veiligeheidsgordel bestuurderskant

Gestart door )()()sT, 08-01-2004 18:55:44

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Goedenavond,

Ik krijg sinds vanmiddag mijn riem niet meer helemaal uitgertokken. Gevolg: ik moet noodgedwongen zonder gordel rijden.  :-X
Hij blokkeert dus gewoon op een gegeven moment. Ik wil morgen eens gaan kijken voordat ik naar de garage moet.
Is het eenvoudig om de kunststof kappen te verwijderen?? Moet ik ergens specifiek op letten??

Tips zijn welkom, alvast bedankt voor reacties!!!

Groeten Joost

Edwin

Blokkeert ie echt (met een klik) of zit ie misschien dubbel en daar door vast? In het laatste geval zou je kunnen proberen hem "erdoor" te trekken, anders even loshalen.
Volgens mij hoef je alleen maar het sierrubber wat om de naden zit eraf te halen en moet je dan zo kunnen zien hoe het kunsstof vastzit. Zie je geen schroefgaten o.i.d. dan zit het geklikt en kun je het er zo aftrekken. Let wel: het is nu koud dus het kunsstof kan brozer zijn (en dus eerder knappen) dan in de zomer! Succes en laat weten wat het was!

gr. Edwin.  8)

)()()sT

Goedemorgen Edwin.

Ik heb net eens gekeken en hij doet het nu weer. Hij blokkeerde dus echt en zat niet dubbelgevouwen...
Maar goed, wat het nou  precies was weet ik niet, maar ik kan in ieder geval weer met de gordel om rijden!  :)

Bedankt voor je reactie, gr.

denkweb

Je moet er ook niet bovenop gaan zitten  ;D

)()()sT

Peth©oni

Bij blokeerde hij gisteren dus ook en moest dus ook noodgedwongen zonder gordel rijden, maar mag hem los gehaald maar is geen beweging meer in te krijgen, heb nog wat WD-40 los gelaten maar dat mocht niet baten.... Iemand dit ook als eens gehad, maar dat ie dus ook echt niets meer deed?

gr JP