Triton always on the move

Gestart door triton, 18-01-2010 22:53:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 23 gasten bekijken dit topic.

triton

En weer apk voor een jaar. :eusa_dance: :eusa_dance:
Professioneel raddraaier

StefanCJ


Ewout Schalkwijk

En nou karren met dat hok ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

triton

Professioneel raddraaier

triton

Afgelopen donderdag en vrijdag vrij geweest , dus tooltime .
Donderdagmorgen eerst ff rondje sloop , de megane van vrouw(lief) had een gebroken kabel van het bestuurdersraam .
Dus op de sloop een motor met kabel compleet meegenomen.
Ook voor de rode een kacheldoorvoer eruit gehaald en een buitentemperatuursensor die in het ventilatorhuis zit en 2 speakerringen die in de deurbekleding horen en een driehoekje voor de a stijl om het bereik te vergroten van het alarm .
S'middags om 13 uur apk herkeuren en 2 banden om de velgen laten draaien.
Co2 was 0,39 en de rest was goed ,dus we mogen weer een jaar.
Daarna een begin gemaakt met de kacheldoorvoer en het werk vond ik meevallen , echter de teleurstelling als het daarna lekt is des te groter.
Dus ff nieuw bestellen of zo.
Moest zo zijn denk ik , kvs achterin en dan maar zien. De speaker ringen erin geschroefd en de speakers van Bouke aangesloten.
Geluid is gelijk een stuk beter alleen links geen geluid.
Toen was het tijd om de Megane van een nieuwe raammotor te voorzien , klusje van tien minuten en deze werkt ook weer.
Vrijdag was de micra die ik ook nog heb (jongste dochter rijdt ermee) aan de beurt voor 2 nieuwe bandjes en herkeuren en die mag ook weer jaartje .
Even nog 2 andere ruitenwissers en een radio met bluetooth ingebouwd en zij kon ook weer rijden.
Vrijdagmiddag een meter kachelslang gehaald en deze rechtstreeks aangesloten op de pijpjes van de kachelradiator en door de originele doorvoer aangesloten op het blok. Lekvrij en veel simpeler.

Daarna voor de oudste dochter een bank ophalen in Hoogvliet en deze thuis uitgeladen en door naar Numansdorp en aldaar 2 boxsprings met matrassen opgehaald. Dus weer een vrije dag nuttig besteed.

Vandaag een dag voor mezelf dacht ik .....
Vloeistoffen gecontroleerd van de rode en alles goed , dus lekvrij .
Alarmdriehoek gewisseld en bereik flink vergroot.
Andere motorkap vergrendel ding van Bouke erop gezet en dit werkt ook weer zoals het hoort.
Achter de radio nog even gekeken waarom speaker links het niet deed ,en dit was omdat deze niet in de grote kroonsteen zat .
Maar ook dit werkt weer.

Bij de starlet van de oudste dochter gingen de koplampen uit als ze richting aangaf , beetje lastig .
Daar maar de hele zwik rond het stuur en het stuur zelf gedemonteerd ,schoongemaakt en gesmeerd en het werkt weer.

Omdat ik slecht stil zit ,ook maar even het leer gereinigd in de rode , en daarna ingevet.
Pffff.....

Nu een biertje


Ps . ook ff uurtje gelopen met de honden en nog boodschappen gedaan trouwens voor dat biertje
Professioneel raddraaier

Ewout Schalkwijk

Morgen nog zo'n vrije dag? ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Bouke

Lekker gerommeld dus ;D mooi dat je wat de 850 spullen hebt die ik nog had liggen :eusa_dance:  zo word het weer een leuke bak met een mooie sound van buiten en nu ook binnen :eusa_dance:

triton

Ja morgen ook vrij Ewout, dus zal wel weer paar dingen doen.
Professioneel raddraaier

triton

Citaat van: Bouke op 14-11-2015 19:08:51
Lekker gerommeld dus ;D mooi dat je wat de 850 spullen hebt die ik nog had liggen :eusa_dance:  zo word het weer een leuke bak met een mooie sound van buiten en nu ook binnen :eusa_dance:

Sound is inderdaad verslavend , misschien nog zo'n astma ding erop :D :D
Professioneel raddraaier

Marc O.

Citaat van: triton op 14-11-2015 21:20:30
Citaat van: Bouke op 14-11-2015 19:08:51
Lekker gerommeld dus ;D mooi dat je wat de 850 spullen hebt die ik nog had liggen :eusa_dance:  zo word het weer een leuke bak met een mooie sound van buiten en nu ook binnen :eusa_dance:

Sound is inderdaad verslavend , misschien nog zo'n astma ding erop :D :D

Neeejj!! ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

neeeee. Van de week met Bouke meegereden en toen had ik alweer zoiets van zet er een normaal filter op dan kan de auto ademen

Bouke

Citaat van: triton op 14-11-2015 21:20:30
Citaat van: Bouke op 14-11-2015 19:08:51
Lekker gerommeld dus ;D mooi dat je wat de 850 spullen hebt die ik nog had liggen :eusa_dance:  zo word het weer een leuke bak met een mooie sound van buiten en nu ook binnen :eusa_dance:

Sound is inderdaad verslavend , misschien nog zo'n astma ding erop :D :D
;D :eusa_clap:

triton

Maar die heeft een turbooo, ik een roffel
Professioneel raddraaier

elianmars

Citaat van: Sbv op 14-11-2015 21:28:06
neeeee. Van de week met Bouke meegereden en toen had ik alweer zoiets van zet er een normaal filter op dan kan de auto ademen

Ik heb een tijdje zonder deksel op het luchtfilterhuis gereden. Het geluid is wel mooi om te horen, maar toch ook een beetje Sjonnie. Heb het  deksel na een paar maanden weer terug geschroefd ;D

triton

Heeft iemand een nummer of plaatje van de buitentemperatuursensor die in het ventilatorhuis zit ?
Dat ronde gat linksonder de ventilator heb ik niet en de kachelweerstand heb ik er nog niet uitgehaald om te kijken.
Professioneel raddraaier