FILM!! Mn T-5R is geramd en onder mn eigen andere auto geschoven!

Gestart door cas, 15-01-2010 13:54:54

Vorige topic - Volgende topic

appie

Hey Cas,

wat ik me afvraag heh: had jij je auto al voor een groot deel onder de achterlkant van je pickup geparkeerd? Ik zie namelijk niet echt op de beelden dat je auto bijv. een halve meter verplaatst wordt door de aanrijding.

cas

hihi, mijn nieuwe forum naam,  hmmzz...

Cas
............      nou is niet zo makkelijk eigenlijk.....  suggesties? :-)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

coyote1980

sherlock :D

Gefeliciteerd, erg blij voor je dat de dader 'gepakt' is en 'geplukt' gaat worden ;D
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

Ludo

Citaat van: bassie81 op 21-01-2010 10:18:01
Dat de bestuurder wel of niets heeft gemerkt heeft geen waarde.

Dat weet ik nog zo niet.
Je kind zou er maar net gestaan hebben.
Voor mij is dit gevalletje gelijk aan vluchtmisdrijf.

coyote1980

Had iemand je er trouwens al op gewezen dat je T-5R ipv je T5-R geramd was? ;D
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

cas

Citaat van: coyote1980 op 21-01-2010 10:42:55
Had iemand je er trouwens al op gewezen dat je T-5R ipv je T5-R geramd was? ;D

gheghe, ja dat was me in een ander topic al gemeld, ik moet daar nog even aan wennen :-)

bassie81

Citaat van: Ludo op 21-01-2010 10:36:49
Citaat van: bassie81 op 21-01-2010 10:18:01
Dat de bestuurder wel of niets heeft gemerkt heeft geen waarde.

Dat weet ik nog zo niet.
Je kind zou er maar net gestaan hebben.
Voor mij is dit gevalletje gelijk aan vluchtmisdrijf.

in ieder geval doorrijden na een aanrijding, en dat is strafbaar. Alleen tegen wie moet je dan aangifte doen???

daytonawim

De eigenaar van de auto aansprakelijk stellen middels aangifte, deze kan middels een formulier aangeven wie de bestuurder was,als zij dat niet willen/kunnen mogen ze het zelf betalen.

Als bewijs kunnen de video en de getuigen dienen.

Dit werk ook zo als je in je bedrijfsauto wordt geflist (lease) boven de normale boete grens !

Daf46

Citaat van: appie op 21-01-2010 10:31:23
Hey Cas,

wat ik me afvraag heh: had jij je auto al voor een groot deel onder de achterlkant van je pickup geparkeerd? Ik zie namelijk niet echt op de beelden dat je auto bijv. een halve meter verplaatst wordt door de aanrijding.
Als je goed kijkt zie je de Volvo echt wel naar voor gaan als het busje er omheen gaat.

appie

geen halve meter zoals ie op de foto's staat in elk geval...

Freakybaby

Maakt niet uit, hij mag zijn auto toch krap op een andere auto parkeren.. Als het zijn eigen auto is al helemaal. Al had ie maar 3 cm nodig om hem te raken. Raak is raak en dan moet je stoppen/melden.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Jeff

Duidelijk bewijs, dus gewoon even langs europacar gaan en het aangeven. Ook meteen de kenteken van de wagen door geven die van europacar is zodat zei weten om welke wagen het gaat. Lijkt mij dan ook wel dat ze het dan netjes oplossen.
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Ludo

Citaat van: daytonawim op 21-01-2010 12:28:21
De eigenaar van de auto aansprakelijk stellen middels aangifte, deze kan middels een formulier aangeven wie de bestuurder was,als zij dat niet willen/kunnen mogen ze het zelf betalen.

Als bewijs kunnen de video en de getuigen dienen.

De voertuig eigenaar inderdaad aansprakelijk stellen voor de schade, maar tegen de bestuurder ook klacht indienen, het immers hij die vluchtmisdrijf heeft gepleegd.
Het lijkt me niet dat de eigenaar/werkgever je verplicht, om dat te doen na een aanrijding.

cas

volvo stond idd wel al wat dichtbij, maar omdat ik zelf beide auto s bezit, kan dat makkelijk. de bestuurder zou gister al langs komen met rijbewijs, belde in avond, dat hij vandaag zou komen. is nog niet geweest. ik bel morgen zijn chef, want ben bang dat dit een verhaal wordt van, ik deel mijn rijbewijs met mijn 5 broers en 1 van hun heeft hem kwijtgemaakt. of ik heb er geen.

europcar ga ik ook aanschrijven, na morgen. vanavond met de briefbezorger fotos kijken. de vuilnismannen willen niet meer getuigen omdat de politie hun op vervelende manier benaderd heeft. ik wordt ietswat zenuwachtig.....

Freakybaby

Citaat van: cas op 21-01-2010 17:26:55
volvo stond idd wel al wat dichtbij, maar omdat ik zelf beide auto s bezit, kan dat makkelijk. de bestuurder zou gister al langs komen met rijbewijs, belde in avond, dat hij vandaag zou komen. is nog niet geweest. ik bel morgen zijn chef, want ben bang dat dit een verhaal wordt van, ik deel mijn rijbewijs met mijn 5 broers en 1 van hun heeft hem kwijtgemaakt. of ik heb er geen.

europcar ga ik ook aanschrijven, na morgen. vanavond met de briefbezorger fotos kijken. de vuilnismannen willen niet meer getuigen omdat de politie hun op vervelende manier benaderd heeft. ik wordt ietswat zenuwachtig.....

Heb je rechtsbijstand? Vraag hun dan naar de toon en taal die je in die brieven moet gebruiken. De namen vd vuilnismannen toch maar gewoon doorgeven, en ook aangeven wat hun houding op dit moment is. Je verzekering zal je er ook wel mee willen/kunnen helpen. Zeker als je rechtsbijstand verkeerszaken bij hun hebt lopen.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn