aanjager op de voeten

Gestart door Arnotenhoeve, 17-01-2010 18:22:10

Vorige topic - Volgende topic

Arnotenhoeve

dag mensen, ik heb wat problemen met mijn verwarming. Ik heb een 850 estate uit '95 met klimaatregeling/airco. Een van de problemen is dat de stand "warme/koude voeten" niet werkt. De klep valt dicht en blijft dicht. Dus geen lucht op m'n voeten. De rest van de standen werken wel. Ik heb gekeken, maar moet ik nou de hele boel eruit slopen om erbij te kunnen? Of is er een andere oplossing? Bij voorbaat dank. groeten Arno ten Hoeve

thuur

Lees de foutcodes eens uit, kans dat een motortje defect is. Ze zijn bereikbaar door de panelen onder het dashboard weg te nemen.

Gr 8)

UserID6342

Motortjes voor een 850 ECC heb ik er hier nog 4 van liggen, kun je voor weinig hebben.

Arnotenhoeve

Dankjoe. uhh, ik ben een nieuweling in volvo land. Hoe kan ik zelf uitlezen? Moet ik daar van alles voor aanschaffen? Is er iemand in de buurt van Deventer die zoiets heeft? Ik wil best betalen hoor, maar ik schrik me dood van de tarieven bij de volvo garage hier.

Turbo-Geek

FF ter verduidelijking, als je anders gewend bent (ander merk) en het op de voeten qua warmte tegen vind vallen dan kan dat kloppen, en dan praat ik over een gewoon werkend systeem.
Ik ervaar zelf de warmte uitstroom in het voet gedeelte als matig, dat in tegenstelling tot de andere modi die voldoende uitstroom hebben en prima voldoen.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Arnotenhoeve

CiteerFF ter verduidelijking, als je anders gewend bent (ander merk) en het op de voeten qua warmte tegen vind vallen dan kan dat kloppen, en dan praat ik over een gewoon werkend systeem.
Ik ervaar zelf de warmte uitstroom in het voet gedeelte als matig, dat in tegenstelling tot de andere modi die voldoende uitstroom hebben en prima voldoen.
nee, dat niet. De klep blijft even staan en dan blaast hij gewoon goed (inderdaad, niet echt heel hard zoals soms bij andere merken). Na een keer de schakelaar verzetten naar 'voorruit' klapt de klep dicht en blijft hij dicht. gevolg: bijna helemaal geen lucht.

UserID6342

Citaat van: Arnotenhoeve op 18-01-2010 19:39:50
CiteerFF ter verduidelijking, als je anders gewend bent (ander merk) en het op de voeten qua warmte tegen vind vallen dan kan dat kloppen, en dan praat ik over een gewoon werkend systeem.
nee, dat niet. De klep blijft even staan en dan blaast hij gewoon goed (inderdaad, niet echt heel hard zoals soms bij andere merken). Na een keer de schakelaar verzetten naar 'voorruit' klapt de klep dicht en blijft hij dicht. gevolg: bijna helemaal geen lucht.
Zo te lezen, idd een motortje wat niet wilt.