleen geen verslagen meer hier. Het "is niet commercieel want ik betaal alleen mijn hobby en dat snap-on ze niet" dupliceren van ideeën heeft bijwerkingen, zeg maar.