Aftermarket koplampen en orginele heldere knippers

Gestart door HansS70, 08-01-2010 00:32:53

Vorige topic - Volgende topic

HansS70

Nu heb ik alle topics en foto's over heldere koplampen gelezen en gezien.
De combinatie heldere aftermarket koplampen en orginele heldere knippers, ben ik nog nergens tegen gekomen.
Mijn vraag is rijdt iemand met deze combinatie rond, of heeft hier iemand misschien een foto van.

mvg
Hans
Semper idem, semper penis

Turbo-Geek

Marco (DCCCCCL) rijd zo rond ... (Op een 850, dus geen originele heldere koplampen).
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Jeroentjuh

Originele heldere koplampen zijn ook heel mooi  ;)

Misha

Citaat van: Jeroentjuh op 08-01-2010 08:10:40
Originele heldere koplampen zijn ook heel mooi
;)

Overigens geldt dat vooral voor de 70 serie. De imi-aftermarket voor de 850 kan wel is mijn mening
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Laserblue

Citaat van: Misha op 08-01-2010 09:36:46
Citaat van: Jeroentjuh op 08-01-2010 08:10:40
Originele heldere koplampen zijn ook heel mooi
;)

Overigens geldt dat vooral voor de 70 serie. De imi-aftermarket voor de 850 kan wel is mijn mening

::) neh......  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Rudy-M

Ik had al ergens een foto geplaatst van OEM/aftermarket combi. FF zoeken hoor. Gevonden:

Citaat van: Rudy-M op 09-10-2009 00:34:10
Titel is een beetje misleidend, het zijn de aftermarket heldere knippers (ander design, hè).
Ik weet wel dat er een (of meerdere) foto('s) online staan van aftermarket knippers met OEM koplampen. Kan ze alleen niet zo gauw vinden.

edit: thanks!

Je hebt ook andersom: OEM knippers met aftermarket helder en daar heb ik wel een foto van gevonden ;D

Ebay C70 :eusa_shifty:

HansS70

Kijk hier heb ik wat aan.
Rudy vriendelijk bedankt voor de moeite.
Zag dat het stond onder algemeen en daar had ik nu net niet gekeken  :eusa_wall:

JorritV70

BenC70ES

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

JorritV70

Aftermarket koplampen met heldere knippers en nog nooit problemen bij APK (Nu 4 X geweest met deze configuratie)gehad.

Groet Jorrit

Jeff

Ik ook niet met de Angel eyes koplampen, de APK keurmeester zei nog tegen mij dat die zich verbaasde over de scherpte van de lijnen bij het iets nauwkeuriger afstellen van de koplampen... :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

HansS70

Citaat van: JorritV70 op 13-01-2010 22:37:20
Aftermarket koplampen met heldere knippers en nog nooit problemen bij APK (Nu 4 X geweest met deze configuratie)gehad.

Groet Jorrit

Ik bedoelde de aftermarket koplampen en de originele heldere knippers.